Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Herfilming Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 726 Sikkels

Lily Tonks is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 10, 2008 16:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Steekt hand op*

1)Vind jij dat de Harry Potter films later herfilmd moeten worden? Waarom?
Misschien wel, mits dat natuurlijk een boekgetrouwe herverfilming wordt. Er zijn wel scènes die ik dan terug zou willen zien die bijv. nu niet verfilmd zijn. Het zal wel een succes zijn, denk ik.

2)Wat zou jij er van vinden als ze een serie ervan zouden maken, zegmaar Harry Potter in stukjes. Of een parodie erop, met Zweinstein maar dan andere leerlingen?
Het zou een slimme pr-stunt zijn, cliffhangers genoeg enzo. Het zou zeker aanslaan, maar ik weet niet of ik het echt leuk zou vinden. Een parodie zou ik vreselijk vinden. De oorspronkelijke film en de verhaallijnen zouden voor iedereen die het gelezen heeft toch de boventoon blijven spelen, ik denk dat het geen enkel nut heeft.

3)Wat zou jij ervan vinden als er een Harry Potter tekenfilm was?
Vreselijk. Het verhaal, de personages: het leent zich er allemaal totaal niet voor in mijn gedachten. Nee, ik zou er zeker geen tekenfilm-Harry Potter willen.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl[/b]

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest

horse2freakje is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Okt 13, 2008 13:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

1)Vind jij dat de Harry Potter films later herfilmd moeten worden? Waarom?
Neei, ik vind dat ze het niet moeten gaan herfilmen, omdat die film er dan al is! Dan wordt het saai. Maar ik zie ze er wel voor aan oom het later te gaan herfilmen als ze nieuwe technieken hebben. Maar het moet wel leuk blijven hè?

2)Wat zou jij er van vinden als ze een serie ervan zouden maken, zegmaar Harry Potter in stukjes. Of een parodie erop, met Zweinstein maar dan andere leerlingen?
Een serie? Een Harry Potter in delen? Dat wordt vast heel saai en irritant. Dan wijst Voldemort net met zijn stok naar Harry (deel 4), en spreekt hij Avada Kedavra uit, terwijl Harry Expelliarmus roept, komen de stralen met elkaar in aanraking, en verschijnt er op het beeld: "Tot de volgende keer!" Lijkt me echt duf!

3)Wat zou jij ervan vinden als er een Harry Potter tekenfilm was?
Nou, op zich best wel grappig. Maar dan moet het manga of anime worden, en niet slecht getekent. Dan bedoel ik tekeningen als die van Pokemon of beter, en niet als die van Jacob Dubbel, om er maar even een te noemen. Het zou goed moeten zijn, en een film. Niet in stukken want dan krijg je hetzelfde effect als ik bij vraag twee heb genoemd!

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp