Auteur |
Bericht |
*syrra*
Dreuzel
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 13:01 |
|
ik heb geeneen personage eigelijk heel erg gemist. ik vond het boek namelijk een perfecte afsluiting. natuurlijk als ik de andere reacties zie denk ik van hee ja die mochten er ook wel in maar aggg denk ik dan als ik ze nooit gemist heb waarom dan wel als ik het lees dat diegene er niet in voorkomt dus voor mij geen missers |
_________________ "Voor een goed ontwikkelde geest is de dood gewoon het volgend avontuur"
"Je bent niet bang voor het donker maar je bent bang voor het onbekende"
copyright; Dumbledore |
|
|
|
xMaritt
3e jaars
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 17, 2008 16:50 |
|
Sirius! Ookal kwam ie wel in het deel voor dat zeHarry gingen steunen toen hij dood moest gaan, hij was dood en niet levend, dus hem miste ik zeker En Perkie ook heel erg.. |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
|
|
Emalisse Timperly
1e jaars
Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 12, 2008 20:51 |
|
Ik miste eigelijk niet echt personen maar ik miste wel wat meer antwoorden want echt veel zaten er niet in vond ik |
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination. |
|
|
|
Whompie the Willow
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 20:53 |
|
Ik miste James en Lily Potter, maar die waren al dood. Het was wel mooi dat ze de scene van hun dood in het boek verwerkte. Verder vond ik het inderdaad jammer dat Ginny eigenlijk geen rol meer speelde in het boek. Dat had ik graag anders gezien en verwacht. Vooral omdat ze heel goed bij Harry past en hem af en toe goed de waarheid zegt. |
|
|
|
|
Remember
Dreuzel
Verdiend:
63 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 20:58 |
|
Sirius & Perkamentus,
Ondanks dat ze dood waren gegaan had ik wel wat anders verwacht dan hoe het in het boek ging maargoed, |
|
|
|
|
MissBehavior
1e jaars
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 21, 2008 16:36 |
|
Draco, hij kwam er veel te weinig in voor ='(
Ik vind het in het algemeen spijtig dat er zo weinig over de Zwadderaars wordt geschreven, met de oorlog en zo... Door Pansy krijg je meteen ook een heel slecht beeld van hen, terwijl ik niet denk dat ze al zo slecht zijn.
En natuurlijk, Sirius. Weer zo'n typisch iemand van wie ik echt niet wouw dat hij dood ging. De dood van Remus vind ik nog erger -__-" |
_________________ Harry: “Have you ever stopped loving anyone?”
Draco: “No. But I stopped hating someone once, though.”
|
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 21, 2008 17:35 |
|
MissBehavior schreef: | Draco, hij kwam er veel te weinig in voor ='(
Ik vind het in het algemeen spijtig dat er zo weinig over de Zwadderaars wordt geschreven, met de oorlog en zo... Door Pansy krijg je meteen ook een heel slecht beeld van hen, terwijl ik niet denk dat ze al zo slecht zijn. |
Over het algemeen wordt er sowieso weinig over de studenten geschreven dus het is niet alleen Slytherin waar je weinig van af weet. We horen namelijk ook heel weinig van wat er met de Gryffindor's gebeurt is. Alleen op het einde dus. Ik snap alleen niet waarom je zegt dat door Pansy je een slecht beeld krijgt van de Slytherins. Pansy is een minor character volgens mij zijn er meerdere Slytherins die erger zijn dan haar. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
MissBehavior
1e jaars
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 11:58 |
|
Witch_Eva schreef: | MissBehavior schreef: | Draco, hij kwam er veel te weinig in voor ='(
Ik vind het in het algemeen spijtig dat er zo weinig over de Zwadderaars wordt geschreven, met de oorlog en zo... Door Pansy krijg je meteen ook een heel slecht beeld van hen, terwijl ik niet denk dat ze al zo slecht zijn. |
Over het algemeen wordt er sowieso weinig over de studenten geschreven dus het is niet alleen Slytherin waar je weinig van af weet. We horen namelijk ook heel weinig van wat er met de Gryffindor's gebeurt is. Alleen op het einde dus. Ik snap alleen niet waarom je zegt dat door Pansy je een slecht beeld krijgt van de Slytherins. Pansy is een minor character volgens mij zijn er meerdere Slytherins die erger zijn dan haar. |
Als Pansy zegt dat ze Harry gewoon moeten uitleveren (of zoiets, ik weet het niet meer precies) op het einde van boek 7. Ik ben er vrij zeker van dat veel Zwadderaars 10 keer erger zijn dan haar, maar ik ben er ook vrij zeker van dat ze niet allemaal hielenlikkers zijn van The Dark Lord. Misschien heb ik teveel fanfiction gelezen, maar ze kunnen toch onmogelijk allemaal slecht zijn. Peter Pippeling zat in Griffoendor, en is uiteindelijk ook evil geworden. Nuja, zwak evil, maar toch xD |
_________________ Harry: “Have you ever stopped loving anyone?”
Draco: “No. But I stopped hating someone once, though.”
|
|
|
|
Neleke
5e jaars
Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 27, 2008 11:44 |
|
FleuRR schreef: | de tweeling had er wat bij betreft wel wat meer in mogen zitten, krijg je er ook nog een beetje humor in. Ik was best wel fan van ze! Jankte ook toen fred doodging en zelfs toen george een oor verloor |
Daar ben ik het volledig mee eens. Fred en George zijn 1 van mn favorieten en ik vind ze vaak zo grappig. zij brengen de humor in de boeken. Nu is het eigenlijk zo'n deprissief gedoe en dat Fed sterft vind ik dan nog het ergste |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
|
|
kimmetje
1e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 22, 2008 16:17 |
|
eigenlijk heb ik niemand echt gemist in de boeken. Die wat er niet waren compenseerde zich eigenlijk wel met de rest. |
_________________ Ik ben Ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect, maar zo ben ik. om mij te leren kennen, moet je dit kunnen leren. ik ben hoe ik zijn wil en zo moet je mij maar accepteren |
|
|
|
gin13
Dreuzel
Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 29, 2008 19:00 |
|
Ik heb eigenlijk niet zoveel personages gemist.
Maar vond het wel fijn dat er sommige oude personages even verschenen. |
|
|
|
|
Lily_Evans
3e jaars
Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 02, 2008 16:27 |
|
*steekt hand op*
Ik heb best wel veel mensen gemist eigenlijk. Vooral Draco. Ook vond ik dat Marcel er te weinig in voor kwam. Wie ik nog het meeste miste, was Loena. Ze word dan wel genoemd en ze gaan op bezoek bij haar vader, maar ik heb Loena wel gemist. |
|
|
|
|
John Veerman
2e jaars
Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 02, 2008 22:25 |
|
*Steekt hand op*
Ik miste wel sommige characters en dan met name Ginny. De rol van Loena was goed. Verder was het wel leuk dat er ook nieuwe characters werden geďntroduceerd, zoals Xenofilus Leeflang en Grijphaak etc. xD
Ik miste wel een aantal dingen aan het einde van het boek. Hoe is het afgelopen met de rest van de leerlingen enzo.. Mja, niks aan te doen :')
Ps. Smalhart had Rowling mogen weglaten |
_________________ I always liked some fire in my life!
Lacarnum Inflamarae! |
|
|
|
|