Auteur |
Bericht |
princess__
3e jaars

Verdiend:
174 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 23, 2007 9:27 |
 |
Iemand ooit an interview with a vampire gezien?
met de vampier Lestat?
Wel ik denk dat we ons daarop moeten fixeren om ons een vampier voor te stellen.
|
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Za Jun 23, 2007 11:43 |
 |
princess__ schreef: | Iemand ooit an interview with a vampire gezien?
met de vampier Lestat?
Wel ik denk dat we ons daarop moeten fixeren om ons een vampier voor te stellen.
|
Jip een Vampier is mijn favo greizelfiguur, al kan er een weerwolf er ook wel mee vandoor.
Ik denk dat je zoals bij weerwolven, goede en slechte mensen hebt, Goede weerwolven zoals Remus, staat aan de goede kant, en zorg er voor dat hij niemand anders besmet. Volgens mij zit dat ook zo beetje bij de vampiers. Voldemort heeft verschijnelijk best wel een paar vampiers aan zijn kant staan. Maar volgens mij zijn er dan ook wel vampiers die aan de goede kant staan. Het is echter heel jammer dat we zo weinig over vampiers lezen in de Harry Potter boeken.
klik! |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 23, 2007 14:09 |
 |
met de vampier Lestat?
|
Ja die heb ik gezien. Maar zoals sanguini werd beschreven vind ik hem niet echt als lestat. Die was veel aggresiever. Ik denk dat het echt een sprookjesfiguur is. Bleke huid, lange tanden om bloed mee uit te zuigen. Hij slaapt overdag in een kist en gaat 's nachts op pad. En hij kan niet tegen knoflook. Maar waarom is een vampier eigenlijk relevant in het verhaal van harry potter. Waarom denk je nou dat hij een rol gaat spelen in de boeken, want dat snap ik niet. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 23, 2007 14:52 |
 |
missme98 schreef: | Waarom denk je nou dat hij een rol gaat spelen in de boeken, want dat snap ik niet. |
Ik denk helemaal niet dat die een rol gaan spelen in de boeken. Ik denk gewoon dat Voldemort een paar vampiers in zijn team heeft. Daarom moeten ze nog geen rol gaan spelen. |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 23, 2007 14:57 |
 |
Miss Und@ztood schreef: | missme98 schreef: | Waarom denk je nou dat hij een rol gaat spelen in de boeken, want dat snap ik niet. |
Ik denk helemaal niet dat die een rol gaan spelen in de boeken. Ik denk gewoon dat Voldemort een paar vampiers in zijn team heeft. Daarom moeten ze nog geen rol gaan spelen. |
owh ok, ja dat is misschien wel zo. maar dat maakt ook niet veel uit denk ik. Of ij nou wel of geen vampiers heeft, ik denk toch niet dat ze een van de personages gaan bijten. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
princess__
3e jaars

Verdiend:
174 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 23, 2007 15:05 |
 |
Wel ja lestat zal dan één zijn die we kunnen inbeelden langs de kant van voldemort..
|
|
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 23, 2007 15:46 |
 |
missme98 schreef: | Miss Und@ztood schreef: | missme98 schreef: | Waarom denk je nou dat hij een rol gaat spelen in de boeken, want dat snap ik niet. |
owh ok, ja dat is misschien wel zo. maar dat maakt ook niet veel uit denk ik. Of ij nou wel of geen vampiers heeft, ik denk toch niet dat ze een van de personages gaan bijten. |
Dat denk ik ook niet want Rowling heeft een weerwolf Bill laten bijten en dus denk ik niet dat ze weer iets soortgelijks gaat doen. Voldemort zal mischien vampiers in zijn team willen hebben maar ik denk niet dat het belangrijk wordt in het laatste boek. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 23, 2007 15:46 |
 |
Iedereen heeft een eigen beeld van vampier denk ik.
Ik heb het beeld van Buffy the Vampire Slayer in me hoofd. omdat dat eigenlijk een beetje de eerste vampiertjes waren die ik op tv zag.
dus zo zie ik een vampier.
maar het lijkt me wel leuk als Voldemort vampiers in zijn team heeft.
maar ik denk niet dat als hij ze heeft nog een grote rol gaan spelen.
ook omdat we eigenlijk nooit echt veel over ze gelezen hebben alleen dan op Slughorn's feestje |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
giomanach
1e jaars

