Auteur |
Bericht |
KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 04, 2008 8:51 |
|
Harry Potter and the Half-Blood Prince
Hier een lijstje met de beelden tot nu toe:
Trailer #1
Promo picture #1
Promo picture #2
Promo picture #3
Promo picture #4
Promo picture #5
In deze nieuwe game zal je de volgende onderdelen kunnen bespelen:
- Wizard Duels
- Potion making
- Quidditch
- Hogwarts free-roaming
Ik verwacht van dit spel dat het perfect aansluit bij de Order of the Phoenix-game. Je ziet dat het precies hetzelfde Hogwarts is zoals in de vorige game wat mij geruststeld
Laten we nu alleen hopen dat je (met Quidditch erbij) ook nog naar Hogsmeade kan, dat zou geweldig zijn!
Ook zie ik in de trailer dat je veel sneller/beter kan duelleren. Hopelijk hebben ze hier ook wat aan gesleuteld |
|
|
|
|
chrissiej94
Dreuzel
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 05, 2008 9:45 |
|
Ik vond wel dat er veel gepraat werd af en toe, en ik hoop dat je zelf wat meer kan doen. Wat wel handig was, was de sluipwegwijzer, en ik hoop dat die terug komt. |
_________________ Dom blondje licht op de bank t.v. te kijken. Opeens slaat de klok 3 uur. Zecht dom blondje: ik weet heus wel dat het 1 uur is, maar dat hoef je me niet 3 keer te vertellen... |
|
|
|
Tyrael
7e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 05, 2008 11:14 |
|
Ik hoop dat ze de besturing gebruiksvriendelijker maken. Vooral het lopen was zo moeilijk, dat ik het na 2 uur nog niet onder de knie had. |
_________________ "Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 18, 2008 13:53 |
|
|
|
|
KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 03, 2008 9:32 |
|
Heel goed nieuws jongens:
Klik
Dit zou erop kunnen wijzen dat we eindelijk Zweinsveld inkunnen |
_________________ 'Why So Serious?' |
|
|
|
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 03, 2008 12:38 |
|
Heeft iemand enig idee wanneer dit spel uitkomt? |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
|
|
KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 8:11 |
|
14 November |
_________________ 'Why So Serious?' |
|
|
|
Dr. Temperance Brennan
2e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 9:43 |
|
Het ziet er nu al heel goed uit met de plaatjes die we nu hebben gekregen. Vooral het plaatje met Harry Potter voor Zweinstein is erg mooi. Het is wel fijn om te horen dat ze Zweinstein weer vrij houden, ik vond het met het vijfde spel erg leuk om er vrij er dooeen te lopen. Ondanks dat ik met vliegen een muts ben, is het echt leuk dat Zwerkbal weer terug komt. Het duelleren lijkt me ook erg vet. Kortom ik schaf zowiezo de PC-versie aan van het spel als het uitkomt. Playstation en DS kunnen wel eventjes wachten. |
_________________ Afdeling: Zwadderich! |
|
|
|
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 04, 2008 11:42 |
|
Ik heb, alleen deel twee en vier niet (4 omdat ik hem niet leuk vind), alle delen van de HP games op de computer en deze komt zéker bij de collectie! Het is alleen zo jammer dat ze best duur zijn, want ik schaf ze altijd meteen aan; met dit soort dingen heb ik geen geduld en ik wil ze meteen hebben
Ik hoop (en verwacht) dat het deel perfect bij de vorige aanpast. Deel 5 vind ik sowieso erg goed vergeleken met de andere delen. De personages lijken beter op ze en ik vind het erg leuk dat je met de muis alle bewegingen moeten maken. Weet iemand of dit ook bij dit deel weer gebeurd?
Bovendien vind ik het erg leuk dat je weer vrij rond kan lopen. Dat is toch wel het leukste in het spel. Ik hou daarom ook niet van deel 4, waar je aan de lijnen bent gebonden. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
|
|
FakexAxSmile
Dreuzel
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 17:59 |
|
Meer buitenschoolse missie's, aangezien Harry vaak in zweinsveld, Hagrid, en ook dit keer in de hersenpan met perkie is, en ook met perkie weg enzo =] |
_________________ To Know The Future, Return To The Past |
|
|
|
yvje94
1e jaars
Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 18:28 |
|
ik vond bij 5 wel jammer dat je maar op een paar verdiepingen naar binnen kon(PSP)
dat hat wel meer mogen zijn |
_________________ ''Look... at... me... ' he whispered.
The green eyes found the black, but after a second something in the depths of the dark pair seemed to vanish, leaving them fixed, black and ampty.'' |
|
|
|
NicoleD
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 20:29 |
|
Ik heb twee, vier en vijf. Allemaal ander Console (Twee Gamecube (Kan nog gespeeld worden op de Wii) De Vierde op de gameboy (Slecht beeld, erg jammer) en vijf op de PC) De Pc vind ik het fijnste, dus deze gaat erbij komen voor de PC. Vijf heb ik al veel gespeeld, vind het erg leuk dat je vrij wordt gelaten in zweinstein. Wachten tot November dus. =) |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
|
|
LonnxLoena
Dreuzel
Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 15, 2008 19:58 |
|
het ziet er wel mooi uit enzo en vooral leuk dat je weer zwerkbal kan spelen, alleen hoop ik wel dat als ze het voor de wii hebben je het ook gewoon engels kan zetten en niet van die fake-jetix stemmen hoort want die daar ergerde ik me echt aan in deel 5 verder vond ik deel 5 ook wel goed :] en 1 tot en met 4 heb ik op de pc. dat 4de vond ik toch wel te moeilyk en die 3de te makkelyk maarjha.. |
|
|
|
|
goderich potter
Dreuzel
Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 30, 2008 14:33 |
|
Harry potter 6 de game, staat in de intertoys en de datum van de game is 1 jan |
_________________ ( |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 30, 2008 14:52 |
|
goderich potter schreef: | Harry potter 6 de game, staat in de intertoys en de datum van de game is 1 jan |
Dat de game al in de gids van Intertoys staat kan kloppen. Aangezien je hem meestal voor het uitkomen al kan bestellen. Maar dat de game begin januari uitkomt, klopt niet. Want de game en film zullen nu tegelijkertijd in juli verschijnen. Dat heeft EA onlangs bekend gemaakt. |
|
|