Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Voetbal [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Verdiend: 0 Sikkels

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 16, 2008 21:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zo de Champions Leaque is weer begonnen en PSV heeft een gevoelige nederlaag te verwerken. 3-0 en het was volledig terecht, Atletico heeft bijna de hele wedstrijd gedomineerd en de doelpunten waren mooi, maar vielen opvallend makkelijk. Nee, om eerlijk te zijn vind ik op dit moment en na dit klassenverschil dat PSV weinig te zoeken heeft in de CL.

Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 17:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, ondanks dat ik voor PSV ben. We zijn gisteravond zwaar overklast door een goed atletico madrid en de nederlaag was zeker terecht. Brechet bewees dat hij CL niveau absoluut niet aankon, Koevermans bewees dat hij een hele grote houten klaas en zoutzak is. Sowieso snap ik niet dat die man op het veld mag staan, ik zou standaar beginnen met Lazovic omdat hij gewoon veel aanvallender is en ook werkt voor zijn kansen. Zelfs mijn lievelingetje Marcellis zat een paar keer in de fout, maar is ook niet zo gek als het allemaal zo rommelig loopt. Over hem maak ik me geen zorgen. Over PSV in de CL wel. Ze bewezen dat ze het niveau absoluut niet aankunnen en dat verbaasd me ook niet. De nederlandse competitie stelt nou eenmaal niks voor is maar weer eens pijnlijk gebleken.
Wel grappig dat ik vandaag op mijn werk ( schiphol ) de halve Ajax selectie aan mijn balie had. Suarez, van der wiel, Leonardo, Lindgren en nog een paar heb ik gezien. Ze gaven geen eens fooi, gieren Wink

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Profiel bekijkenStuur privébericht
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Verdiend: 0 Sikkels

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 20:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rogue schreef:
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn, ondanks dat ik voor PSV ben. We zijn gisteravond zwaar overklast door een goed atletico madrid en de nederlaag was zeker terecht. Brechet bewees dat hij CL niveau absoluut niet aankon, Koevermans bewees dat hij een hele grote houten klaas en zoutzak is. Sowieso snap ik niet dat die man op het veld mag staan, ik zou standaar beginnen met Lazovic omdat hij gewoon veel aanvallender is en ook werkt voor zijn kansen. Zelfs mijn lievelingetje Marcellis zat een paar keer in de fout, maar is ook niet zo gek als het allemaal zo rommelig loopt. Over hem maak ik me geen zorgen. Over PSV in de CL wel. Ze bewezen dat ze het niveau absoluut niet aankunnen en dat verbaasd me ook niet. De nederlandse competitie stelt nou eenmaal niks voor is maar weer eens pijnlijk gebleken.
Wel grappig dat ik vandaag op mijn werk ( schiphol ) de halve Ajax selectie aan mijn balie had. Suarez, van der wiel, Leonardo, Lindgren en nog een paar heb ik gezien. Ze gaven geen eens fooi, gieren Wink

Als ze nog eens komen, vraag ff een krabbel voor me angel
Ik moet zeggen dat het toch wel enigszins verbaasde dat het verschil zo groot was. bedoel Atletico is een goede club, maar geen Barcelona, Manchester of Real, om maar even een middenweg te kiezen. Blijkbaar is de Nederlandse competitie echt van heel laag niveau. Dat baart me toch wel zorgen. Als je kijkt hoeveel geld die toppers te besteden hebben in vergelijking met de toppers hier, dan is het allemaal duidelijk. Die bedragen zijn niet reeel meer.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp