Auteur |
Bericht |
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 13:31 |
|
Allereerst wil ik jullie welkom heten bij deze nieuwe Challenge. De meeste zullen misschien eerst willen weten wat deze Challenge inhoudt. Er zijn tegenwoordig genoeg mensen met een digitale camera die ervan houden om foto's te maken. Met deze challenge is het de bedoeling dat je je creativiteit omhoog haalt en probeert om een van de mooiste foto's te maken voor de challenge. Dit kan voor de fotografen onder ons als oefening worden gezien en voor de andere als een leuke bezigheid.
De challenge zal constant een maand duren en elke maand zal er een ander onderwerp zijn. Eventuele ideeen voor onderwerpen kunnen altijd via een PB naar TheKimKommer of Catie worden gestuurd. Graag zelfs! Voor de challenge zijn prijzen te winnen voor de drie winnaars.
Zowel de Challenge van Augustus als September zullen vervallen. Eventuele challenges zullen van de crew afhangen
De regels voor deze challenge zijn:
- De foto mag zowel zwart-wit als kleur zijn.
- Hij mag in deze challenge bewerkt zijn, maar met mate! Bewerkingen graag vermelden!
- Tot zzaterdag 24 augustus kunnen de foto's worden gestuurd naar zowel mij als TheKimKommer
- Zelfportretten zijn niet toegestaan!
[/list]
Algemene regels
- Je mag maximaal 1 foto inzenden
- 3x in de top 3? Helaas, sla maar een Challenge over!
- Je inzending mag niet worden gewijzigd
- De inzendingen zijn anoniem (behalve bij challenges met zelfportretten, meer informatie komt later nog)
- Dat houdt dus in dat foto's moeten worden upgeload bij imageshack!
- Het houdt dus ook in dat je er zelf niet op mag staan!
- Je moet de foto zelf maken
- De foto mag niet groter zijn dan 500 bij 600 pixels. (Dus stuur alsjeblieft geen foto's die groter zijn, dat kost mij meer tijd)
Algemene regels stemmen
- Stemmen duurt 1 week
- Er wordt gekozen uit de tien foto's die door de Challengeleiders (TKK & Catie) en de vorige challengewinnaar zijn uitgekozen.
- Je mag niet op jezelf stemmen
- Een stem na de vervaldatum van het stemmen wordt niet meegeteld.
- Je moet op drie mensen stemmen. Stem je er op twee wordt het niet meegeteld. De stemmen moeten dus in 1 post staan.
- De beste foto naar jouw mening wordt nummer 1. De volgende wordt nummer 2 en de laatste wordt nummer 3. Zorg ervoor dat je echt je top 3 neerzet!
- Een stem moet onderbouwd zijn.
- Een stem die begint met: "Ik ken diegene" of iets in die richting wordt niet meegeteld.
- De onderbouwing van je stem moet minstens 30 woorden bevatten. Anders telt je stem niet mee!
Prijzen:
1 plaats = 40 sikkels
2 plaats = 30 sikkels
3 plaats = 20 sikkels
Vragen kunnen via een PB naar mij worden gestuurd. Vragen moeten niet in het topic worden geplaatst. Als een vraag in het topic wordt geplaatst is de kans groot dat deze niet wordt beantwoord. |
_________________ When will the blood begin to race
The sleeping bud, burst into bloom?
When will the flames, at last, consume us…?
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333
Laatst aangepast door Catie op Wo Sep 17, 2008 6:33; in totaal 58 keer bewerkt |
|
|
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 04, 2007 11:00 |
|
|
|
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 03, 2008 10:41 |
|
Nieuwe challenge
En ja, we zijn er weer XD Met deze maand een nieuw en leuk thema waar iets mee valt te doen. Deze maand zal de challenge weer gedeeltelijk in verband staan met het derde boek van de serie (;
Gevangen
Dat is het thema van deze maand. Inzendingen kunnen naar zowel mij als naar TheKimKommer worden gestuurd.
Inzenden tot zaterdag 24 augustus |
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333 |
|
|
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 8:43 |
|
Inzending nummer 1
|
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333 |
|
|
|
xMaritt
3e jaars
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 11, 2008 19:20 |
|
Het is al lang 24 augustus geweest..? |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
|
|
Hermione_love
6e jaars
Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 14, 2008 16:01 |
|
Inderdaad.
Ik had ook een foto ingestuurd, maar ik neem aan dat dit een beetje dood is of zo ? |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 22, 2008 12:21 |
|
Heey allemaal!
Zoals jullie kunnen zien zal de vorige Challenge vervallen, en Catie zal stoppen met het leiden van de PhotoChallenge. Mensen die nu een Foto hadden ingestuurd voor deze Challenge hebben dat helaas voor niets gedaan, sorry daarvoor.
Maar geen zorgen, Expecto Petra zal namelijk vanaf nu de PhotoChallenge gaan overnemen. Aangezien de maand September alweer bijna voorbij is, zal de volgende PhotoChallenge starten op 1 oktober. Hopelijk doen jullie dan allemaal weer mee!
Onze excuses voor het ongemak!
|
|
|
|