Auteur |
Bericht |
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 27, 2008 0:23 |
|
Hmm dat is idd een boeiende spoiler. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen en hoe dat eruit gaat zien. ben sowiezo heel erg nieuwsgierig naar seizoen 5. Vraag me heel veel dingen af zoals:
SPOILERS! | [selecteer] Waar is het eiland gebleven?
Leeft Jin nog? Wat is er met Claire gebeurd? Hoe is het met Sawyer en Juliet en de rest op het eiland. Hoe komt het dat john zelfmoord gepleegd heeft en komt hij weer tot leven op het eiland? Waar zijn Penny en Desmond? en nog veeeel meer vragen, vervelende en het leuke aan lost. altijd maar die eindeloze vragen. [/selecteer] |
|
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 28, 2008 9:24 |
|
*gaat geen spoilers lezen*
Ik heb me voorgenomen echt helemaal spoilerloos S5 te gaan kijken. That is, dat ik nu wel al weet hoe de eerste ep heet en SPOILERS! | [selecteer] dat ze er weer iets speciaals van gaan maken met flashbacks/forwards/nogietsanders. [/selecteer] | Maar dat is alles dat ik weet. Dus voor de rest wil ik dat ook zo houden. Enja, dat is ook geen promo's kijken, which will be very difficult.
Verder heb ik nu de eerste post aangepast met het uitzendschema van VT4 en lap, ze gaan dus weer twee episodes per week uitzenden. Hoe stom kan je zijn? Het seizoen is al zo kort en nu loopt het van 1 september tot 13 oktober; which is heel kort natuurlijk. Daarbij verbreek je ook gewoon heel erg de magie van de ene ep door het einde van de ene aan het begin van de andere te hangen.
Ahja. Gelukkig valt het trailer nog mee, niet echt verschrikkelijk spoilerend al zijn er eigenlijk meer beelden uit 4.04 dan wat anders. Ahja, moeten we maar mee leren leven. Vorig jaar hadden ze (=VT4) de samenvattingsepisode uitgezonden die Amerika tussen 3.06 en 3.07 had uitgezonden: dat was dus inclusief een samenvatting van de eerste zes eps. Terwijl die dus nog moesten uitgezonden worden op de Vlaamse TV '___' Het zuivere bewijs dat VT4 niet weet wat ze uitzenden.
Zo, dat was even een random post.
Ik wil S5. |
|
|
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 28, 2008 20:45 |
|
Nog even iets voor de Vlaamse fans:
Maandag 1 september, vlak voor vt4 het begin van seizoen 4 uitzend, zenden ze nog een Special uit. Waarschijnlijk dus een korte samenvatting van seizoen 3 (en de voorgaande seizoenen).
19.35 uur: 'Lost Special: Past, Present & Future'. Een eenmalige special voor de start van het vierde seizoen van 'Lost'.
20.35 uur: 'Lost'. Gloednieuw seizoen. (Aflevering 1 + 2)
En ja, Charlie ik moet je gelijk geven. Als ze 2 afleveringen per week gaan uitzenden, gaat de magie inderdaad verloren. Maar het heeft ook iets positiefs, vind ik. Want naarmate november/december dichterbij komen, krijg ik meestal ook meer huiswerk ter voorbereiding van de examens. En ik zal echt geen huiswerk maken op het ogenblik dat Lost op tv is. Dan moet ik een hele nacht wakker blijven om het huiswerk te maken en dat is ook niet meteen gezond, he |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
|
|
Moonslave
Schoolkampioen
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 05, 2008 16:45 |
|
Ik ben sinds vorig weekend ook begonnen met naar Lost te kijken. Op het internet, dan wel. Ik heb het geduld niet om op tv te kijken. en ik kan toch niet volgen.
Momenteel heb ik de acht eerste afleveringen gezien.
SPOILERS! | [selecteer] En aah! Lost is leuk! Het is ook zo'n heerlijk spannend concept; allemaal vreemden die plots met elkaar moeten samenleven. En dan al die mysterieuze dingen die er gebeuren (al weet ik al half wat het allemaal is, aangezien ik al afleveringen op tv heb gezien ook) maken het echt nagelbijtend spannend. Ik wil echt zo snel mogelijk alle afleveringen zien, al kan dat wel even duren. [/selecteer] |
|
|
|
Jim
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 26, 2008 16:14 |
|
Simsalibim al werkt deze spreuk maar even
Breng dit topic weer tot leven!
..
BLOOPERS! van de seizoen 4 dvd.^^
SPOILERS! | [selecteer] HA! Not making much sense, am I? [/selecteer] |
Meer dvd dingen (zoals de cover, waar gelukkig geen O6 meer op de zijkant staat maar een hippe helikopter:D) (in Brazilië tenminste) kan je hier en hier vinden.
Spoilers voor de mensen die niet willen weten wat er op de dvd staat...
SPOILERS! | [selecteer] The Right to Bear Arms - Extra over de wapens in LOST (11 minuten)
Bloopers
Deleted scenes (10 minuten)
Alternatieve eindes (waarschijnlijk die van de mensen in de kist aan het eind van TNPLH)
14 easter eggs
The Island Backlot: Lost in Hawaii - Extra over de locaties waar LOST gefilmd wordt (17 minuten)
Soundtrack of Survival - Over de muziek van Michael Giacchino (26 minuten)
LOST: On Location voor:
The Beginning of the End
Confirmed Dead
The Constant
The Other Woman
Meet Kevin Johnson
The Shape of Things to Come
Cabin Fever [/selecteer] |
...en nog een paar dingen die ik niet weet
En op de andere disc...
SPOILERS! | [selecteer] The Oceanic Six - A Conspiracy of Lies - Geen idee wat dit is xD (21 minuten)
Alle flashforwards op volgorde (53 minuten)
The Freighter Folks - Over de personages van de freighter (13 minuten)
Alle 13 Mobisodes [/selecteer] |
...en nog een paar dingen die ik niet weet
Én we krijgen commentary's voor...
SPOILERS! | [selecteer] The Beginning of the End
The Constant
Ji Yeon
In ieder geval deel 2 van de finale
Er komt een commentary met Jorge Garcia en Evangeline Lilly, maar het is nog niet bekend voor welke aflevering. [/selecteer] |
Frank Lapidus
Sinds: Seizoen 4, Confirmed Dead
Centrics: 1) Confirmed Dead
Totaal aantal afleveringen: 9
Team: Freighter
Voor de missie: Piloot
Op het eiland: Helikopterpiloot
Na de redding: Onbekend
Quotes:
''Doesn't matter who I am, you're showing footage of Seth Norris and that's not him, listen, this guy married his high school sweetheart at nineteen, he always wore his wedding ring and I'm telling you there's no ring on that body.''
---
''Because I was supposed to be flying Oceanic 815 on that day.''
---
''I saw a cow.''
---
''Crash? The hell kind of pilot d'you think I am? I put her down safe and sound right over there.''
---
''You weren't on that plane, were you?''
---
''You bring Charlotte back safe, and I will take you off this island.''
---
''Half the stuff he says goes way over my head, the other half goes way, way over.''
---
''Don’t sweat it. He does this kind of stuff on the boat all the time.''
---
''Hey, don’t get me started on that, alright? My dad’s from the Bronx. I bleed Yankee blue.''
---
''Look, man, you gotta understand somethin'. She was senior management. It’s not like we hung around the cafeteria together.''
---
''Lucky for you that guy’s nothing but a pain in my ass.''
---
''I don't know what's happening to your buddy, alright? But you gotta trust me when I tell you this. I am trying to help you.''
---
''You give me that weapon and I'll give you this phone. Be quick. And don't go trying to call Baghdad, those phones can only call each other.''
---
''You know your book's upside down. Just trying to help...''
