Auteur |
Bericht |
Emma Roos
7e jaars

Verdiend:
322 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Apr 15, 2008 14:02 |
 |
Mij lijken terzielers wel heel interessante wezens, maar ik zou ze niet kunnen zien. En ik zou niet echt graag iemand dood willen zien gaan. Van mij mogen ze wel ontzihtbaar blijven. Maar om nu heel dicht bij terzielers te komen die je niet kunt zien... Dat lijkt me wat minder prettig, laat staan vliegen. |
Wise Words #2:
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
- Albert Einstein |
|
  |
 |
Oswinta
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 24, 2008 13:36 |
 |
Ik zou ze best willen zien.. maar niet als ik daarvoor eerst iemand dood zou moeten zien gaan. Ik zou ze willen aaien en er zeker op willen vliegen! |
|
|
  |
 |
Maschine
5e jaars

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 04, 2008 19:54 |
 |
Ik zou ze niet zien en ben daar erg blij om. Het lijkt me rottig om ze te zien omdat je dan iemand dood zag gaan en dat is niet echt leuk. Nee, ik hoef ze echt niet te zien, alleen als je niet iemand doet hoeft te zien gaan maar dat is niet het geval. |
_________________ Maschine - Ex-Moderator HPA |
|
  |
 |
Stik-de-moord
1e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 11:11 |
 |
[quote="HPlover"]Ik zou ze wel willen zien....tja niet omdat er dan iemand dood moet maar omdat het me hele mooie dieren lijken...toen ik ze voor het eerst las (haha rare zin) legde ik mn boek opzij en probeerde ik hem te tekenen...toen dat niet lukte ging ik maaar weer verder lezen
maar als ik ze zag...zou ik er wel op willen vliegen jah..ik zou er ook el op willen vliegen als ik ze niet zag maar volgens mij is dat heel raar [/quote]
Scary.. Toen ik dat stukje voor het eerst las probeerde ik er ook een te tekenen. Goddank dat het niet gelukt is want dan had ik dus iemand dood zien gaan. .  |
_________________ Netheid is voor de dommen,
een genie beheerst de chaos |
|
  |
 |
xxsophietJJ
Dreuzel

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 12:50 |
 |
ik hoef ze niet persee te zien, maar als ik iemand zie dood gaan kan ik daar verder gewoon niks aan veranderen, zo is het dan gewoon ennuh over vliegen, dat lijkt me niet zo confortabel om eerlijk te zijn xd |
|
|
  |
 |
xKIMx
1e jaars

Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 12:33 |
 |
Ik zou ze wel willen zien, erg graag zelfs. Het is eens iets anders dan een uil of een hippogrief:P en t lijkt em ook wel stoer om op een terzieler te rijden en dan mensen: wooo ze vliegt in de lucht:P |
|
|
  |
 |
FakexAxSmile
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 18:17 |
 |
ik zou ze liever niet willen zien, en ik kan het gelukkig ook niet, maar als het niet anders kan dan kan het niet anders! En als ik ze zou kunnen zien... uhm,, er aan gewend raken, vliegen, eten geven enzo! whatever:P |
_________________ To Know The Future, Return To The Past |
|
  |
 |
dwida
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 10, 2008 11:52 |
 |
Ze zien zou wel iets nieuws zijn. Maar voor mij mag het blijven zoals het nu is. Ze niet kunnen zien . En als ik ze zou kunnen zien zou ik er natuurlijk op bliegen  |
|
|
  |
 |
Emalisse Timperly
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 10, 2008 15:26 |
 |
Ik zou ze wel willen zien maar als je daarvoor speciaal iemand moet zien doodgaan laat het dan maar voor mij. Ma effe nog iets anders ik snap niet waarom eigelijk Harry al van in begin de terzielers niet kon zien want hij heeft toch zijn moeder zien sterven. Hij was toen wel nog maar heel klein maar toch... |
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination. |
|
  |
 |
berry6145
3e jaars

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 10, 2008 20:27 |
 |
Emalisse Timperly schreef: | Ik zou ze wel willen zien maar als je daarvoor speciaal iemand moet zien doodgaan laat het dan maar voor mij. Ma effe nog iets anders ik snap niet waarom eigelijk Harry al van in begin de terzielers niet kon zien want hij heeft toch zijn moeder zien sterven. Hij was toen wel nog maar heel klein maar toch... |
je kan pas terzielers zien als je iemands dood hebt zien gaan en 't bewust hebt meegemaakt en verwerkt hebt. Toen harry nog klein was wist hij niet dat zijn moeder dood was gegaan door die groene lichtflits en was te klein om het te kunnen verwerken want hij dacht dat zijn moeder gewoon een spelletje aan het doen was. Harry kon aan het eind van deel 4 nog geen terzielers zien omdat hij de dood van carlo nog niet verwerkt had, aan t begin van deel 5 wel. ik hoop dat je het nu wel snapt ben niet zo'n goede uitlegger. |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie  |
|
  |
 |
Hermione_love
6e jaars

Verdiend:
110 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 18:40 |
 |
Ik weet niet of ik ze zou kunnen zien. Het zou namelijk kunnen dat ik mijn opa heb zien sterven. Ik weet het niet precies want ik was toen zes jaar, maar ik was geloof ik wel in de kamer toen. Ik weet het niet.
Ik zou ze in principe best willen zien, maar ik sta er ook niet om te juichen om iemand te zien sterven. =.= |
_________________ "All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3 |
|
  |
 |
horse2freakje
2e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest
|
Geplaatst:
Di Okt 07, 2008 15:01 |
 |
ik zou ze wel willen zien, maar dan moet ik de dood in de ogen hebben gezien...laat ik daar nog maar even mee wachten
Ze zijn erg mooi, een beetje uitgemergeld, maar daarom vind ik ze op een aparte manier mooi (ja ik weet het, ik doe graag moeilijk ).
Als ik ze kon zien, zou ik ze eerst te vriend maken, vlees geven, en er natuurlijk op vliegen! Lijkt me geweldig! |
_________________ we hebben ze in de pan gehakt, en potter is van goud
stop vollie onder de zoden, en zet het boterbier koud! |
|
  |
 |
|