Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Muziek: Concerten/Festivals [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Verdiend: 0 Sikkels

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2008 9:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een nieuw topic waar je alle spannende verhalen over dat ene concert of dat leuke zomerfestival kwijt kan. Vertel hier welke concerten je reeds bent afgestruind en welke festivals je top vind. Of welke wil je nog gaan doen?

See you in another life?
Profiel bekijkenStuur privébericht
BeeGee Kenobi
Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2008 9:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Bernou: Ik geloof dat je voor 18 uur 's avonds niet hoeft te proberen naar het terrein te komen. Het schijnt dat je er toch pas vanaf 18 uur op kan...en dat er anders grote rijen komen...
Ik heb er geen verstand van..ik ben er nog nooit geweest, maar wij gaan rond een uur of 7 geloof ik..

Er zijn wel fokking veel afzeggingen op het moment...gelukkig niet van bands die ik wil zien (en waar ik van hou), maar toch..beetje jammer Sad

Jom nom nom, ik lees net dat ze Ben & Jerry's hebben...dat is niet goed voor mij XD
Oh en een plaats waar je allerlei soorten thee kan halen..\o/

Ik heb trouwens een lijstje gemaakt met wat ik mee moet hebben, op het moment staan er 46 dingen op XD. En ik moet ook nog heel veel kopen voordat ik wegga...zoals nieuwe laarzen, drinken, brood en drank...

Ik baal er eigenlijk best wel van dat dEus voor Editors spelen. Ik wil Editors zo graag van dichtbij zien..maar dEus boeit me voor geen meter..bah een uur naar die herrie luisteren..geen zin in..maar jah, misschien zijn Editors dan nog wel leuker XD
Ik vroeg me eigenlijk af of het op Lowlands ook gebruikelijk is dat bepaalde bands signings doen. Ik weet dat het op Pinkpop wel gebeurt...maar ik vroeg me af of het op Lowlands ook gebruikelijk is..

Editors @ Lowlands 2008..best experience ever!
Changetje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Changetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2008 10:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Charlotte en ik gaan echt al supervroeg naar het terrein op donderdag, zodat we een goed plekje hebben xD Volgens le sistah ging het hek vorig jaar ook al rond 4 uur open, dus als wij daar rond 2/3 uur zijn vind ik het best (ook al moeten we dan langer wachten. We vermaken ons wel... met Jason Mraz galgje bijvoorbeeld xD Dat werkte de vorige keer dat we moesten wachten ook, lol).

En yay, ik heb er zoveel zin in! Ik kan echt alle bands zien die ik ook wil zien, want ze passen precies in elkaar qua tijd xD En ik denk toch dat ik wel de Editors ga zien, omdat ze de grote afsluiter zijn :3

Moeten m'n fishmates (laarzen van Greenpeace) wel op tijd binnenkomen, though. Ik heb ze nog steeds niet D:

The Lost Mod

BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2008 10:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oooh ik zag die fishmates ook ergens op een website, ik vind ze helemaal geweldig...maar ben er nu wel wat laat mee als ik ze nog voor volgende week donderdag wil hebben XD...

Oooh dus die hekken gaan ook al eerder open..naja, we zien wel, er blijft toch wel genoeg plek over voor 2 kleine tentjes...XD
Hebben jullie ook nog een camping waar jullie per ce op willen staan?
Als het goed is moet ik 's ochtends eerst een Britse vriendin van Schiphol halen. Ze is lichtelijk gek...ik bedoel, er zijn supermega gave festivals in Britain (ik noem alleen al Glastenbury en T in the park) en ze wil koste wat kost naar Lowlands XD. I don't mind...leuk om dr weer es te zien \o/

Ik zat nog te denken aan een mini-achtige meet..gezellig biertje drinken ofzo. Maar ik heb geen idee of dat realistisch is...ik weet dat andere fora dat wel doen (op donderdagavond veelal)..

Ik ben trouwens erg benieuwd naar deze band (zonder album en met maar 1 nummer uit). White Lies op zaterdagmiddag...er wordt gezegd dat ze 'de nieuwe hit' gaan worden..

ihv
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 28 Sikkels

ihv is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2008 11:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben naar heel wat concerten geweest maar het merendeel was van regionale bandjes en mei ben ik bij het Mega Piraten Festijn in zelhem geweest en dat was wel vet ( Nick en simon , jan smit, jannes enz.).

voor de rest hoop ik er 3 oktober bij te zijn als Coldplay een concert geef in het Rotterdamse Ahoy!

Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 26, 2008 0:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben al naar heel veel concerten geweest, van jongs af aan werd ik door mijn ouders overal mee naartoe genomen. Een aantal concerten die me bij bleven:

Di-rect
Ik kende ze helemaal niet, maar ze hebben me enorm weten overtuigen tijdens het concert met de energie die ze uit straalden.

Boris
Die gast kan echt helemaal niets. Bah.

Zoe-Maar
Dat viel dus zo gruwelijk tegen. Ik kende het bandje niet maar had wel positieve verhalen gehoord. Nou bah, dat viel zo tegen.

Stevie Ann
Haar heb ik al drie keer gezien en ik moet zeggen dat ze iedere keer beter wordt! Haar muziek spreekt me wel aan en ik vind haar heel charmant op het podium.

Maroon 5
Die waren wel goed live, ik vond de sfeer heel leuk en de liedjes vind ik echt leuk.

Dashboard Confessional
Die kende ik dus niet, maar ik ben na het concert meteen gaan downloaden. Ze zijn niet super, maar zeker wel de moeite waard!

Red Hot Chili Peppers
Ik ben nog steeds een groot fan, maar ik kan het niet helpen dat het concert tegen viel. Ze leken totaal niet gemotiveerd!

Panic At The Disco
De fans waren echt niet leuk, maar het bandje vond ik wel leuk, ik vond voornamelijk de gitarist wel goed. Bovendien wisten ze de zaal goed mee te krijgen, was leuk.

The Raconteurs
Die waren gewoonweg geniaal live, echt prachtig. De hele zaal genoot, ik was geen uitzondering. Het was echt fantastisch!

Tokio Hotel
Ze waren echt heel goed live, dat ik ze beter vond dan de RHCP zegt heel wat. Bill is een geboren frontman en de nummers werden op een bijzondere manier gebracht. Het was geen cd luisteren maar een echt concert. Mooi.

Ali B
Ik vond m gewoon leuk live. Ik vind het een van de betere rappers van Nederland, terwijl we niet echt op een hoog niveau zitten.

Lange Frans en Baas B
De show was sterker dan die van Ali omdat het publiek meer mee ging, maar de show van Ali had wel wat meer diepgang. Toch was deze ook bijzonder voor mij.

Fernando Lamerinhas
Een Portugese zanger en gitarist waar ik toch iedere keer weer van geniet als ik hem zie, heb hem ondertussen al zo vaak gezien en ontmoet.

Maarten van Roozendaal
Ik vind zijn nummers gewoon heel sterk, iedere show opnieuw is goed! Ik herinner me de eerste keer nog, ondertussen ben ik al zeven keer geweest.

Jason Mraz
Op Parkpop gezien, hij heeft daar mijn hart gestolen. Ik vond hem zooo goed live, echt respect!

Racoon
Tja. Het blijft niet helemaal mijn muziek, al moet ik zeggen dat ze goed zijn. Bovendien wisten ze de sfeer goed op te bouwen, dat waardeer ik altijd enorm.

Orishas
Een Frans-Cubaanse rap-groep waar ik live echt van heb genoten. Zo levendig, gepassioneerd, sterk en kwalitatief goed, daar kan weinig tegen op!

Aanstaande vrijdag ga ik naar een concert van BeRightBack, een Noord-Hollandse band die zowel covers als eigen nummers in de jaren '60 en '70 stijl speelt Ik verheug me er enorm op, een studiegenootje van mij schrijft de teksten en speelt basgitaar.
Kijk anders eventjes op www.berightback.nl.

Verder ga ik 14 oktober naar Revolverheld in de KulturFabrik in Krefeld. Revolverheld is een wat alternatief bandje uit Hamburg, ik vind ze erg goed! Ook daar verheug ik me erg op, maar ik ga altijd graag naar feestjes in de KulturFabrik.

The show must go on my moonlight

MiYuvi
BeeGee Kenobi
The Lost Mod

BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 12:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Even een overzichtje posten....Ik ga hier niet alle crap bandjes die ik ooit op schoolfeesten of bevrijdingsfestivals heb gezien neerplanten. Want dat is nogal oninteressant naar mijn mening.....hier van hoog naar laag mijn favoriete gigs en gigs in the near future:

Leukste/mooiste/beste bands die ik gezien heb

1. Editors (Lowlands)

Deze gig is gewoon met geen pen te beschrijven of in woorden te vangen. Plot en Changetje weten ongeveer hoe mijn gezicht eruit zag na de gig. Een permanente gigantische glimlach...Alles klopte! De band was blij en goed, ik was blij, het publiek was mega awesome en ze speelden (bijna) al m'n favoriete liedjes!
Ik had 3 dagen nog last van spierpijn van het vele springen!!

2. We Are Scientists (Lowlands, Vera in Groningen)

Ik had WAS voor het eerst gezien in Vera (een heel klein zaaltje in Groningen). We stonden helemaal vooraan..briljant! In een kleine zaal krijg je meteen een hele bijzondere sfeer. Omdat ik ze toen nog niet kende heb ik toen niet zoveel mee kunnen zingen. Dat heb ik echter ruimschoots kunnen inhalen op Lowlands. Dat concert was mega awesome! Leuke mede-fans ontmoet! (fanboys!!) En m'n voeten onder m'n lijf vandaan gesprongen..heerlijk!

3. The Hives (Lowlands)

Ik kende deze band niet toen we naar hun gig gingen. Ik was er alleen maar omdat ze 3 uur voor Editors speelden en ik vooraan wilde staan bij Editors. Dit concert werd echter wel een van de hoogtepunten van mijn festival. Briljant gewoon!

4. Death Cab for Cutie (De Melkweg)

Heel anders dan de vorige drie bands, maar door hun rustige nummers hebben ze me wel betoverd in De Melkweg. Ze waren af en toe niet op hun allerbest (daarom staan ze ook pas op plaats 4), maar al met al heb ik echt genoten van dit concert!

5. The National (Lowlands)

Ook deze band kende ik niet toen ik naar hun concert ging...maar OMG wat maken die heren mooie muziek! Heb met m'n ogen dicht staan luisteren..heerlijk!

6. The Futureheads (Vera in Groningen)

Gewoon een heerlijk avondje stuiteren op Britpop. Heerlijk!

Bands die ik binnenkort ga zien:
1. Elbow (Oosterpoort in Groningen)
2. Someone Still Loves you Boris Yeltsin (Vera in Groningen)

Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Verdiend: 627 Sikkels

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 12:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nog niet zoveel concerten bezocht in mijn leven, vooral gratis festivalletjes met Nederlandse acts zoals Ilse DeLange, Di-rect en Krezip enzo. Afgelopen jaar Moke gezien op het TT-festival in Assen.
Ik ben ook naar Parkpop geweest dit jaar, natuurlijk puur omdat Jason er optrad, maar daar heb ik ook Mala Vita gezien, die ik afgelopen maand weer live heb meegemaakt tijdens de GRASweek in Zwolle (evenals Alain Clark).

Échte concerten waar ik de laatste tijd heen ben geweest:

Jason Mraz in De Melkweg, Amsterdam
De tweede keer dat ik Jason zag dit jaar, en het was echt übergeweldigawesomesuper. De Melkweg is een mooie zaal en het was niet al te groot, en het was gewoon een geweldig concert. Echt, pure liefde.

Eels in De Oosterpoort, Groningen
Een seated show, inclusief documentaire. Daarna de show zelf en het was gewoon echt wel vet. Ik kon niet zoveel meezingen en het was eigenlijk een hele rustige show, maar de sfeer was geweldig en E is gewoon een goeie performer met een eigen stijl en leuke nummers.

Komende concerten:

Maandag staat Jason Mraz in de Heineken Music Hall in Amsterdam en daar ben ik bij <333 Nog drie nachtjes slapen, ik heb er echt enórm veel zin in <3
En 18 februari 2009 komt Room Eleven naar De Oosterpoort, en daar heb ik ook een kaartje voor (:
Dat is eigenlijk alles wat op de planning staat, maar wie weet wat er nog allemaal bij gaat komen. Goedkope concerten, leuke gratis festivals, je weet maar nooit ^^

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

DoubleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 16:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ook ik heb nog niet naar veel concerten geweest. 29 juni was mijn eerst.

Parkpop op 29 juni.
Ik ging er eigenlijk alleen heen omdat Jason Mraz en Racoon er waren, maar ik vond het echt heel erg gaaf. Dat sfeertje dat er hing was echt heel fijn. Jason was gewoon echt heel leuk, Racoon viel me op het begin een beetje tegen. Geluid was niet echt lekker afgestemd. Maar later werd het echt beter.

Mika op 8 juli.
Wauw. Het was echt geweldig. Ik stond zo'n 7 meter van Mika himself vandaan. En CRAP. Wat is hij hyper. Het was echt een feest, iedereen springen, gillen, schreeuwen en gek doen. Hij deed al zijn nummers, nog 1 die hij altijd doet op een concert en 1 van zijn nieuwe album. Rain. En echt, die was zo mooi. Rillingen.

Op de planning
Aankomende maandag ga ook ik naar Jason toe. En Ik heb er echt heel veel zin in. Ik weet niet precies hoe groot HMH is, sommige zeggen dat ie groot is, andere zeggen dat je altijd goed zicht hebt.
Ik heb niet echt een idee wat ik er van moet verwachten, maar alleen al het feit dat ik met hem in 1 zaal sta maakt me al blij. ^^

Dan heb ik 13 december nog een concert van Racoon. In de Almere Satdschouwburg. Heb hier ook echt géén idee bij hoe het is in zo'n zaal. Weet wel dat ik op rij 9 zit, dus opzich lekker vooraan. Hoop dat ze hun nummers van hun voorlaatste album doen. Die is zo leuk. ^^

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 20 Sikkels

Sweet Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 9:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Debbie: Jij was er ook? Hebben we elkaar weer misgelopen. :/
En RAIN, mijn HEMEL.

Ik was maandag naar Jason Mraz geweest in HMH en uiteraard was het weer genieten met een rietje. Onze club stond HEEL erg vooraan en we hadden geweldig zicht. Het voorprogramma was Ingrid Michaelson en ik vond haar geweldig getalenteerd, ze is vocaal ontzettend sterk. =D Het leukste nummer van Jason vond ik ''Butterfly''. Het was zo ENORM suggestief *kuch* en sèxy.

Op de planning is Alicia Keys, ik dacht in Ahoy!. Ik heb er zoveel zin in, ik ben dol op haar muziek. Ik hoop wel dat ze veel doet van haar vorige albums, want haar nieuwste vind ik niet zo bijzonder eigelijk.

The Lost Mod

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 11:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zag Jason Mraz gister nog op RTL Boulevard! Hij zag er echt heel relaxed uit!

Hoe was het publiek dit keer bij de Mraz gig? Hopelijk niet teveel mensen die alleen maar I'm Yours kennen Razz...dat is zo vreselijk irritant.
Ik hoop dat het superleuk was....show us some pictures!

Citaat:
Op de planning is Alicia Keys, ik dacht in Ahoy!. Ik heb er zoveel zin in, ik ben dol op haar muziek. Ik hoop wel dat ze veel doet van haar vorige albums, want haar nieuwste vind ik niet zo bijzonder eigelijk.

Ahoy..*shivers* Ik haat Ahoy zooooveel! De tickets zijn vreselijk duur, en als je pech hebt zie je geen hol....daarnaast krijg ik daar altijd het idee alsof het publiek niet één stuiterend blok energie is..maar verschillende vakken enzo....anyway..vaag, maar ik HAAT Ahoy XD
Hoe duur zijn de Keys tickets?

Ik ga volgende week samen met Twincy naar Someone Still Loves You Boris Yeltsin \o/ Gister zijn de tickets gekocht \o/

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2008 12:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Jantine Er zaten inderdaad van die n00bs bij die echt
"OMFGWTFBBQ Jason Mraz was superclip op TMF" achtig waren. De mensen naast ons kenden namelijk ook niet echt veel liedjes ofzo. Maar over het algemeen waren er wel echt de die-hard fans daar. Wij stonden ook helemaal vooraan, dus de mensen die vooraan stonden die stonden 's middags dus ook al eerder in de rij enzo. Voor de rest heb ik niet echt veel op het publiek gelet. Er waren nogal veel stelletjes. Die het heel leuk vonden om elkaar zo vaak mogelijk te zoenen. =.="

Ok de concerten waar ik dit jaar geweest ben.

Parkpop>> Ik heb hier voornamelijk Jason Mraz gezien. Daar kwam ik ook echt voor. Hij was echt super live. Dit was de eerste keer dat ik hem live gezien heb. Het meest jammer hieraan was dat het concert dus niet heel lang duurde omdat het dus Parkpop was. Maar de liedjes die hij speelde waren echt geweldig. Lekker van die zomerse liedjes die helemaal pasten bij het weer op dat moment. Sowieso zou ik nooit het moment vergeten dat ik hem voor het eerst in RL zag. xD

Ik heb op Parkpop ook nog even Racoon gezien. Ik heb de eerste paar minuten van hun concert gemist, maar ik heb bijna wel alles gezien. Wij (Josse en ik) stonden achteraan dus wij konden niet zien wat er allemaal op het podium gebeurde. Maar de muziek klonk wel heel goed. Sowieso vind ik Racoon wel leuke liedjes hebben. Dit was dus ook wel een goed concert.