---
''So much for the fairer sex, huh?''
---
''Frank Lapidus, chopper pilot.''
---
''Ah, adventure. Well, how do you like this for adventure? You ever hear about Oceanic 815? What would you say if I told you the plane they found in that trench wasn't Oceanic 815? ... You know those nuts that think the moon landing was faked? Well, this is like that... only real. That's why I signed up for this trip, because the owner of this boat believes me. Charles Widmore. He believes that 815 is still out there somewhere. I mean, can you imagine what would happen if we found some of those people alive?''
---
''You didn't think I'd believe you? I tell you that I'm one of the only people in the world that think that that plane on the bottom of the ocean is a hoax, and you didn't think I'd believe you?''
---
''Man, I thought I was Mr. Conspiracy, but you got me beat there.''
---
''Mr. Keamy, I was hired to fly scientists.''
---
''"Yahoo"? This yahoo dropped that phone on you guys so you could find me... and I could fly you outta here. So why don't you do me a favor and get that back compartment?''
---
''Your buddies were smart enough to keep their asses on the boat because right now that's the safest place to be. Because when the boys that I brought over here come stompin' out of this jungle, you're gonna wanna be long gone.''
---
''All right! Let's get the hell outta here!''
---
''I'd feel a hell of a lot better if we were a few hundred pounds lighter! Well, if we don't make it, we're still close enough to ditch it on the beach.''
---
''Four, five minutes worth, unless somebody else wants to jump.''
---
''I don't care what the hell he's screaming! I'm flying on fumes! I gotta put this bird down!''
---
''Where the hell am I gonna land this thing?!''
---
''Jack... now I know I'm new to this group and everything, but isn't this the place where everybody starts jumping up and down and hugging each other?''
---
''Roger that, Doc.''
Frank in seizoen 4:
*Krijgt de helikopter zonder grote schade op het eiland
*Komt een koe tegen en valt flauw
*Wordt gevonden door Miles, Daniel, Jack, Kate, Sayid en Juliet
*Wordt verzorgt door Juliet, die volgens hem niet in het vliegtuig zat
*Sluit een deal met Sayid en brengt hem, Desmond en Naomi’s lichaam naar de boot
*Ruilt zijn telefoon met Sayid’s wapen en gaat met hem naar de ziekenboeg
*Brengt Sayid en Desmond de volgende dag wat te eten
*Brengt Keamy en zijn team naar het eiland om Ben op te halen
*Leidt Keamy af als hij Sawyer, Claire en Miles tegenkomt
*Gaat weer terug naar de boot, waar Michael hem verteld dat hij Keamy niet meer terug mag brengen
*Luistert naar Michael, maar verandert van gedachten als Keamy de dokter en de kapitein vermoordt
*Gooit de satelliettelefoon op het strand zodat de overlevenden hem kunnen vinden
*Vertelt Sawyer en Jack waar Keamy heen is
*Gaat weer terug naar de boot met Jack, Kate, Sayid, Hurley en Sawyer
*Landt ondanks Desmond’s waarschuwing op de boot zodat ze terug naar het eiland kunnen
*Crasht na de ontploffing van de boot en verdwijning van het eiland met de helikopter in zee
*Wordt gered door Penelope Widmore
-Wat vind je van Frank?
-Zullen we hem ooit nog terug zien?
--Hoort hij bij de mensen die terug moeten gaan volgens Ben?
|
_________________ I *heart* HPF! |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 28, 2008 10:21 |
|
@DVD-dingens: Ik wil het hier ook eens neerzetten, maar ik wil minstens één gadget krijgen als ik de DVD koop, puh. En op VT4 hebben ze al eens een datum vernoemd wanneer de vierde Box hier uit komt, was ergens in November, 17 denk ik. Anypooh. Ik hoop heel hard dat de Nederlandse versie ook zo'n mooie artwork heeft als die van Brazilië, zijnde de Heli op de zijkant. :')
SPOILERS! | [selecteer] - Wat vind je van Frank?
