Auteur |
Bericht |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 01, 2008 7:50 |
 |
Joe is inmiddels 19 :] ik ben helemaal fan van JB sinds year 3000 al via Busted eigenlijk. ö Youtube. <3 Maar goed, ik vind ze dus echt helemaaaaaaaal geweldig en heb ook een OJD. ;$ Ik kan er niets aan doen haha. :3 Ik heb ook een Jonasmuur ;$ lelelelel. En alle CD's. En hun nieuwe CD is ook helemaal geweldig. <3 Ik overdrijf niet hoor. ;p Hahahah, maar het is best gek omdat ik normaal gesproken van Indie hou. ^^ |
|
|
  |
 |
Annaaa
5e jaars

Verdiend:
198 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 27, 2008 22:08 |
 |
Ik luister JB nu een paar maanden^^ In het begin vond ik ze wel leuk, maar hoe meer ik ging luisteren hoe leuker ik ze vond.
Mijn lievelingsliedjes zijn When You Look Me in the Eye, Please be Mine en That's Just the Way We Roll. Dit zijn allemaal nummers van hun eerste twee albums, omdat ik die persoonlijk beter vind dan hun derde album. Begrijp me niet verkeerd, ik vind hem ehct heel leuk en A Little Bit Longer en Can't Have You zijn heel mooi, maar voor de rest vind ik hem iets commerciëler dan de eerste twee albums.
Ik vind hun muziek leuk omdat ze hele aparte stemmen hebben alletwee en omdat hun liedjes pakkend zijn en ook vaak lieve en schattige teksten hebben.
En ik kijk de laatste tijd ook filmpjes op Youtube, en meeen, ze zijn zo grappig xDD Maar ze lijken toch nog totaal hunzelf gebleven, al zijn ze zo beroemd. Alhoewel Joe het grappigst is, is Nick mijn favoriet<3
En ik weet niet, ze zijn allemaal niet echt de oppervlakkige manier van 'knap', maar ze hebben wel iets in hun uitstraling en uiterlijk wat veel mensen aantrekt. En Nick's krullen zijn gewoon te schattig xD
Enn ik heb vandaag (voor een deel) Camp Rock gezien. Erg schattig. Andere kant van Joe dan dat hij meestal laat zien. Demi was ook leuk ^^
Vond het jammer dat ik het eerste deel gemist had. Ik vond de film niet zoveel inhoud hebben, het typische 'ik ben een gemene trut en ik heb twee meelopers' verhaaltje enzo, maar Joe & de muziek maakte het wel weer goed, alhoewel ik toch iets meer van Nick en Kevin had verwacht^^ |
_________________ That baby all I need,
in darkness you're all I see
It's justtoo much. |
|
  |
 |
Niinza
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 28, 2008 10:17 |
 |
Ik vind the Jonas Brothers niets.... & hun cover van Year 3000 al helemaal niets xD Laat dat nou maar over aan Busted, kiddies. Ik vind dat ze maar een beetje gegroeid zijn met die Disney Channel... Nee, niets voor mij. Ik vind ze ook niet knap x'D Iemand op YT had het ook over dat ze 'One For The Radio' van McFly wouden cover-en... Well, over my dead body xD Ze worden tegenwoordig vaker gelinkt aan McFly, wat nergens op slaat, want McFly is niet (meer) van het zotte boybandliedjes (JB in mijn ogen xD) Maar dit is gewoon mijn mening xD |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 29, 2008 11:00 |
 |
Cookiiemonster schreef: | Ik hoop alleen wel dat ze niet zo'n hype worden als Tokio Hotel. |
Maak je maar geen zorgen. The Jonas Brothers zijn in Amerika inderdaad groter dan Tokio Hotel. Maar wat Tokio Hotel berijkt in Europa, Latijns Amerika en Australië (en de laatste tijd zelfs in Azië), zo ver zijn de Jonas Brothers nog niet.
Dus maak je geen zorgen, zo groot als Tokio Hotel zullen ze voorlopig niet worden. (:
Ik kende die hele Jonas Brothers eigenlijk niet, tot ik vijf dagen geleden hun single Burnin' Up hoorde. Ik was meteen fan van die video, het is een heel leuk nummer en goed in elkaar gezet.
Toen ik in de muziekwinkel stond, moest ik dus even kijken wat ze van de Jonas Brothers hadden, twee cd's.
Op A Little Bit Longer stond Burnin' Up, dus zonder lang pierkeren heb ik die gekocht. Ik ben echt verast, het is best een goede cd en de nummers zijn lekker catchy.
Ze zijn niet heel origineel, heel vernieuwend, en ik erger me lichtelijk aan hoe beschermend ze worden behandeld, maar de liedjes zijn leuk. En daar gaat het me dan om.
(Ik ben 18, maar ik ben ook fan van Tokio Hotel. Nu vraag ik me af of ik wel of niet tot de doelgroep van de Jonas Brothers behoor. Kan iemand mij misschien helpen met die vraag?) |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 30, 2008 11:04 |
 |
Josse schreef: | (Ik ben 18, maar ik ben ook fan van Tokio Hotel. Nu vraag ik me af of ik wel of niet tot de doelgroep van de Jonas Brothers behoor. Kan iemand mij misschien helpen met die vraag?) |
Mijn JB-verslaving is erg gezakt.
I mean, ze zijn best awesome enzo, maar ik hou het maar McFly.
Volgens mij willen JB niet alleen de typische tienermeisjes (12 tot 16) als doelgroep.
Ze vinden het wrss heel jammer mocht dat zijn,
want geef het maar toe, ze krijgen nu eenmaal zoveel aandacht omdat ze zo knap zijn.
Hun muziek is geweldig, jaa! Dat weet ik ook, maar moesten ze nu niet zo knap zijn, zouden ze veel minder aandacht hebben gekregen.
Dus volgens mij willen ze dus ook tot een volwassenere doelgroep gaan. |
 |
|
|