Auteur |
Bericht |
Loezzy
3e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 01, 2004 15:30 |
|
Ik ga nu voor engels deel 2 lezen ( in't engels...) Het lijkt me een mooi boek, over 2 weken horen jullie meer over mijn mening |
|
|
|
|
Sage
5e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 01, 2004 15:37 |
|
Artemis Fowl is echt meesterlijk. Ik heb de drie delen die ik te pakken heb kunnen krijgen, allemaal gelezen, en mijn broertje, zusje en pa ook. Iedereen vond ze heel goed.
Ik hoop dat die prequel snel hier verkrijgbaar zal zijn. Tot nu to heb ik van dezelfde schrijver enkel nog The Wishlist en The Supernaturalists gezien, en die gaan niet over Artemis & Co. |
_________________ Something that is upside down is easier to read when it is also back to front.
~::Stephen Briggs!::~ |
|
|
|
Ron Weasley
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 01, 2004 15:48 |
|
Ik heb ze ook gelezen, en ik vind ze fantastisch. Voral de eerste en de tweede. Ik heb alleen de eerste, de 2e en 3e heb ik van de bieb geleend. |
|
|
|
|
Penguino
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In het verboden bos...want bomen zijn vet gezellig ... heb je ooit een bos gezien...zonder bómen?
|
Geplaatst:
Wo Sep 01, 2004 15:56 |
|
Ron Weasley schreef: | Ik heb ze ook gelezen, en ik vind ze fantastisch. Voral de eerste en de tweede. Ik heb alleen de eerste, de 2e en 3e heb ik van de bieb geleend. |
Ik vond 1 en 3 de beste, 2 was wat minder. Het plot is gewoon verassender in deel 3, en deel 1 is natuurlijk het leukst omdat dat het origineel is.
Penguino |
|
|
|
|
Okidoki
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 01, 2004 18:56 |
|
De boeken van Artemis Fowl zijn echt super! Ze zijn snel, grappig, orgineel en spannend! Dat met die tekentjes onderaan de pagina's is ook heel leuk Ik had vorig jaar in de zomervakantie een hele vertaling van die tekentjes uit boek 2 gemaakt. Maar ik ben dat blaadje waar het op stond nu dus kwijt
Eigenlijk vind ik Artemis Fowl: de Russische Connectie het leukst, boek 2 dus. Het heeft 2 verhaallijnen (Het redden van Pa Fowl en het neerslaan van de koboldopstand) en dat maakt het zo leuk. De eerste was ook heel erg cool, maar die heb ik alweer een tijdje geleden gelezen. De derde vond ik ook lol, maar toch minder dan deel 2. Dat is gewoon mijn favoriet |
|
|
|
|
Molly
2e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 28, 2005 0:45 |
|
Ja die boeken heb ik ook, in het begin is het even lastig erin te komen. Maar áls je er eenmaal inzit dan blijf je er ook in^^
Het echt heel gave boeken!! |
|
|
|
|
Thorntje
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 30, 2005 15:09 |
|
Ik vind de boeken van Artemis Fowl heel leuk!
Ik heb deel één gelezen, en ik zal de rest ook zeker nog gaan lezen!
Het leuke aan het boek is het verhaal, dat zo'n jong iemand zó slim en crimineel kan zijn.
Echt gaaf om te lezen!
-xxx- Thorntje |
|
|
|
|
Crystal Fawna
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Apr 28, 2005 11:22 |
|
mm er zijn wel leuke reacties op,
dus misschien ga ik ze ook eens lezen |
|
|
|
|
Nagini
4e jaars
Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 15, 2005 21:28 |
|
Penguino schreef: | Er zijn 4 boeken . Boek vier heet de white dwarf ofzo, een prequel, maar die heb ik nog niet gelezen, de andere wel, cool boek
Penguino |
Ik weet niet hoe je bij White Dwarf komt, maar zo heet het vierde boek iig niet, het heet "The Opal Deception", en is nog niet zolang uit, alleen nog maar in het engels verkrijgbaar, maar het zal vast niet zolang duren voordat ie ook in het Nederlands uit is. Het is echt geniaal, ik heb soms zelfs een beetje moeite met kiezen tussen Artemis Fowl en Harry Potter, toch kies ik altijd HP, dat blijft mijn favoriet. AF is echt heel orgineel, grappig, helemaal geniaal, maar door de HP-Hipe nogal achtergebleven.
