Poll :: Gaan de afdelingen samenwerken? |
ja |
|
39% |
[ 62 ] |
nee |
|
14% |
[ 23 ] |
alleen Griffoendor, Ravenklauw en Huffelpuf |
|
46% |
[ 73 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 158 |
|
Auteur |
Bericht |
Rhona
Lady of Snape Manor
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 11:57 |
|
GuitarLover schreef: | Nee, het blijft een "wedstrijd" om de afdelings beker, en ik ben het er niet mee eens dat ze alle 4 "samen"vochten tegen Voldemort. Patty gilde meteen: Daar is hij! Grijp hem! En heel Zwadderich verliet de zaal. Al zal er waarschijnlijk wel veel minder haat tussen de 4 zijn nu Voldie weg is. |
*steekt hand op*
je bent 1 ding vergeten. Patty was maar 1 zwadderaar. Een groot aantal van zwadderich is vertrokken met de jongere jaars, om later terug te komen met versterking. Er zijn dus wel degelelijk leerlingen van zwadderich die meegevochten hebben tegen voldemort.
Je kunt dus wel degelijk stellen dat de leerlingen die tegen voldemort vochten, dat samen gedaan hebben. Ieder op zijn eigen manier.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Gryffindor my light in the darkness
HPF we will miss you. |
|
|
|
*No Merci*
7e jaars
Verdiend:
137 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 05, 2008 14:17 |
|
*steekt hand op*
Volgens mij wordt Hogwarts wel nog een eenheid. De meningsverschillen tussen de verschillende afdelingen zijn niet zo groot. Zodra Pansy, Harry, Hermione, Ron en Malfoy en zijn volgelingen van school zijn, zijn er al een hele hoop minder problemen lijkt me.
Niet alle Zwadderaars zijn zo slecht als Malfoy, de meesten zijn (volgens mij) even vriendelijk als elke andere leerling op Hogwarts.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Color your life: visit my LJ |
|
|
|
horse2freakje
2e jaars
Verdiend:
32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest
|
Geplaatst:
Za Okt 11, 2008 15:55 |
|
Griffoendor, Ravenklauw en Huffelpuf werken heel goed samen, maar Zwadderich zou dat niet doen of kunnen. Hun ouders komen te veel in contact met dooddoeners, en meestal zijn die ouders zelf ook dooddoeners. Ik denk niet dat er ooit vriendschap tussen die vier komt. |
_________________ we hebben ze in de pan gehakt, en potter is van goud
stop vollie onder de zoden, en zet het boterbier koud! |
|
|
|
|
| |