In het begin vond ik Frank niet zo speciaal, maar ze hebben 'm wel helemaal weten op te pimpen op de één of andere manier. Hoe hij de LOSTies wil beschermen tegen Keamy, hoe hij de O6 redt, allemaal heel super. Heel erg hip personage.
Jup, ik denk en hoop van wel.
- Hoort hij bij de mensen die terug moeten gaan volgens Ben?
Nee, dat denk ik niet. [/selecteer] |
En om even aan te tonen (en omdat ik het ergens kwijt moet) wat voor olliebollen die mensen van VT4 zijn.. Er is een promo verschenen met volgende beelden:
SPOILERS! | [selecteer] Locke in Coffin + Ontploffende Freigther + Schreeuwende Sun [/selecteer] |
-___- Zucht. |
|
|
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 16:50 |
|
@Jim: Thanks voor de info!
Charlie schreef: | En om even aan te tonen (en omdat ik het ergens kwijt moet) wat voor olliebollen die mensen van VT4 zijn.. Er is een promo verschenen met volgende beelden:
SPOILERS! | [selecteer] Locke in Coffin + Ontploffende Freigther + Schreeuwende Sun [/selecteer] |
-___- Zucht. |
Tja.. dat is inderdaad wel heel erg stom. Ik wist nog niet wat er allemaal ging gebeuren en vond het zo leuk dat ik toch wel tamelijk spoiler-vrij de laatste afleveringen van seizoen 4 zou zien. Dan komt VT4 af met zo'n promo
Even de verschijningsdata van de Nederlandstalige dvd's op een rijtje:
- Lost seizoen 4 = 5 november 08 [€ 70]
- Lost Box seizoen 1-2-3-4 = 26 november 08 [€ 130] (foto)
Bron: bol.com/ foto van amazon.com
Toen ik zag hoe de box van seizoen 1-2-3-4 eruit zou zien, had ik het gevoel dat ik die gewoon moest kopen. De box kost zo'n € 130, da's evenveel als twee aparte seizoenen. Dat betekend dat je dan zogezegd twee seizoenen gratis krijgt. Bovendien is de "kaft" zo ontzettend mega-cool dat ik er nog altijd van hyper. Ik heb echt heel veel zin om hem binnenkort te kopen maar... ik zal het toch niet doen
Neen, ik denk dat het misschien slimmer is om te wachten tot alle zes seizoenen op dvd verschenen zijn, wie weet is die box dan wel nóg cooler (als dat al mogelijk is) en wie weet zijn er dan zogezegd 3 "gratis" seizoenen
Nog even over seizoen 5.
Ik weet niet of de mensen die het willen weten, het al weten, maar de titel van aflevering 1 van seizoen 5 zal
SPOILERS! | [selecteer] Because you left [/selecteer] |
heten.
Ik vroeg me af of er iemand weet hoeveel afleveringen seizoen 5 gaat hebben, want dat is iets dat ik toch wel heel graag wil weten. |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 17:23 |
|
*steekt hand op*
Lupos-freak schreef: | - Lost seizoen 4 = 5 november 08 [€ 70] |
€70? Volgens mij klopt die prijs niet hoor. Het derde seizoen kostte ook zoveel niet toen het net uit was, en het vierde telt een stuk minder episodes; de prijs zal eerder rond de €55.0 draaien denk ik, 70 is teveel xD.
