Auteur |
Bericht |
harry_james_potter
6e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 10, 2008 16:09 |
|
*Steekt hand op*
Ik studeer nu voor Onderwijsassistent (zit in het 2e jaar)
Na deze opleiding wil ik graag de PABO gaan doen om lerares op de basisschool te worden.
Misschien doe ik daarna ook nog de lerarenopleiding voor Wiskunde docent.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ 'Geweldig!' zei Harry. 'Vrijdag is Toverdranken onze laatste les! Dan heeft Sneep geen tijd om ons allemaal te vergiftigen!' |
|
|
|
-->innie<--
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 10, 2008 16:12 |
|
harry_james_potter schreef: | *Steekt hand op*
Ik studeer nu voor Onderwijsassistent (zit in het 2e jaar)
Na deze opleiding wil ik graag de PABO gaan doen om lerares op de basisschool te worden.
Misschien doe ik daarna ook nog de lerarenopleiding voor Wiskunde docent.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
Deze opleiding doe ik dus ook , alleen dan zit ik nu in het derde jaar.
Ik wil naar de Ipabo en heb me daar ook voor ingeschreven. De opleiding vind ik heel erg leuk, want ik moet nu het hele jaar stage lopen 3 dagen in de week. Dus dat is heel erg leuk om te doen. |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
|
|
doxy_angel
3e jaars
Verdiend:
98 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 10, 2008 17:22 |
|
Ik doe de opleiding Sociaal pedagogisch werker 4. Wat is inhoud dat ik dus gewoon 4 jaar opschool zit xD..
Ik loop momenteel stage op een kdv ( kinderdagverblijf ) wat echt leuk is. Maar ik zou hier echt niet mijn beroep van willen maken, het verdient niet en het bied gaan uitdagingen..
Wat ik nou echt wil worden weet ik nog niet echt, maar ik heb nog 2 jaar om daar achter te komen ( dit jaar en volgend jaar ) en dan ben ik eigenlijk klaar.. |
|
|
|
|
Potterfreaky
Harry's secret lover
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 11:59 |
|
^^ Die opleiding heb ik nu alweer een jaartje of...15 geleden afgerond en werk nu als Activiteiten begeleidster met mensen met een verstandelijke beperking (zoals we "geestelijk gehandicapten" tegenwoordig noemen)
Het is een onwijs leuke, creatieve been. Onze 'clienten' (wij ondersteunen en dus zijn het clienten) maken producten die besteld worden door winkels. (die ook weer gerund worden door mensen met een beperking)
Ooit zou ik misschien nog weleens als onderwijs assistente willen werken, maar dan wel in het speciaal onderwijs. (heb ik al op invalbasis gedaan, kreeg toen geen vaste baan) |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
|
|
Juud
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 14:24 |
|
Ik zit nu in mijn examenjaar HAVO. en ik ga bij 2 open dagen kijken: Hogere Europese Beroepen Opleiding (HEBO) en Logopedie. Het lijkt me allebei heel leuk maar ik wil er wel meer over weten. |
_________________ Goodbye HPF my friend, you were the best. |
|
|
|
|
| |