Auteur |
Bericht |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 20:31 |
|
Ah, een naam om bij het gezicht toe te voegen. Daar is Dyllan heel blij mee. Uiteindelijk wanneer hij ziet dat Jessabelle haar hand heeft uitgestoken, besluit hij om deze te schudden. Zo, dat was het formele deel.
''Aangenaam kennis te maken, Jessabella.'' zegt hij. ''Nee, je hebt niet echt veel gemist wat je niet zou kunnen inhalen.'' Laten we de aanval van de doodsdoeners maar even niet noemen. Misschien schrikt dat haar af. Dan komt ineens Jesse binnen die hem vragend aankijkt. ''Je mede-leerlingen die hier al vijf minuten geleden hadden moeten zijn.'' zegt Dyllan op een tikkeltje strenge toon. |
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 21:06 |
|
La Española Jessabelle glimlacht beleefd naar de manager. Is het gelukt? Is het gelukt?? :O Heeft ze een goeie indruk achter gelaten? Ze zucht eventjes opgelucht, en kijkt eventjes glimlachend om naar James, voor no reason eigenlijk.
"Dus... kan ik nu iets doen?" dringt ze aan. "Meneer?"
Ze glimlacht weer. Normaal gesproken kan het haar geen reet schelen wat voor indruk ze achterlaat, maar nu was het belangrijk. |
|
Kirssy
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 13:04 |
|
Hij grinnikt even als Robin zijn verhaal blijkbaar serieus neemt maar zegt niets en vouwt zijn handen onder zijn hoofd terwijl hij haar blijft aankijken.
"Oeh, je hebt iets tegen regels?" grijnst hij, dit kon nog leuk worden. "En aan welke regels moeten we ons hier dan houden?" Tsja, regels waren er om gebroken te worden, maar dan moest je ze wel eerst kennen natuurlijk.
"Ik denk dat we vannacht maar eens een feestje moeten geven," mompelt hij met glinsterende ogen zowel tegen zichzelf als tegen Robin. Wat was er nou leuker dan 's nachts rondsluipen en party'en? Met een lome zwiep van zijn toverstok vallen er al wat confetti uit de lucht die weer verdwijnt zodra het de grond raakt.
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 18:13 |
|
The rebel with a golden heart
'Opzich zijn hier niet zoveel regels. Tenminste, onze nieuwe manager heeft ze nog niet verteld,' zegt Robin bedenkelijk. 'Of hij heeft ze wel verteld, en heb ik niet geluisterd,' vervolgt ze met een grijns.
Robin veert op als ze het voorstel van Kai hoort. 'Een feest? Waarom ook niet? Om te vieren dat er een hele lading nieuwe studenten is gekomen of omdat jij hier bent gekomen?' zegt ze terwijl ze hem aankijkt. 'Ik neem aan dat we iedereen uitnodigen dan? Tenminste, ik wil mijn lief er wel bij hebben,' zegt ze en ze staat op. 'Drank moet in het dorp zijn, versieren kunnen we zelf. Wat moet er absoluut komen, vind jij?'
Yeey! dingen organiseren was echt Robins ding. |
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 17:53 |
|
"Oew, lekker. Dropje." zegt Lisa als Kai hem haar de zak drop voorhoudt. Ze pakt er gelijk drie en ploft naast Kai neer op het bed. "Sorry," zegt ze met een niet bepaald schuldig gezicht, als ze de drie dropjes in haar mond stopt. Ze luistert eventjes naar het gesprek tussen Robin en Kai.
"Een feest? Een feest als in: partyyy?" zegt Lisa met een blij gezicht.
"Maarrehm. Miss Manager, als we niet willen dat er door de echte Mr Manager geklaagd word, kunnen we maar beter even melden dat we een feestje houden. Dan kan hij nog even oordopjes aanschaffen."
Zonder iets te vragen, pakt ze nog een dropje uit de zak. "Sorry," zegt ze, zo goed en zo kwaad als dat kan met een dropje in haar mond. "Ze zijn ook zo lekker." Ze glimlacht. |
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 18:16 |
|
Hoorde hij nou een Spaans accent? Of niet? Dyllan weet zeker van wel, maar hij besteed er verder geen andacht meer aan. Terug naar de orde van de dag.
''Je kan zeker helpen.'' zegt Dyllan op een rustige toon tegen Jessabella. ''Je kan er samen met deze twee heren voor zorgen dat alle andere zich in de hal verzamelen.'' vervolgt hij. Als het die drie niet zou lukken, zou Dyllan het zelf doen. |
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 12, 2008 17:51 |
|
La Española Jessabelle glimlacht en knikt naar de manager, waarna ze meteen de kamer uit loopt. Ze kijkt eventjes achterom en geeft met haar hoofd een klein knikje naar James met een kom-je-^^?-gezicht en loopt meteen door. Ze wist dat er een paar naar boven waren gegaan... Ah, maar in de hal staan Jason en Meisje-dat-ze-niet-kent. Die staan al goed. Ze loopt vrolijk naar boven en duwt daar de deur open van de kamer waar ze stemmen uit hoort. Ze kijkt vlug en ziet Kai, Robin en Meisje-nummer-2-dat-ze-niet-kent.
"Hola," grijnst ze. "Manager zegt dat jullie naar de hal motten komen. Kom! Venido!"
Ze blijft eventjes afwachtend staan en leunt in de deuropening. |
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 13, 2008 21:10 |
|
The rebel with a golden heart
'Waarom zouden we het melden? Het mag echt niet van die vent. En wie heeft gezegt dat het niet mag? Ik heb er niks over gehoort.'
Net wanneer Robin zich weer tot Kai wil wenden, staat Jessebelle in de deuropening. Of ze mee willen komen. Sure!
'Tuurlijk wil ik meekomen. Maar kan meneer de manager zelf niet komen?' Ze springt van het bed af, loopt lands Jessabelle langs en gaat richting de trap. Beneden zit ze Jason staan, en ze loopt naar hem toe. Ze pakt hem bij zijn middel en sleurt hem mee naar de kamer. 'Ga je mee lief? Onze manager wil weer wat gaan zeggen.' Ze geeft hem een kus en ploft op de bank neer. Ze kijkt de manager afwachtend aan. 'En nu dan?' vraagt ze in het algemeen. Ze kruipt tegen Jason aan en nestelt zich naast hem. 'Met wie was je eigenlijk aan het praten?' vraagt ze nieuwschierig. 'Was dat weer een nieuwe?' |
Laatst aangepast door DoubleD op Za Aug 16, 2008 8:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
CharlieWemel
Murderer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 13, 2008 21:17 |
|
Als Jessabelle met Dyllan heeft gesproken, James wenkt en daarna wegloopt, gata hij erachteraan. Hij ziet Jessabelle lopen en kijkt met half open mond naar haar- Eh, nouja xD
Jessabelle loopt naar boven om de andere te halen en James loopt er nogmaals als een hondje achterna. "Dat heb je goed gedaan," zegt hij met een net iets te dikke knipoog. OMG. Wat hééft hij echt =.=' |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
|
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 13, 2008 21:38 |
|
La Española Jessabelle kijkt Robin met een ^^-gezichtje na, en loopt dan weer achter haar aan. Als ze James' knipoog opvangt barst ze in lachen uit. Ze slaat haar arm op een overdreven en uitbundige manier om zijn schouder, en sleept hem mee naar de woonkamer, waggelend alsof ze dronken is. Yeuy, James is hip. XD In de woonkamer laat ze hem los en ploft in de sofa, terwijl ze naar de manager kijkt. |
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 18, 2008 10:11 |
|
Lisa loopt braafjes naar onderen toe, naar de anderen. Dat nieuwe vrouwelijke mens was echt hyper. Ze gaat haar ook maar eens begroeten. Manieren, he :'). "Hola, volgens mij ben jij spaanse. Maar dat heb je zeker al vaker gehoord vandaag. Je suis Lisa. Ik praat liever frans dan spaans," zegt Lisa met een xD-gezicht. Daarna kijkt ze verwachtingsvol naar de manager. Ze hoopt maar niet dat ze het toneelstukje moeten opvoeren, want dat hadden ze.. eh.. niet goed voorbereid.
OOC:[/inspilooos.] Maar ik had zin om te posten. =] |
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 19, 2008 14:42 |
|
Al die tijd staat Jason maar wat in de gang te wachten. Hij vroeg zich af wanneer Robin terug naar beneden zou komen. Want het duurde best wel lang om Kai hun kamer te laten zien, te lang. Maar uiteindelijk merkt hij twee handen om zijn middel die hem meetrekken. Die handen konden maar van één persoon zijn, Robin.
''Natuurlijk ga ik mee.'''zegt hij met een grijns. Uiteindelijk gaat hij naast Robin zitten die tegen hem aan kruipt. Jason slaat een arm over haar heen en hoort wat ze vraagt. ''Ik was eventjes met Faith aan het praten.'' zegt hij eerlijk. ''En ja, dat is ook een nieuweling.'' vervolgt hij. |
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 20:02 |
|
La Española Jessabelle grijnst even naar Lisa.
"Ew, Frans. Ik haat Frans."
Ze lacht even.
"Spaans is veel mooier, hoor," vervolgt ze met een ^^-gezichtje. Ze maakt het zich wat gemakkelijk en kijkt haar even aan. Ze wiebelt verveeld met haar voet.
"En? Is de opleiding al zwaar?" vraagt ze vrolijk. "Je krijgt toch niet, like, een hutkoffer vol toetsen, hea?"
Ze kijkt met afschuw voor dat vooruitzicht naar Lisa. |
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 20:11 |
|
"Tot nu toe hoefden we alleen maar schoon te maken-" Lisa trekt even een >.<-gezicht "-en dit toneelstukje. En onze manager was verdwenen maar is nu vervangen door deze gast. En er zijn nog Dooddoeners op bezoek geweest." Ze haalt even adem. Maar hutkoffers vol toetsen heb ik nog nergens zien staan," zegt ze met een glimlachje. "Waarom ben jij eigenlijk naar dit baantje gekomen?" vraagt ze, om maar even sociaal terug te doen. Ze kijkt eventjes naar de anderen, die vrij stil zijn. Dat was een subtiele hint. |
|
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 25, 2008 13:27 |
|
Als ze ziet dat Jason in beslag wordt genomen door Robin, draait ze zich om en kijkt rond. Ze ziet een Spaanse staan waarvan ze meent dat ze zichzelf heeft horen voorstellen als Jessabelle en een ander meisje dat hier al langer is - Lisa.
Als ze Lisa hoort vragen aan Jessabelle waarom ze dit baantje heeft genomen, begint ze aandachtig te luisteren en mengt zich in het gesprek.
"Hoi, ik ben Faith McCain. Ik wil niet asociaal or something overkomen door mezelf in een keer in jullie gesprek te gooien, maar ik hoorde je vragen waarom mensen dit baantje hebben aangenomen en dat interesseerde me wel. Wil best weten waarom de andere mensen hierheen zijn gekomen." zegt ze met een brede glimlach terwijl ze haar hand uitsteekt. |
|
|
|
|