Auteur |
Bericht |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Nov 21, 2006 23:42 |
|
Ik denk zelf dat ik blij zal zijn als ik me een dag zal vervelen , als ik na ga, dat ik sinds de laatste 7 weken geen tijd hebt gehad om me te kunnen vervelen Vaak maak ik dan me huiswerk "uitgebereider" Of ik zit veel meer op het forum ( voor de computer ) en misschien een stukje meer op msn, waar ik tegenwoordig misschien één keer per week online komt, en dan is het een uurtje heel lang. ( De vrije tijd die ik hebt verbruik ik op het forum |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
|
|
k1ara
1e jaars
Verdiend:
156 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 15:15 |
|
Ik heb me verrassend genoeg de hele vakantie niet verveelt, ik heb het veelste druk gehad met van alles en nog wat en was vooral aan het genieten! maar als ik me verveel dan ga ik vaak Disney films kijken, of gewoon films in het algemeen, computeren of met vrienden uit. vaak verzin ik wel iets. |
_________________ Hate That I Love You Boy, I Can't Stand How Much I Need You |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 16:19 |
|
Op de momenten dat ik me écht verveel, dat zijn meestal ook de momenten dat ik gewoon helemaal geen zÃn heb om iets te doen. Dan zoek ik meestal ook niks. xD Want verder is het zo dat ik altijd wel ergens mee bezig ben. Als ik me verveel is dat gewoon omdat ik nergens zin in heb. xD
En ach ja, uiteindelijk ga ik dan meestal maar weer gewoon een beetje tv kijken/forummen/MSN'en. De standaard dingen. xD |
|
|
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 20:35 |
|
Vervelen vind ik echt niet leuk. Een hele tijd niets doen of niet weten wat te doen is niet leuk. Als dat gevoel toch in me opkomt, speel ik op mijn Nitendo DS of speel ik 'GTA: San Andreas' samen met mijn broer of alleen. Als ik achter de PC zit, verveel ik me wel nooit. Ik spendeer al mijn tijd aan het forum en aan mijn muziek dusja, genoeg om te doen. Als het dan juist mijn computerdag niet is, ga ik zoals gezegt op mijn GameBoy spelen of dan wat tekenen of lezen. Als ik me verveel, is dat vooral in het begin van de vakantie, en dan als het gaat eindigen, wil ik nog vannalles doen... Dat is echt heel raar. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 01, 2008 9:57 |
|
Ik verveel me op zich niet zo snel. Ik weet mezelf goed bezig te houden. Muziek luisteren, computeren of tv kijken helpt bij mij snel tegen verveling. En anders lezen of schrijven. Ik heb in princiepe niet iemand nodig om me te vermaken. Tuurlijk liever wel en als ik te lang alleen ben dan komt er wel een moment dat ik me verveel. Ik heb me deze vakantie één dag verveeld en toen werd ik er echt gek van. Maar goed, verder verveel ik me niet zo snel. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 01, 2008 10:45 |
|
Als ik me verveel dan ga ik sowieso achter de computer zitten. En dan ga ik filmpjes kijken op internet. Dat kunnen kleine korte filmpjes zijn, maar bijvoorbeeld ook echte films. Meestal helpt HPF en msn ook wel tegen de verveling. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Tyrael
7e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 01, 2008 21:51 |
|
Als ik me verveel dan ga ik meestal het internet afstruinen. Ik kijk op wikipedia en een paar fora en zoek wat muziek die ik misschien mooi vind.
En als ik daarna nog niks te doen heb, dan lees ik, toepasselijk, de Harry Potter boeken opnieuw. Daar ben ik dan zeker wel een week zoet mee. |
_________________ "Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 02, 2008 12:01 |
|
Ik verveel me bijna nooit maar als dat wel gebeurd dan ga ik een verhaal schrijven, een boek lezen of lekker tv kijken of internetten. Of lekker naar de bios of naar een vriendin toe. Ik heb tijd genoeg maar ik verveel me nooit, mijn broertje wel die is erg onrustig altijd. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
|