Auteur |
Bericht |
Benfreakte
6e jaars

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 11:08 |
 |
Strijder van Perkamentus schreef: | Hoezo? Maar de film zelf dan? Tonen ze die niet op de première? Of op groot scherm ofzo?  |
De voorstelling is alleen voor de genodigden en de sterren (spelers in HP-films). De kans dat je daar tussen zit is dus eigenlijk uitgesloten. Je kan alleen langs de hekken gaan staan om een glimp van ze op te vangen..... |
_________________ You've bewitched me body and soul.... |
|
  |
 |
Ginny's Diary
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 13:07 |
 |
Richard schreef: | Ginny's Diary schreef: | whoeiii film was suuuuuuper!!!
Mooiere set, meer humor, goed in elkaar gezet waardoor beter te begrijpen, waarschijnlijk voor mensen die de boeken.. Niet ? hebben gelezen...
Ik vond deze film het best te vergelijken met z'n boek dan de 4 hiervoor!! |
1) Je post dit bericht in het verkeerde topic
2) Je zegt: "beter te begrijpen voor de niet-lezers": Not true! |
1) Ja ik zag het te laat.. ik kon niet vinden hoe ik een bericht moet verwijderen...
2) vergeleken bij de andere vond k deze wel goed uitgewerkt, maar ik zoek wel de goeie topic hiervoor haha |
_________________ "Yes"
"YES SIR"
"There's No Need To Call Me SIR Professor" |
|
  |
 |
Evelien_HP
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 16, 2007 15:34 |
 |
Strijder van Perkamentus schreef: | Wat is eigenlijk het verschil tussen IMAX en gewoon?  |
een stukje 3d
het is echt vet stoer maar wel veel duurder dan de gewone versie
en uhmmm.. aangezien dit het topic is over premieres..
ik ben de 3e in londen geweest voor de premiere afgezien van het weer 's avonds was het geweldig.. stond alleen niet echt vooraan ondanks dat ik er al om 9 uur was.. maar dat kwam omdat ik in de verkeerde rij stond.. ach ja 'better luck next time'  |
|
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 26, 2007 21:47 |
 |
Ik ben nooit op een première geweest en om eerlijk te zijn interesseert het me ook niet. Je krijgt de film sowieso wel te zien, je kan hem niet missen. Ze draaien hem lang genoeg in de bioscopen, ik zie niet in waarom je helemaal naar Londen zou gaan en extra betalen om de première te zien. |
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 27, 2007 9:42 |
 |
Genner schreef: | Ik ben nooit op een première geweest en om eerlijk te zijn interesseert het me ook niet. Je krijgt de film sowieso wel te zien, je kan hem niet missen. Ze draaien hem lang genoeg in de bioscopen, ik zie niet in waarom je helemaal naar Londen zou gaan en extra betalen om de première te zien. |
Omdat je dan alle acteurs ziet. Je komt dan bij de rode loper te staan, en je ziet iedereen binnen lopen. Zoals bijvoorbeeld Dan, Rupert, Emma en Jo Rowling. Daarom gaan mensen naar London. Het is natuurlijk wel leuk om zoiets mee te maken. Sowieso is die hele sfeer die daar hangt geweldig. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
__xSmartie
3e jaars

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 27, 2007 15:04 |
 |
Ik ben nog nooit naar een premiere geweest, maar ik zou het echt heeeeeeeeel graag willen. Maar het kost denk ik wel veel geld enzo xO
Maar het lijkt me echt zo vet om daar te zijn en alle acteurs te zien  |
_________________ OMG.
8 Maanden later! |
|
  |
 |
princess-fleur
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 10, 2008 23:24 |
 |
K'ben ook nog nooit naar een premiere geweest, maar k'zou da wel graag ns meemaken. Naar Londen gaan bijvoorbeeld, en dan alle acteurs op de rode loper zien. Wauw, da moet zalig zijn! Enja... Als echte fan van Harry Potter denk'k dat da ook nie "abnormaal" is da ge daarvoor speciaal naar Londen zou gaan. Nog 2 films en daarna zullen we al die acteurs niemeer snel allemaal samen zien denk'k.
xxx. |
_________________ Life is a rollercoaster baby, ride it. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 29, 2008 15:05 |
 |
Zijn er trouwens mensen die naar de premiere gaan van HBP? Ik ben denk ik wel van plan om te gaan als ik kan en als ik genoeg geld heb. xD Het lijkt mij namelijk echt super om daar een keer te staan. En ik heb zoiets dat ALS ik het een keer moet doen dat ik het nu in november er gewoon heen moet gaan. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Dewii
1e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 24, 2008 17:33 |
 |
Nog nooit helaas Maar als ik ging zou ik natuurlijk wel naar Londen gaan, want in Nederland is dat volgens mij niks aan. Het lijkt me supervet om alle acteurs in het echt te zien En als ik ging zou ik het ook wel ged doen, dus 10 uur op de stenen zitten om te zorgen dat je vooraan staat
Gr. Dewii |
_________________ - EXPECTO PATRONUM - |
|
  |
 |
golky
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 07, 2008 18:51 |
 |
Zoals ik gelezen heb zijn er heel wat van jullie naar de première geweest. Ik heb dan ook een paar vraagjes voor jullie, want ik ben namelijk van plan om met een paar vriendinnen ook naar een première te gaan.
1. In welk hotel hebben jullie gelogeerd en wasd dit voor een goede prijs?
Wij zijn van plan om met de eurostar te gaan en misschien heeft iemand van jullie daar al ervaring mee. Als je tips hebt ze zijn altijd welkom.
En wat is het totale kostprijsje dan?
Ik heb al gelezen dat er veel trek en duw werk aan te pas komt en daar kunnen we ons dan al op voorbereidde  |
|
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 07, 2008 19:16 |
 |
Het lijkt mij ook helemaal geweldig om naar de premiere in Londen te gaan. Het lijkt me zo ontzettend gaaf om de acteurs in het echt te zien. I dream come true! Maar de premiere in Nederland lijkt me ook wel gaaf. Ik kan zowiezo niet wachten om de film te zien. Must be amazing! |
|
|
  |
 |
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 08, 2008 9:49 |
 |
Witch_Eva schreef: | Strijder van Perkamentus schreef: | Kan je voor de première in Londen ook tickets kopen?
Ik zou graag volgende zomer naar Londen gaan en daar dan de première van de halfbloedprins meepikken  |
Nee je kan gewoon vroeg naar London gaan en daar staan. Je hoeft er geen geld voor te betalen. Zolang je er maar vroeg staat, dan heb je wel een leuk plekje. Het enige wat je dus moet betalen zijn de reis en slaapkosten. |
Dus je hoeft geen geld voor die tickets te betalen of kan je gewoon niet naar binnen? Want ik begrijp 'm dus niet helemaal :').
Want ik wil dus ook dolgraag naar de première in Engeland als ik mijn moeder over kan halen. En een vriendin van me wil ook mee, want ze wil Rupert zien en ik Tom :'). |
|
  |
 |
everton
3e jaars

Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 11, 2008 11:17 |
 |
Ik zou ook nog wel eens willen, maar ik kan niemand vinden die gek genoeg is om mee te gaan.  |
_________________ ''..Maybe he is, maybe he isn't, but the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to..'' |
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 29, 2008 22:33 |
 |
Daar zou ik zo graag naartoe gaan! Op youtube heb ik zo'n filmpjes gevonden van Harry Potter premières en toen ik dat zag, wil ik er echt helemaal naartoe! Het lijkt me zo geweldig!! Al die acteurs van dichtbij
Dit is 1 van zo'n filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=eiJ_hSo4HG4
(ik zou het geluid niet te luid zetten, want je hoort nogal veel geschreeuw van meisjes ) |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
NicoleD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 30, 2008 7:38 |
 |
Ik zou het echt heel graag willen, maar ik denk niet dat mijn ouders het goed vinden, veel te duur enzo. Geweldig om de acteurs te zien uiteraard. Maar ook te fotograferen, en niet met zo'n compact dingetje, nee, met mijn spiegelreflex. Zulke foto's zouden geweldig zijn op mijn Portfolio!  |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
  |
 |
|