Auteur |
Bericht |
MyleneMalfoy
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 16, 2008 16:34 |
 |
En ritueel? Ja hmm voor de bios wel denk ik, dan wil ik graag nog even het boek doorlezen. En als ik ze films thuis kijk, zorg ik dat ik wat te drinken (het liefst ook wat lekkers) heb. Meer eigenlijk niet.. |
_________________ It's MRS Malfoy to you.
<3 |
|
  |
 |
Secretus
2e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 16, 2008 18:44 |
 |
Heb niet echt rituelen voor het kijken van een HP film. Zorg alleen dat ik wat drinken en wat lekkers bij de hand heb, maak het mezelf comfortabel en zet dan de film aan. Ik lees eigenlijk nooit de boeken voordat ik de film ga kijken. Heb ik met OotP gedaan en ik heb me daardoor heel erg geergerd aan de film. De boeken voor de film lezen kun je eigenlijk alleen doen bij de eerste twee delen. |
|
|
  |
 |
noddi
1e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 16, 2008 19:31 |
 |
Ik lees wel vaak het boek nog even voor de film uitkomt... wat de bioscoopfilms betreft dan. Verder zoek ik alle trailers en interviews nog eens op op YouTube en dan ben ik voor mijn gevoel wel voorbereid.
Thuis heb ik niet echt een ritueel, behalve dan mezelf ingravens op de bank, de omgeving lekker donker maken en wat lekkers op tafel. En meestal probeer ik er niet 1 maar minimaal 2 achter elkaar te kijken.. Eerst hield ik nog wel marathons met een vriendin ofzo, maar met 5 films gaan we dat niet meer redden. |
_________________ On the tightrope everything's bare
All that there is is from here to there
On the tightrope the goal is quite clear
Don't loose yourself in you fear... |
|
  |
 |
Foppe
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 08, 2008 15:53 |
 |
Ik heb geen ritueel, als er een film uit is ga ik die gewoon in de bios kijken.
Ik heb wel met mijn vriend afgesproken om elke HP-film die nog uit komt samen in de bios te gaan kijken. Is dat een ritueel?  |
_________________ Life is like a dream. Don't wake up! |
|
  |
 |
HeavenlyAyla
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 18, 2008 11:21 |
 |
Niet echt een ritueel,
Gewoon lekker op bed liggen en alle films kijken!
dat vind ik het leukst.
X-X-X |
_________________ 20 november--> de nieuwe harry potter film (L)..
Never forget who you really are(L)..
Kevin..I love you Since 14-10-2008,
True love<3 |
|
  |
 |
Lily_Evans
3e jaars

Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 18, 2008 20:19 |
 |
Ik wil altijd wel wat lekkers bij een film, maar ik kijk niet zo vaak films. Dus met een goed zak chips, en een koud glas cola ben ik tevreden. Ik zet de films alleen nooit stop. Dat vind ik jammer en dan is het hele moment weg. |
|
|
  |
 |
Glauces
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 18, 2008 21:53 |
 |
Ach, ik heb er geen ritueel voor. Heel erg soms lees ik het boek nog van te voren, maar dan loopt de film alleen maar een beetje op een teleurstelling uit, omdat er zoveel dingen niet kloppen xD. Dat vind ik dan weer erg jammer...
Aan de andere kant eet ik wel altijd zoute popcorn als ik naar Harry Potter ga (in de bioscoop bedoel ik dan), dus dat zou je wel een soort ritueel kunnen noemen xD. Van zoute popcorn krijg je zulke opgezwollen lippen als je er teveel van eet, haha xD |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 21:17 |
 |
Ik ben meestal wel zenuwachtig als een HP-film uitkomt.
Ik lees niet de boeken nog een keer. Nu voor de 6de film heb ik dat wel gedaan, omdat ik het verhaal heel goed wilde bgrijpen (Pff en dan kom je te weten dat hij een half jaar later in de bios komt )
Voor ik naar de cinema ga, luister ik nog eens naar al m'n Harry Potter cd's, om gewoon in de sfeer te komen  |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
Miss Zwarts
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 23, 2008 15:21 |
 |
In de bios wil ik dan zegmaar overal op letten XD, omdat ze het voor de dvd versie anders doen.
Thuis gewoon met wat eten en drinken ofzo. Niet speciaal mijn schoenen poetsen ofzo  |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
  |
 |
Angel90
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 23, 2008 16:50 |
 |
Uhh,..
Als ik thuis voor het eerst n hp film ga kijken( bijvoorbeeld een nieuwe)
Dan kijk ik de film en daarna als ik bijvoorbeeld n leuk stukje of n stukje dat weggelaten is dan ga ik dat stukje lezen in het boek:p ingewikkeld om uit te leggen maja:P
xx |
|
|
  |
 |
|