Voor degene die Artemis Fowl nog niet hebben gelezen, echt doen! Als je HP leuk vind, vind je Artemis Fowl heel waarschijnlijk ook geweldig! |
|
|
|
|
Remus
7e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 01, 2005 17:35 |
|
Ah... Artemis Fowl. ^^ *kijkt even schuin naar zijn 12 bibliotheekboeken*
Maar goed, ik ken Artemis Fowl dus. Ik heb het eerste deel van Artemis Fowl nog niet zo vreselijk lang geleden gelezen (iets minder dan een week geleden), maar ik vond die humor echt prachtig. Root en Foaly... Prachtig om te lezen. Turf is ook wel grappig, vind ik.
Het tweede deel heb ik verleden vrijdag uitgelezen, ook erg grappig.
Eoin Colfer heeft gewoon echt humor, ik heb echt genoten van elk woord dat ik las.
En die tekens zijn idd heel interessant. Als ik me niet vergis, kan je ze ergens op ArtemisFowl.nl downloaden als lettertype.
Maar ik vind het echt hele goede boeken. Een aanrader voor de mensen die van fantasy en humor in een houden. |
_________________ And my soul from out that shadow
that lies floating on the floor
Will be lifted
Laatst aangepast door Remus op Wo Jun 29, 2005 17:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
silmarwen
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: In a place in my head, dreaming of impossible things
|
Geplaatst:
Wo Jun 29, 2005 16:34 |
|
ik heb artemis fowl ook laatst gelezen en ik vond het een geweldig boek. aan de volgende delen ben ik nog niet toegekomen, maar die ga ik zeker lezen.
mijn zusje wou het boek nooit lezen omdat de achterkant haar niet aansprak, maar toen ik het uit de bieb leende heeft ze hem op mijn aanraden wel gelezen. meteen daarna heeft ze alle boeken gekocht. zo leuk vond ze de boeken. |
|
|
|
|
Moonlight
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Somewhere wishing that all our wrongs could be right
|
Geplaatst:
Do Jun 30, 2005 8:42 |
|
Het eerste deel heb ik dus bijna een half jaar gelezen.
Ik liep wat rond in een boekenwinkel, en zag die geweldige voorkant van Artemis Fowl.
Die glittertjes zijn gewoon leuk ^^".
Dus heb ik het voor de lol gekocht en begon maar eens met lezen.
En... ik vond het leuk ^^.
Artemis word ook wel "het gemene broertje van Harry genoemd" en dat is er ook zo leuk aan.
Hij wilt gewoon de hele sprookjeswereld oplichten.
Spannend, grappig en met veel onverwachte wendingen.
Maar tot de dag van vandaag ben ik nog steeds te lui geweest om te beginnen aan het 2e boek =.= |
|
|
|
|
Nymphadora Tops
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 26, 2005 16:59 |
|
Eindelijk eens een paar mensen die ze kennen
Een jaar of twee/drie kwam ik eens in onze bib (wat ik nu ook nog regelmatig doe ) en daar stond: (tromgeroffel) het oogverblindenste boek dat ik ooit gezien had. (let.en fig.)
En van het een kwam het ander...
Ze zijn gewoon zo goed geschreven, het gaat je echt geen moment vervelen. Zo zou ik nog wel even kunnen doorgaan maar ik zou gewoon zeggen: lezen |
|
|
|
|
Olivierwoodlover
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 27, 2005 11:40 |
|
sama schreef: | Ik vond eerlijk gezegd het eerste boek niet echt leuk. Ik kon er maar niet doorheel komen (ik weet ook niet hoe dat komt) Ik heb hem wel helemaal uit gelezen maar deel 2 en 3 heb ik maar laten liggen dus.
Het idee vond ik ook wel leuk maar het ging me af en toe denk ik iets te langzaam... |
dat had ik ook,,ik moest deel 1 lezen voor een boekverslag wat belangrijk was voor mijn examen,,maar ik vond het niet echt een leuk boek alles ging heel langzaam zoals sama ook zegt,,, |
|
|
|
|
thinkie_1990
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 24, 2005 11:56 |
|
Ik moet eerlijk bekenen. Ik heb al miljoenen keren in d ebib gestaan. En zeker wel 25 keer met het boek artemis folwe(weet niet of het juist is gespelt maar boeit nu niet) maar heb het boek nooit meegenomen. Ik heb altijd staan twijfelen. Maar nu ik zie dat jullie er allemaal zo possitief over zijn neem ik hem binnen kort wel mee. En wie weet koop ik d eboeken zelf wel als deel 1 echt zo goed is dan staan ze binnenkort allemaal in onze boekenkast.
Trouwens komen ze ook in d ekinder boeken week omdat het thema magie is dit jaar??? |
|
|
|
|
|