Auteur |
Bericht |
Hermione_love
6e jaars
Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 18:13 |
|
Nou ja, als er niemand reageert doe ik het maar. XD (Al is dit al wel mijn derde post. )
Ik zag jouw foto en ik dacht; Gabrielle. Ik kan niet precies uitleggen waarom, maar dat was het eerste wat me te binnen schoot.
Ik ben rechts. ^^ |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
|
|
berry6145
3e jaars
Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 16, 2008 23:20 |
|
Hm... Hermione_Love jou foto doet het niet
oke... hier komt mijn foto, op de foto is mijn oog wel een beetje rood maar dat heb ik wel vaker
http://img81.imageshack.us/img81/1625/dsc02346gf0.jpg |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie |
|
|
|
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 17, 2008 15:57 |
|
Ik zou zeggen Hermione! Niet echt die uit de film maar hoe ik me haar in gedachten heb zegmaar.
Hier een foto van mij:
Klik hier |
|
Hermione_love
6e jaars
Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 02, 2008 14:26 |
|
Belinda =)
It's mee-ho!
Shirley zegt: Bij de webspelletjes mag je maar 1 keer per pagina posten! |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
|
|
JamesPotter
2e jaars
Verdiend:
221 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 03, 2008 9:45 |
|
Patty Park.. je kijkt niet precies als haar, maar 't komt waarschijnlijk door je haar en de make up.
http://i37.tinypic.com/1zvwfsx.jpg |
_________________ Iedereen wil wel met je mee in de limo. Maar wat je nodig hebt is iemand die de bus met je pakt, als je limo kapot is. -Oprah |
|
|
|
xMaritt
3e jaars
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 04, 2008 14:29 |
|
Neville, denk ik. Dat was het eerste wat me te binnen schoot.[a]
http://img385.imageshack.us/my.php?image=maritennienkenzz3.jpg Ik ben links =] Sorry dat de foto in sepia is, maar ik kon de kleur niet meer vinden.
P.S. Op FFF is dit onderwerp ook geopend, maar verschrikkelijk vervelend is dat mensen daar 5 keer zichzelf posten. Verder heb ik daar niet zoveel problemen mee, maar het is vrij vervelend. |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.'
Laatst aangepast door xMaritt op Wo Sep 17, 2008 7:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
potterz
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
377 Sikkels
Woonplaats: dreaming over a country where the sun never goes under
|
Geplaatst:
Vr Sep 12, 2008 10:22 |
|
hmm je blonde haar en je zelfverzekerde uitdrukking, ik vind je op fleur lijken
me |
_________________ *Anti-Omber profiel* |
|
|
|
Jesper
1e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 12, 2008 13:41 |
|
Als je haar nog wat blonder was, dan leek je wat mij betreft echt op Luna
|
_________________ Muh! |
|
|
|
xMaritt
3e jaars
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 17, 2008 7:03 |
|
Kom ik nu op een volgende pagina? Ik hoop het, dan kan ik even reageren, want jij doet me zooo aan een Wemel denken, echt geweldig. Precies hoe ik me Percy had voorgesteld, alleen ben jij dan een vrolijke Percy =]
Ik heb net ontdekt dat ik dus nog op dezelfde pagina sta. Ach, ik heb tenminste m'n woordje gedaan=] Even wachten en na een paar posts zal ik weer eens een foto van mij plaatsen. Denk ik. |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
|
|
Frie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 09, 2008 17:14 |
|
*Steekt hand op*
Deze is moeilijk!
Je hebt echt Luna-ogen vind ik, je haar is echt Hermione. Jammer dat je niet blond bent want dan was je echt een goede Luna. Dus nu zeg ik maar Mione, maar wel niet die van in de film.
Ik dan maar?
|
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
|
|
Lilytje
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 23, 2008 18:52 |
|
Dit is een mooie, maar moeilijke foto...
Misschien lijk je een beetje op Katja Bell? Ik stel haar zo ongeveer voor...
Let maar niet op mijn mislukte foto. Waarschijnlijk heb ik er wel betere, maar die vind ik nu even niet.
Deze foto is getrokken in Venetië. En ja, ik was moe en het was er héél warm. Dus let niet op mijn gezichtsuitdrukking.
En nee, ik bruin nooit, hoe warm het ook is. Vandaar dat ik er zo bleek op sta...
lalalaklikhier |
|
|
|
|
JamesPotter
2e jaars
Verdiend:
221 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 30, 2008 12:26 |
|
GINNY. zeker weten.
je haar, je manier van doen. je hebt iets Ginnyachtigs over je.
loveeee ur hair btw.
aight, mijn haar is niet meer zwart maar gewoon weer blond. xD
|
_________________ Iedereen wil wel met je mee in de limo. Maar wat je nodig hebt is iemand die de bus met je pakt, als je limo kapot is. -Oprah |
|
|
|
draco_malfoy
4e jaars
Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 22, 2008 12:30 |
|
Hmmm, dit is best een lastig spel Maar als ik zo naar jou kijk en je dan met zwart haar inbeeld en met een bril op, dan vind ik toch wel dat je wat van James Potter weg hebt, ondanks dat je geen jongen bent haha
me
Het is wel een beetje een oude foto, van ongeveer een jaar geleden ofzo:P Maar ik heb nog geen recentere foto op m'n pc staan |
_________________ Sono abbiamo preso tra buono e cattivo, è tutta la serie giusta e fatto |
|
|
|
berry6145
3e jaars
Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 11, 2008 15:58 |
|
Je doet me denken aan patty park komt den ik door jouw haar