Citaat: | Ik vroeg me af of er iemand weet hoeveel afleveringen seizoen 5 gaat hebben, want dat is iets dat ik toch wel heel graag wil weten. |
De laatste twee seizoenen gaan allebei 17 eps tellen. Tenzij dat dat ondertussen veranderd is, want ik lees geen spoilers meer, maar ik dacht van niet xD.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
|
|
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 18:00 |
|
Charlie schreef: | Lupos-freak schreef: | - Lost seizoen 4 = 5 november 08 [€ 70] |
€70? Volgens mij klopt die prijs niet hoor. Het derde seizoen kostte ook zoveel niet toen het net uit was, en het vierde telt een stuk minder episodes; de prijs zal eerder rond de €55.0 draaien denk ik, 70 is teveel xD. |
Het is zo dat de adviesprijs € 69,99 bedraagt. Dus dat is zo goed als zeventig euro. Maar het is ook zo dat 'ondernemingen' als bol.com € 65 vragen, azur.be vraagt dan weer € 54, iWatch vraagt € 53.
Dus ja... in veel gevallen komt het inderdaad rond de 55 euro, maar de adviesprijs blijft wel nog steeds gelijk aan de vorige boxen. En voor zover ik weet is de adviesprijs gelijk aan de prijs die je betaald in de winkel. Dus... blijft dat ongeveer gelijk.
Dat het vierde seizoen minder episodes telt, daar kijken ze volgens mij niet achter.
Btw. Heel erg bedankt om te zeggen dat de laatste twee seizoenen 17 eps gaan tellen. Ben heel blij dat het er meer dan zijn 14. |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 18:10 |
|
*steekt hand op*
Lupos-freak schreef: | Dat het vierde seizoen minder episodes telt, daar kijken ze volgens mij niet achter. |
Daar kijken ze volgens mij juist wel naar. De Heroes DVD-box van het tweede seizoen was ook een stuk goedkoper dan die van het eerste, en het tweede seizoen telde ook slechts 11 eps, terwijl het eerste seizoen er ook een 22/23-tal telde. Volgens mij is het ook maar logisch dat ze ernaar kijken heur.
En verder komen er lekker veel Extras op de DVD en moet die Cover Art eens vastgelegd worden en de huidige een stuk verbeterd, want de huidige trekt nergens op.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
|
|
Jim
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 13, 2008 17:29 |
|
-Wat vind je van Frank?
Koeeel. Gewoon een leuk personage.^^
Ik denk het wel, maar niet in zo'n grote rol als hij dit seizoen had.
--Hoort hij bij de mensen die terug moeten gaan volgens Ben?
Nee..maar hopelijk gaat hij wel mee
Charlotte Staples Lewis
Sinds: Seizoen 4, Confirmed Dead
Centrics: 1) Confirmed Dead
Totaal aantal afleveringen: 10
Team: Freighter
Voor de missie: Antropologe
Op het eiland: Sarcastische wetenschapper
Na de verdwijning: Verdwenen!
Quotes:
''Remind him the people in our line of work are terrible at keeping secrets. I know about the dig.''
---
''Hi.''
---
''I can't believe you're alive. How many of you are there?''
---
''Well, I've about a million more questions I want to ask you, but they can wait until we get you back to the freighter. We all got one of these transponders, so if we just sit tight, they're gonna be here soon, OK?''
---
''I'm lucky to be alive!''
---
''What's wrong with you people? We're here because of you! I just almost died jumping out of a helicopter because you called us for help.''
---
''I feel like I've got a cinder block on my chest, but I'll survive.''
---
''Go back? With all the fun I’m having here? No, I’ve got work to do.''
---
''It's two out of three. It's not bad. It's progress.''
---
''Should I wring my hands together and whisper a prayer on their behalf?''
---
''Dan, let's not confuse anyone.''
---
''What?''
---
''We're trying to disable it before he can use it against us! Juliet... look me in the eye and tell me you are certain that Benjamin Linus wouldn't use this gas to kill everyone on this island! We know he's used it before. If you wanna stop us, you're gonna have to shoot us both.''
---
''I'm very sorry about that, but I had no choice. Look, Daniel's inside securing the facility. If you come with me, I will be more than happy to explain exactly how we just saved your life.''
---
''In case you haven't noticed, we're not on the bloody boat, are we?''
---
''See, Dan? I told you. They're convinced we're trying to kill 'em. Might as well keep playing the part.''
---
''Nothing's forever.''
---
''Would it make any sense if I told you I was still looking for where I was born?''
Charlotte in seizoen 4:
*Arriveert op het eiland
*Komt Locke’s groep tegen en wordt meteen ondervraagd
*Wordt neergeschoten door Ben
*Ontdekt dat Ben informatie over haar heeft
*Wordt geruild voor Miles en gaat naar het strand van de overlevenden
*Belt de boot om te vragen of Frank, Sayid en Desmond er al zijn
*Gaat stiekem met Daniel naar de Tempest
*Slaat Kate bewusteloos als ze betrapt worden
*Leidt Juliet af zodat Daniel het station onklaar kan maken
*Legt aan Kate uit wat ze gedaan hebben
*Blijft herhalen dat ze niet weet wat er op de boot gebeurd
*Belooft Jin dat ze Sun op de helikopter zal krijgen als hij ontdekt dat ze Koreaans spreekt
*Wil van het eiland weg gaan, totdat Miles vraagt waarom, “na alles wat ze heeft gedaan om terug komen”
*Verteld Daniel dat ze nog steeds naar haar geboorteplaats op zoek is
*Zoent Daniel op haar wang voordat hij vertrekt
-Wat vind je van Charlotte?
-Is ze op het eiland geboren?
-Herkende ze het DHARMA logo op de ijsbeer? |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 13, 2008 17:41 |
|
*steekt hand op*
Jeej, nieuw lijstje!
Wat vind je van Charlotte?
In het begin vond ik haar de minst-leuke Freighter, maar hey, je moet toegeven, ze is wel lekker mysterieus en ik vind haar "relatie" met Daniel briljant. Ja, net zoals de andere Freighters vind ik haar personage zeer zeker geslaagd!
Is ze op het eiland geboren?
Ja (maar dat laten ze ons nu tenminste denken, misschien zit er dus wel compleet iets anders achter)
Herkende ze het DHARMA logo op de ijsbeer?
Jazeker
Eigen Toevoeging: Wat vind je van Chaniel?
Ik vind Chaniel geweldig. Ik was in het begin niet helemaal pro, maar als je even allemaal terug ziet, dan zie je hele leuke kleine dingen en ik vind het allemaal gewoon heel schattig.
|
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 17, 2008 22:33 |
|
Oh, man! Ik vind Lost nu helemaal op niks trekken (sorry to al the lovers!)
Het is echt té ingewikkeld geworden. ö
op een bepaald moment zitten ze op het eiland,
en dan in het verleden (jeweetwel de 'echte wereld')
en dan zitten ze in de toekomst ...
Het verhaal is ook gewoon te eentonig en saai.
Al die acteurs die er bij komen of weggaan..
Er is gewoon niks spanned meer aan ):
Echt jammer! |
|
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 24, 2008 18:04 |
|
Seizoen 5 nieuws!
De titels van de eerste 6 afleveringen zijn bekend! De eerste was al langerder tijd bekend, sinds vandaag nu ook de vijf volgende.
Spoilers, dus!
SPOILERS! | [selecteer] Episode 5.01 - Because You Left
Episode 5.02 - The Lie
Episode 5.03 - Jughead
Episode 5.04 - The Little Prince
Episode 5.05 - This Place is Death
Episode 5.06 - The Life and Death of Jeremy Bentham
Bron: lost-media.com [/selecteer] |
|
|
|
|
Jim
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 27, 2008 17:00 |
|
NIELS! IK HEB EEN GROOOOOTE FOUT GEMAAKT EN IK SCHAAM ME DIEP.
Promo voor seizoen 5
Gelukkig voor mij zit er niet veel in wat ik niet al had voorspeld, behalve...
SPOILERS! | [selecteer] heeft Ben nou een t-shirt aan? [/selecteer] |
*einde spoilers*
Dit komt van de dvd:
Oceanic Six documentaire
Het is echt net echt. xD |
|
|
|
|
|