Auteur |
Bericht |
Linnie*
1e jaars
Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 07, 2008 15:51 |
|
New story! Ik zeg er niks over, behalve dat het best mysterieus is. xD
INLEIDING.
‘Je bent gewoon een misselijkmakend dreuzelmonster.’ Een knappe 17-jarige jongen stond met vele vrienden achter zich tegenover een meisje. Het eersteklassertje zat ineengedoken tegen de muur aan en het leek alsof ze huilde. Toen hij haar uitschold keek ze op en keek ze met een blik vol haat naar de jongen voor haar.
‘Rot toch op halfbloed, alsof jij zo schoon bent, laat me gewoon met rust!’ schreeuwde ze en de jongen werd bleek van woede en richtte zijn toverstok op haar. Ze dook verder ineen en drukte zich tegen de muur aan.
‘Daar ga je spijt van krijgen klein modderbloedje. Impedimenta!’ Het meisje krijste en op het gezicht van de jongen verscheen een gemeen grijnsje. ‘Waag het niet om me ooit nog een halfbloed te noemen.’ Ze keek op en gromde.
‘Hier ga je spijt van krijgen Riddle. Ooit zal ik wraak op je nemen.’
‘Je doet maar. Kom op jongens. Waarom laten we miss modderbloed niet even alleen met haar wraakgevoelens?’
7 jaar later
Waarom verkleuren kleuren. Wordt vuur as. Vervagen herinneringen. Als al die dingen veranderen, waarom blijf ik hetzelfde? Naïef. Waarom blijf ik zo naïef? Waarom denk ik nog steeds aan hem. Hoe hij me behandelde? Wraak. Wraak is zoet.. waarom is het zoet.. waarom moet het zoet zijn. Hij was zoet.. toch? 1 jaar. Maar 1 jaar heb ik hem meegemaakt. Hij was wreed. Hij was onwerkelijk. Denk ik daarom nog steeds aan hem? Omdat hij zo onwerkelijk knap en ongelofelijk was. Iedereen. Iedereen kende hem. Populair. Dat was hij. Waarom moest hij zo populair zijn? Was ik daarom het pispaaltje? Veranderingen. Die zijn er geweest. Ik ook. Ik ben veranderd. Blond. Ik ben blond, hij was zwart. Ik was bruin van haarkleur. Lichtbruin weliswaar, maar bruin. Was ik daarom anders? Omdat hij alleen maar met blondjes omging. Hoorde ik nu één of ander dom blondje te zijn? Zou hij me nu wel knap vinden? Of zou ik dan te naïef zijn? Naïef. Dat word komt telkens terug. Naïef. Naïef. Naïef. Hatelijk. |
_________________ You can't forget someone who ruled your past.
Who's annoying you right now and who wants to be part of your heart in the future.
http://hoogendamgoesusa.web-log.nl <-- check it.
I can't forget you. |
|
|
|
|
| |