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 26, 2007 13:58 |
 |
met de vampier Lestat?
|
Ja, al vind ik Queen of the Damned beter. Vooral Lestat wordt daar beter in vertolkt.
Ik denk niet dat Vampiers zich gaan aansluiten bij Voldemort. Mijn beeld van hen is dat ze niet echt sociaal en behulpzaam zijn. |
_________________ "Horror and Moral terror can never be exonerated. They have no real value.
Pure evil has no real place." --Lestat |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 10, 2008 12:08 |
 |
Over de intropost: Misschien kijk jij te zwart-wit. Niet alle Vampiers zijn slecht en ze zijn ook niet allemaal goed. Net zoals mensen zitten daar een verschil in. Het hoeft niet te betekenen dat Sanguini niet bij Voldemort zit omdat hij te jong is. Het kan ook zijn dat hij daar gewoon helemaal geen behoefte aan heeft. Dat is eigenlijk hetzelfde als met weerwolven. Greyback die zit bij Voldemort en dat is een weerwolf, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat alle weerwolven bij Voldemort zitten want bijvoorbeeld Remus die ook een weerwolf is die staat aan de andere kant. Het kan dus zijn dat je veel slechte vampieren hebt en dat je daarom vampierjagers nodig hebt in de wereld. Maar ik kan me voorstellen dat als je als vampier niet echt veel verkeerde dingen doet dat je dan ook niet vermoord word door zo'n vampierjager. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Allisson Zwarts
1e jaars

Verdiend:
56 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 16, 2008 17:14 |
 |
Zoals ze al zieden in een HP-boek : De wereld bestaat niet uit alleen goede mensen en Dooddoeners. Misschien heb je te veel vooroordelen. Niet álle weerwolven zijn "slecht." Waarom zouden vampiers dat dan wel zijn? |
|
|
  |
 |
harrypotterfreakdaan
3e jaars

Verdiend:
85 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 20, 2008 12:10 |
 |
Ik geloof wel in het Idee van Darren shan dat er goede vampiers zijn, en slechte
de goeie drinken alleen en de slechte drinken zoveel dat hun slachtoffer sterft.
Want dat zie je bij bijna alles.
Lupos= goede weerwolf
|
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 20, 2008 12:25 |
 |
Ja inderdaad ik blijf ook nog bij die theorie. Dat je dus goede en slechte hebt. Daarbij lijkt mij dus echt niet dat ze zomaar een vampier los laten op Zweinstein als ze weten dat het een slechte is. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Clanzer
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 12, 2008 1:37 |
 |
Volgens mij: (en volgens mij ben ik ook correct)
Zijn vampiers in de harry poter wereld, net zoals weerwolven oorspronkelijk mensen die gebeten zijn door andere van hun soort.
Ze zijn niet noodzakelijk 'magisch', nogthans indien een tovenaar door een vampier gebeten wordt zou hij inderdaad wel iets magisch kunnen hebben maar ik geloof dat ook vele dreuzels vampiers kunnen worden.
Vampiers zijn ook niet noodzakelijk slecht van aard, natuurlijk kunnen er wel slechte tussenzitten, net zoals bij de weerwolven zijn de kampen verdeeld. Ik geloof wel dat voldemort een paar vampieren in zijn dienst gehad heeft maar deze mogen natuurlijk geen death eaters zijn. Net zoals fenrir greyback mogen ze miss wel de kleding dragen maar niet het mark Das enkel voor de pure bloods wizards(mensen dus). |
|
|
  |
 |
Jesper
1e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 12, 2008 12:56 |
 |
Clanzer schreef: | Vampiers zijn ook niet noodzakelijk slecht van aard, natuurlijk kunnen er wel slechte tussenzitten, net zoals bij de weerwolven zijn de kampen verdeeld. |
Je hebt hier wel een punt, maar vampires hebben wel bloed nodig. Uit oude mythes blijkt zelfs dat ze het liefst mensenbloed hebben. Het is dan maar hoe je het bekijkt, is dat slecht of niet..
Zowel Muggles als Wizards kunnen gebeten worden, en dus vampires worden. Ik denk dat het er maar net aan ligt door wie je gebeten word. Is de 'bijter' een magisch iemand, dan denk ik dat je zelf ook magische elementen krijgt. Is de bijter geen magisch iemand, maar ben je dat zelf wel, dan behoud je die elementen. In andere gevallen denk ik niet dat vampires magisch zijn. Sanguini (of hoe die ook weer heet) was magisch, dus daarom kon hij Hogwarts wel zien.
Dit is echter wat ik denk, het kan uiteraard anders zijn =) |
_________________ Muh! |
|
  |
 |
|