Auteur |
Bericht |
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 28, 2008 12:15 |
|
Waarom duikt ze dan onder?
Ze heeft toch nog niks verkeerds gedaan bij Voldy ? |
|
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 28, 2008 12:16 |
|
Ze moet natuurlijk onderduiken omdat het halve Ministerie achter haar en andere Dooddoeners aan zit. Het Ministerie was driftig naar haar op zoek, aangezien ze uitgebroken was in Azkaban en ze in boek 5 ternauwernood ontsnapte op het Ministerie.. |
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 28, 2008 12:22 |
|
Jhaa maar Voldy heeft het ministerie toch onder controle ? Dus ik denk niet dat Bella zou moeten schuilen.
En die andere dooddoeners ? Hoe bedoel je ? Het zijn toch Dooddoeners ? Aanhangers van Voldy.
Waarom zouden zij Bella dood willen ?
EDIT ; Ik dacht dat het over boek 7 ging xD. |
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 28, 2008 21:14 |
|
lauie schreef: | In boek 7 verblijft ze dus wel degelijk in de Malfoy Villa, misschien daar lang voor ook al? |
Dat is ook mijn vermoeden. Ook hebben de Malfoys een schuilkelder onder hun villa. Dus als bijv. Arthur Weasley het huis komt doorzoeken, kan ze schuilen in die schuilkelder. |
|
|
|
Miss Zwarts
2e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 06, 2008 19:53 |
|
Ja, in boek zeven word het duidelijk want ze leek er al langer te zijn. waarom zou ze niet al die tijd al bij haar zus ondergedoken hebben gezeten? Ik zie haar er best voor aan en Villa Malfidus is nogal groot lijkt mij, ze zijn rijk dus waarom geen grote villa? Daar past Bellatrix best bij. die zal nie tzoveel spullen hebben en ze is slank (tegen het magere aan door Azkaban, ze was uitgemergeld) in die kelder zal vast wel plek genoeg zijn voor haa,r en misschien nog wel voor meer DD's; al zullen ze niet bij elkaar liggen. Dat is tenminste te hopen voor Bellatrix. |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
|
|
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 10, 2008 16:08 |
|
*Steekt hand op*
Het lijkt mij inderdaad heel logisch als Bellatrix al veel langer in Malfoy Manor verbleef. Ik denk dat onderduiken daar vrij makkelijk is, en zeker toen Voldemort steeds machtiger werd konden die Schouwers haar ook niet veel meer maken, denk ik. Aan het begin van boek 6 gaan Narcissa en Bellatrix toch ook samen naar Snape? Dat wijst er in mijn ogen op dat ze dan dus in ieder geval heel veel contact heeft met die kant van haar familie, en er dus in de buurt van woont, of bij hen.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
|
|
|
| |