Jason Mraz 9 juli Melkweg >> Yay het was gewoon super dit. Ik vond dit beter dan Parkpop. Qua sfeer vond ik dit ook beter dan HMH overigens. Puur omdat het zo lekker intiem was in de Melkweg. Patricia en ik stonden gewoon tegen het podium aan en konden praktisch de microfoon vastpakken. Ik hoorde gisteren pas dat hij ziek was tijdens dit concert. Nou het feit dat ik het gisteren pas hoorde geeft al aan dat het concert super was en dat je het echt niet kon merken. Sowieso was het voorprogramma van Bushwalla ook geweldig. Dawn Kinnard daarentegen was een stuk minder.

Jason Mraz 22 september HMH>> Yay dat was gisteravond. Wij (de meeste HPF'ers) stonden gewoon helemaal vooraan. Dat maakte het dus weer echt super, want dan kan je echt van het concert genieten. Het voorprogamma was Ingrid Michaelsen. Ik had nog nooit eerder van haar gehoort, maar ik vond haar echt super gisteren. Ze heeft echt een super mooie sound. Het pas echt perfect bij Jason. Ze was ook een heel lief meisje. Ik heb haar later nog gesproken bij het concert om haar te vertellen dat ze goed was en ze was echt heel lief en schattig en vertelde mij dat ze me leuk vond en de mensen hier zo aardig vond enzo. Ik heb nog met haar geknuffeld en nog op de foto geweest e.d. Maar ja ik kwam dus voor Jason Mraz en hij was ook echt super gisteravond. Het publiek reageerde echt goed op hem dat kon je merken want hij vond het volgens mij ook helemaal super. Hij is gewoon zo grappig op het podium met het commentaar wat hij maakt ertussen door. De liedjes zijn gewoon zo goed live. Hij is echt een super goede zanger. Niet alleen gisteren, maar gewoon in het algemeen. De liedjes die hij zong waren gewoon leuk. En het was gewoon super gezellig. Net zoals Plot vond ik ook geweldig dat hij uiteindelijk nog Butterfly zong. Ik was echt bang dat hij hem niet zou zingen, maar gelukkig deed hij die nog aan het einde. Dat liedje is echt zo lekker, voornamelijk live.En Yay ik heb nu ook een mok en button gekocht. *woei* Ik ben namelijk toch een theeleut dus ik ga die mok ook vaak gebruiken. xD

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 04, 2008 11:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben gister naar Kill Hannah geweest in de Melkweg, met My Passion in het voorprogramma, en ik ben echt nog helemaal high van het concert.

Amper iemand kende My Passion, maar toch hebben ze de tent enorm gerockt! Ze waren echt ultimate cool, al keek die zanger een beetje wacko toen Agenia vroeg of ie haar buik wilde signeren. :') En die gitarist is echt een schatje. <3
Ze waren heel cool met het publiek, echt gaaf.

Kill Hannah was echt super goed, echt hilarisch toen die gitarist gewoon waterflesjes aan de mensen vooraan (ik dus) ging uitdelen omdat het zo warm was. :')
Gelukkig heb ik mijn stem nog, ik hoef geen briefje met "hello, how are you?" erop. (Maar bedankt voor de tip Matt. xD)

Na het concert nog even staan praten met die gastjes van My Passion en een Kill Hannah shirtje gekocht. Ik vond het concert super, ik heb enorm genoten van de mooie stemmen en het prachtige gitaarspel!
*zweeft nog even verder*

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Indian Violet
Oude Forumnaam: Legolas Greenleaf 5e jaars
5e jaars

Verdiend: 48 Sikkels

Indian Violet is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 07, 2008 14:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Josse; naar welke Panic concert ben je geweest, als ik vragen mag? Smile

Eigenlijk ben ik nog nooit echt veel naar concerten geweest, hehe. Twarres heel lang geleden in de 013, Van Velzen in de 013 vorig jaar en Panic at the Disco in de 013 afgelopen Maart.

Gaat er op 5 november iemand naar Simple Plan in de 013? Ik wil ontzettend graag maar als ik de volgende dag een proefwerk heb mag ik niet van mama ._."

EDIT: @ Bernou under here; dat probleem heb ik dus met FOB *pouts*

Laatst aangepast door Indian Violet op Di Okt 07, 2008 14:53; in totaal 1 keer bewerkt
Bernou
Oude Forumnaam: HPotterFreak Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Bernou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 07, 2008 14:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Indian Violet; Ik zou heel graag naar Simple Plan gaan in 013, maar omdat het voor mij aan de andere kant van het land is én een schooldag, mag ik niet heen : (

Ik heb nu eigenlijk maar één concert in het vooruitzicht en dat is 26 Oktober het concert van Fall Out Boy in de Melkweg. Eigenlijk best wel heel veel zin in : ) Het enige wat nog geregeld moet worden is vervoer terug xD

20/07/06 - 01/01/09
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp