Auteur |
Bericht |
James Burke
1e jaars

Verdiend:
75 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 19:19 |
 |
Ik vind dat the joker perfect geportretteerd wordt in de films. Hoe hij zo'n chaos kan creëren door simpele dingen. Ik geef je gelijk Rogue, hij weet wel degelijk wat hij doet, maar je kan niet ontkennen dat hij mentaal labiel is. De manier waarop hij loopt, spreekt, denkt. Hij zegt zelf dat plannen niet goed zijn.
BTW ik vind dit heel spoiler gedoe zeer irritant, er had beter gewoon spoiler warning in de topic naam gestaan, nu moet ik zo heel oppassen met wat ik zeg. Als je de film nog niet gezien hebt moet je niet echt in een dark knight topic gaan, je weet dat er spoilers zullen in staan. Maarja dat is enkel mijn mening. |
_________________ Naughty is the new nice! |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 21:07 |
 |
Ik ontken ook niet dat hij mentaal niet helemaal gestoord is, maar ik weet wel zeker dat hij al zijn moves en acties goed uitdenkt en plant. Ondanks dat hij zei van niet. Je kan gewoon merken dat hij zelf ook een planner is. Hij komt idd gestoord over en dat is hij volgens mij ook maar dan nog vind ik het wel leuk om hem wat diepgang te geven ( in mijn eigen verhaal dan ).
Ik snap dat het voor Heath moeilijk was om in het hoofd van een gek te klimmen maar hij heeft mij in elk geval zwaar overtuigd. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
.Saar.
1e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 14, 2008 17:51 |
 |
Er bestaat een grote kans dat Heath Ledger wordt genomineerd voor een oscar voor zijn rol als de Joker in The Dark Knight.
Stelling: Zijn jullie het hiermee eens of niet? |
_________________ Follow the spiders? Follow the spiders? If Hagrid ever gets out of Azkaban, I'll kill him!
Laatst aangepast door .Saar. op Di Sep 16, 2008 18:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 15, 2008 22:37 |
 |
Jep zeker weten mee eens. Niks op af te dwingen, hij was zooooo goed.
Zo manicaal, zo geflipt, zo grappig, zo sterk, zo briljant en zo slim, stukken beter dan Jack Nickelson die vergeleken bij Heath een soort bassie de clown was.
Heath is gewoon de joker, en in elke scene weet hij het zooo goed uit te spelen dat je toch om hem lacht terwijl het helemaal niet zo grappig is. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 16, 2008 11:28 |
 |
I'm gonna make this pencil disappear. <3
Men, I love the movie. En ik zou het fantastisch vinden mocht Heath hier nog een oscar voor krijgen. Het was zo een goede rol, ik ben niet van dit soort films maar hier houd ik van. Een goede film met goede rollen. And there is Heath to thank for that. Damn, doe maar meteen een paar oscars voor die man. |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
|
| |