Auteur |
Bericht |
GuitarLover
Dreuzel
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 11:26 |
|
Ik vond het wel heel erg bij Fred, toen ben ik even gestopt met lezen, eerst George zn oor er af en dan Fred dood
Verder vond ik het ook wel zielig voor Kasper Krauwel,hij was altijd zo schattig. En hadden Lupos en Tops wel een scene verdiend |
|
|
|
|
*No Merci*
7e jaars
Verdiend:
137 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 14:37 |
|
*steekt hand op*
Toen Dumbledore stierf dacht ik: "Dit kan niet waar zijn! Harry's mentor, zijn rots is de branding, de man die hem altijd bijstond met raad en daad, de man die van hem hield, alsof hij zijn zoon was, dood."
In het begin was ik echt kwaad op Rowling, waarom deed ze dit nu? Die lieve Dumbledore , maar toen mijn eerste reactie wat bekoeld was, zag ik wel wat een geweldige wending dit aan het verhaal gaf. De enige man voor wie Voldemort bang is, dood...
Ook toen Fred stierf was ik ongelooflijk geschokt. Dit hoorde niet. De Weasleys zijn één, er kan niemand van hen sterven. Ik was echt ongelooflijk droevig. Het ging ook allemaal zo snel plots.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Color your life: visit my LJ |
|
|
|
horse2freakje
2e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 15:52 |
|
De dood van Fred, Dobby, Remus en Tops vielen bij mij heel zwaar. Bij Fred Kwam het zo opeens, dat ik denk ik een minuut vol ongeloof naar de pagina heb gestaard, en toen drong het pas egt tot me door. Fred Wemel is dood. Toen begonnen de tranen pas egt op te komen.
Bij Dobby dacht ik echt van: Waarom hij? Waarom Dobby? Heeft hij niet als vaak genoeg geprobeert Harry's leven te redden, en daarom moet hij nu gedood worden door Bellatrix, door een MES?
Remus en Tops was zo opeens. Opeens zag Harry ze dood langs elkaar liggen. Hoe? Wat? Door wie? Allemaal vragen waar we nooit antwoordt op hebben gekregen. Zoooo jammer! Ik kreeg, net als Harry, een schok. Remus dood. Tops dood. Allebei. Waarom?
En om nog even iemand anders te noemen waarbij ik een klein beetje verrast en verdrietig was, was Kasper Krauwel. Ja, raar, maar hij was altijd zo levendig, vol praatjes, en een fan van Harry. Ik vond het heel zielig! |
_________________ we hebben ze in de pan gehakt, en potter is van goud
stop vollie onder de zoden, en zet het boterbier koud! |
|
|
|
|
| |