Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Schamen Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Angel90
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

Angel90 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2008 13:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Haii
Ik schaam me er niet voor maar als ik in mijn klas kom zijn hetr alemaal van die anti apartheid mensjes,.. en hardcore gassies ,.. die vinden het kinderachtig gestoord bla bla,.. je voelt je er wel ongemakkelijk bij als ze er zo over praten en je bent de enige die er van houd,. .maar verder heb ik er schijt aan:D Very Happy

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

Miss Zwarts is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2008 13:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als iemand het vraagt zeg ik het wel gewoon. Dan krijg je soms van die reacties. eeeeh Harry Snotter ofzo. Terwijl ze niet weten dat het een realistisch boek is, afgezien van magie met die oorlog en tegelijk liefde en al. Dat is toch niet echt onwerkelijk, en er steekt een heel serieus verhaal achter en ook dingen als racisme ( hier dus over het bloedzuivere) speelt een rol en dat is in het dagelijkse leven ook zo.[/i]

3e jaars
3e jaars

Verdiend: 28 Sikkels

xMaritt is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 03, 2008 12:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik schaam me er nog steeds niet voor, ookal is mijn zusje gepest vanwege het feit dat ik van HP hou. Te belachelijk voor woorden gewoon, dus ben ik naar die pesters toe gegaan, waarna een van hun zussen (16, ik 14) met dr barbiepop-vriendinnen naar mij toe is gekomen. Hele discussie gehad, maar ze was natuurlijk al vast besloten om me te slaan (met de vlakke hand, ze moet echt eens leren fatsoenlijke klappen uit te delen:P). Later heeft ze me opgebelt en d'r excuses aangeboden, waarschijnlijk omdat ik naar haar conrector toe was gegaan. Verder niks meer van gehoort, de wereld zij dank.

Maar ik hou nog steeds even veel van Hp, en het boeit me nog steeds niet wat mensen ervan denken Angel

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

kimmetje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 16:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik hoef me der niet voor te schamen omdat ik eerlijk zeg wat ik wel en niet leuk vindt. Ik bedoel zo kinderlijk is het helemaal niet, want er komt toch ook wel dood in voor en kus scenes. Het is ook wel een soort van high school achtig iets omdat het ook wel problemen zijn die iedereen wel tegen komt. Zoals : verliefd worden, dingen uitvreten wat niet mag. zo'n dingen zeg maar.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp