Poll :: Vind jij jezelf een puber? |
Ja |
|
56% |
[ 66 ] |
Nee |
|
43% |
[ 50 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 116 |
|
Auteur |
Bericht |
Skay
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 18, 2007 17:35 |
|
Mijn moeder was altijd zo blij met mij, want het leek alsof ik de puberteit had overgeslagen. Gewoon van kind naar jonge volwassene. Tsja..ik word over 2 weken 17 en nu noemt ze me constant puber!! Dat zal ze wel vergelijken met mijn broertje(13) en zusje(15) die al lange tijd in de puberteit zitten. Maar waarom is het bij mij zo laat????
Ik was altijd de voorbeeldige en volwassen dochter...heheheheh, nu dus echt niet meer Mam, baalt van me, heheheh. maar dat zal wel weer overgaan hoop ik, en zij!! |
_________________ Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"
Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf |
|
|
|
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 18, 2007 17:40 |
|
Ik heb ook de pubertijd overgeslagen xD en ik hoor nu inderdaad de laatste maanden pas dat ik zit te puberen... En ik ben 18! Nu hangt het wel een beetje van de tijd van de maand af, maar echt chaggie ben ik ook niet. Ik kan het alleen niet hebben als mijn allerliefste zusje voor moeder probeert te spelen of iemand meent dat ik iets heb gedaan terwijl ik dat niet heb gedaan (mijn vader!).... |
|
|
|
noisecontrollers
1e jaars
Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 23, 2008 15:08 |
|
ik ben wel heel duidelijk aan het puberen, ik ben nu 15 jaar en ik merk het al heel goed. ik word steeds vaker pissig tegen mijn famillie, ik doe bijna niks voor school want ik vind het veel belangrijker om met vrienden uit te gaan naar een discotheek ofzo en ik word ook steeds vaker boos als mensen me gaan irriteren.
ik vind dit niet echt een leuke tijd, ik heb bijna altijd ruzie met mijn ma, broer en zus, ik vind dat ze zich veels te veel met mij bemoeien. |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
|
|
doxy_angel
3e jaars
Verdiend:
98 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 23, 2008 15:18 |
|
noisecontrollers schreef: | ik vind dat ze zich veels te veel met mij bemoeien. |
Dat is typisch iets wat een puber zou zeggen. xD
Ik heb niets echt gepubert, ik was heel vervelend als kind. Ik ben eigenlijk gelijk richting volwasse gegaan. Met heel af en toe een buitje. |
|
|
|
|
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 23, 2008 17:15 |
|
Ik hááát het dus ook dat ze zoveel met me bemoeien, laaat me toch gewoon lekker mijn gang gaan. Ik kan gewoon mijn eigen boontjes doppen en daar heb ik hun gewoon niet voor nodig, ze moeten maar gewoon begrijpen dat ik langzamerhand mijn eigen leven ga. Dit is zeker precies een uitspraak voor een puber? |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 23, 2008 18:57 |
|
Ja dat is zeker een uitspraak voor een puber, je klinkt net als mijn zwager haha. Die is 16 en een hele erge puber, vervelende buien, eigenwijs, opstandig, te laat thuis komen enz enz. Maar volgens mij word mijn schoonzusje van 9 ook een hele erge puber, ze heeft nu al een behoorlijk karaktertje. Daar krijgen mijn schoonouders hun handen vol aan denk ik. Mijn broertje en ik waren hele rustige pubers, we hadden wel buien maar deden geen gekke dingen. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
RemusWeerwolf
3e jaars
Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 24, 2008 21:42 |
|
*Wanneer ben je (volgens jou) een puber en ben jij er een (of geweest)?
Ik denk dat je een puber bent als je ineens een ander humeur kunt krijgen. Dat je bijvoorbeeld zonder enige reden chagrijnig wordt, etc. En dat je soms wat brutaler tegen je ouders bent en gewoon anders (voornamelijk slechter) reageert op dingen... Ook denk ik dat er dan wat meer op het uiterlijk gelet wordt en dat je wat meer gaat denken aan daten en zoenen etc.
Ik zie mezelf niet als een puber en ben er ook (nog) geen geweest, hoewel ik wel al 16 jaar ben.
*Welke veranderingen waren/zijn merkbaar?
Bijna geen. Ik denk dat ik ietsje meer op mijn uiterlijk letten dan een tijdje geleden, maar voor de rest niets eigenlijk...
*Was/Is het een leuke of stomme tijd?
Dat kan ik niet zeggen, aangezien ik mezelf niet zie als een puber en nog geen puber geweest ben...
*Denk je er/Dacht je er over na of niet?
Ik denk er wel eens over na hoe irritant het wel niet voor mijn ouders zou zijn, als ik om het minste of geringste tegen ze zou uitvallen of dat ik ineens chagrijnig zou gaan doen... |
_________________ If you want to know what a man is like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals
Dumbledore's man through and through
Eigenwijsheid is geen wijsheid |
|
|
|
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 25, 2008 21:52 |
|
Okay, at first: ik haat het woord puber. Het klinkt gewoon niet! xD
- Wanneer ben je (volgens jou) een puber en ben jij er een (of geweest)?
Volgens mij ben je een puber als je in je tienerjaren zit, je niet zomaar meer over je heen laat lopen en beetje begint na te denken over de wereld om je heen. Ja, ik ben een puber, ja. Nog wel, ik ben 17. Maar ik heb er vrede mee xD.
- Welke veranderingen waren/zijn merkbaar?
Ach, het duurde even, maar uiteindelijk ben ik wat mondiger geworden en minder verlegen. Ik ga nu gewoon in discussie met mijn vader zonder dat ik gelijk in tranen moet uitbarsten, ofzo. En nou ja, ik ben wel na gaan denken over het leven :'').
- Was/Is het een leuke of stomme tijd?
Ach, het heeft z'n leuke en z'n minder leuke kanten, hè. Over het algemeen is het wel weer een interessante ervaring, hoor, maar soms heb je van die momenten waarop je denkt dat de hele wereld je niet begrijpt. Waarbij je er natuurlijk niet bij stilstaat dat op datzelfde moment miljoenen pubers over de hele wereld zich ook zo voelen. Ach ja, pubertijd hè :').
- Denk je er/Dacht je er over na of niet?
Beetje wel, ja. Ook dankzij levensbeschouwing op school. Maar ik moet er wel voor in de juiste bui zijn. Als ik gewoon vrolijk rondhuppel op school... nee, dan niet xD. |
|
Amtjah
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 25, 2008 23:45 |
|
Glauces schreef: | Okay, at first: ik haat het woord puber. Het klinkt gewoon niet! xD |
Het woord puber of de inhoud? Ik vind de beide gewoon hatelijk.
- Wanneer ben je (volgens jou) een puber en ben jij er een (of geweest)?
Toen ik 12/13/14 jaar was. Ik was echt een irritant kind dat dacht de hele wereld aan te kunnen, kon scherp uit de hoek komen en die dingen. Officieel ben ik nu nog een puber XD Alleen doe ik niet dingen wat mijn leeftijdsgenoten doen. Ik ga niet uit, drink amper, roken en smoren doe ik niet. ^^' Blijkbaar zijn die zelden ofzo o.O'
- Welke veranderingen waren/zijn merkbaar?
Bwah. Ik deed toen vooral erg irritant, maar écht grote veranderingen waren er niet. Toch niet qua kledingsstijl of muziek. Misschien wat meer op mijn uiterlijk gaan letten, maar niet echt overdreven ofzo.
- Was/Is het een leuke of stomme tijd?
Stom. Ik had het die tijd ook erg moeilijk, want ik werd ook nog een gepest omdat ik dikker was dan de anderen én ik volgde de grote massa niet. Ik was niet een huppeltrutje dat rookte om stoor te doen. ^^
- Denk je er/Dacht je er over na of niet?
Vroeger wel, maar nu niet meer.
Hoewel ik liever geen puber meer ben (krijg er steeds een grotere hekel aan dat woord), wil ik ook geen 18 zijn. Ik wil geen volwassene zijn T_T |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
|
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 26, 2008 8:54 |
|
Wanneer ben je (volgens jou) een pubere en bij er een (of geweest)?
Nou, ik ben een puber. xD Stemmingswisselingen, eigenwijs doen en dat soort dingen, het past helemaal bij mij. Ik begon volgens mij al op mijn 12e mee.
Volgens mij ben je een puber als je een beetje begint te realiseren wie je bent en wat je doet en dat soort dingen.
Welke veranderingen waren/zijn merkbaar?
Behalve de uiterlijke kenmerken, ben ik me bewuster geworden van wat ik doe en welke consequenties dat heeft. Ik heb een beetje een stijl ontwikkeld, maar die is niet echt heel bijzonder ofzo.
Was/is het een leuke of stomme tijd?
Over het algemeen vind ik het wel een leuke tijd, alleen soms wens ik echt dat het over is. Dat ik me niet zoveel van andere mensen aantrek en dat soort dingen.
Denkje er/dacht je er over na of niet?
Ik denk er wel over na, maar niet echt veel ofzo. Als ik dit soort lijstjes invul wel meer. xD |
|
|
Maschine
5e jaars
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 29, 2008 15:19 |
|
Wanneer ben je (volgens jou) een puber en ben jij er een (of geweest)?
Als ik geen zin heb om huiswerk te maken of de afwasser niet wil uitruimen xD Ik heb wel van die trekjes, maar dat ik er 1 ben dat zeg ik niet. Ik zet me niet af tegen alles, erbij horen is niet stoer en ik vind 1 goede vriendin ook prima. Hoewel groepjes toch leuker zijn xD En ik heb een bloedhekel aan vriendjespolitiek.
*Welke veranderingen waren/zijn merkbaar?
Ehm... Ik kan dingen beter verwoorden denk ik, ben eigenwijzer door sneller te zeggen wat ik denk. Ik ben nogal lui, dat wil zeggen dat ik iets op een simpele manier doe als dat kan.
*Was/Is het een leuke of stomme tijd?
Best leuk hoor. ^^ Mijn schoolklas is een stuk leuker en minder kinderachtig en vriendjespolitiek achtig. Maar het is best grappig als jochies (pubertjes xD) uit je klas tijdens de les KCV binnenkomen met een vogelkooi, en dan zeggen dat die voor het 1 jarige dochtertje van de leraar is. *strijk*
*Denk je er/Dacht je er over na of niet?
Nee. Waarom zou ik? Tijdverspilling xDDD |
_________________ Maschine - Ex-Moderator HPA |
|
|
|
|
|