Auteur |
Bericht |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 16, 2008 11:39 |
 |
Ik kan erg slecht tegen het nieuwe programma Can't buy me love.
Het concept:
5 mannen en 7 vrouwen zitten in een huis. De vrouwen moeten proberen de mannen te verleiden en de mannen moeten zoveel mogelijk geld verdienen. Aan het eind van de week mogen ze 1 van de vrouwen kiezen als vriendin. De 2 vrouwen die niet gekozen worden moeten vertrekken. De overgebleven vrouwen mogen nu met het verdiende geld van de man gaan shoppen. De vrouw met het meeste geld mag de andere vrouwen huishoudelijke klusjes toewijzen en ondertussen gaat iedereen ook nog even met elkaar naar bed.
Oh wacht eens even? Met iemand naar bed gaan voor geld? Hoe heet dat ook al weer? Het ligt echt op het puntje van m'n tong... ohja! Prostitutie.  |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 16, 2008 11:48 |
 |
@Jalf ja ik heb hetzelfde. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de Gouden Kooi wel gevolgd heb op het eind. Dus toen ik hoorde dat dit een soort van zelfde programma was heb ik er in het begin wel naar gekeken. Maar ik vind het echt heel saai. Ze hebben echt een kwartier lang dezelfde gesprekken en het gaat gewoon echt helemaal nergens over. Het is totaal niet interessant om er naar te kijken. En nu zeg ik niet dat het leuker word als er een ruzie oid komt, maar nu gebeurt er gewoon echt niks. Het is inderdaad nogal sletterig het hele spel. Ik snap die meisjes dan ook niet die erin zitten. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
|
| |