Auteur |
Bericht |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 08, 2008 10:01 |
 |
Ik vind Rupert ook helemaal geweldig. Hij IS gewoon helemaal Ron. Hij acteert goed, en is gewoon ontzettend grappig. Hij zet de rol fantastisch neer. He's amazing! |
|
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 25, 2008 12:13 |
 |
Avana schreef: | Nieuws over Rupert. Hij is momenteel bezig met het filmen van "Cherrybomb", een film die in 2009 in premiere gaat.
De film - een triller - speelt zich af in Belfast, Ierland, en gaat over twee tieners die in de problemen komen als ze allebei verliefd worden op het nieuwe (en natuurlijk knappe) meisje in de stad. |
Klopt! En de eerste afbeelding uit Cherrybomb is recent op het internet verschenen. Rupert mag tonen dat hij (in tegenstelling tot spinnen) niet bang is van een beetje bloed.
 |
|
|
  |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 01, 2008 19:00 |
 |
Ik moet toch zeggen dat ik dit een hele gruwelijke foto vind. Ik weet niet waar de film Cherrybump overgaat, maar dit ziet er bijna wel uit alsof hij in elkaar geslagen is. Ik vind het heel erg leuk dat Rupert ook in andere films speelt dan alleen Harry Potter. Zelf heb ik hem nog niet in andere rollen gezien, maar dat houdt in dat hij wel altijd een frisse wind door zijn acteerspel krijgt, waardoor dat alleen maar beter kan worden. Ik vind hem wel een hele geschikte Ron, maar ik zie Rupert niet alleen als Ron, wat ik ook wel positief vind. Rupert, ga zo door. |
_________________ "In the museum of the Hague, a superb, unique landscape stops visitors and keenly impresses artists and connoisseurs of painting."
(Thoré-Bürger on View of Delft of Johannes Vermeer) |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 02, 2008 12:01 |
 |
Zo wat een creepy foto is dat zeg. Schrok er gewoon van, bah hij ziet er echt gruwelijk uit. Het is idd leuk voor hem dat hij ook in andere films speelt, want anders word hij toch vaak gezien als Ron uit hp. Wat afwisseling is denk ik wel goed voor zijn carriere. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
LieffJ
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 02, 2008 13:33 |
 |
Uch, die fotoo ziet er soort van creep uit xD. Njah, wel leuk dat hij ook in andere films meespeelt, ik heb hem nog niet gezien buiten HP om.
Ikzelf vind dat Rupert het beste acteert van het Trio. Bij hem heb ik altijd het gevoel dat ik écht naar Ron kijk, en niet naar Dan of Emma die wat ver-HP't zijn. De gezichten die hij opzet zijn geniaal, en zijn stemmetje ook [like, the spiders in CoS].
Hij acteert heel overtuigend, en gedraagt zich ook exact zoals in de boeken. Ik kijk er echt naar uit om hem in HBP te zien, jaloers op Hermione en in een mislukte relatie met Lavender xD. Hurray voor Rupe :'D. |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 02, 2008 16:47 |
 |
Ik vind het juist wel een geweldige foto.
Heerlijk dat hij niet de bange Ron is maar een gast die wat dingen uit heeft gevreten.
Het lijkt me trouwens wel een mooie film. Ik hoop dat ie in NL uitkomt.
hij ziet er zo ook ouder uit. Leuk  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 03, 2008 15:31 |
 |
Ew, wat een bloederige foto van Rupert xD.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een film, anders dan Harry Potter, waar Rupert in mee speelt (ook al zal ik 'm wss eerder toevallig even kijken), want ik wil wel eens weten of Rupert meer kan dan alleen maar Ronald Weasley spelen (wat hij in mijn ogen nog redelijk goed doet dan).
De foto is eigenlijk best wel veelbelovend. |
  |
 |
Smalofski
The Writing Mod

Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 03, 2008 19:15 |
 |
Ieuw, vieze foto
Ik vind het iig heel leuk dat hij ook meedoet in een andere film dan HP. Hij moet niet vastgeroest raken in de rol van Ron. Of het echt een film is die ik graag zou zien, betwijfel ik - ik ben niet echt voor thrillers. MAar ik ben toch heel benieuwd naar hoe hij het er vanaf brengt. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 03, 2008 19:35 |
 |
Rupert heeft wel in meerdere films buiten HP gespeeld hoor. Sowieso heeft hij de film Driving Lessons nog gespeeld. Dus het is niet dat hij echt alleen maar HP rollen heeft gehad. Het is wel leuk om te zien dat hij nu in een andere film gaat spelen. De foto ziet er inderdaad creepy uit. Ik ben wel benieuwd naar de film ja. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 24, 2008 10:11 |
 |
Omg wat een bloederige foto maar daarvoor kwam ik hier niet . Rupert Grint is vandaag 20 geworden, dus wil ik hem even een fijne verjaardag toewensen. Hoort dat trouwens niet op HPFreakz te staan?  |
|
  |
 |
Patricia
The Ultimate HPFreak

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 02, 2008 14:40 |
 |
xD
Gefeliciteerd Rupert [a]
Hij is dus nu 20, maar opzich vind ik niet dat hij te oud is voor Ron. Hij kan nog makkelijk meegaan voor een 17 jarige, en dat is een goed iets. |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 06, 2008 15:33 |
 |
Nog meer nieuws over Rupert! Hij is namelijk gecast voor de film Wild Target, die volgend jaar in de bioscopen word verwacht. Bill Nighy en Helena Bonham Carter zullen tevens ook meespelen in deze film.
De film gaat over een huurmoordenaar die besluit om van een jonge bezorger zijn leerling te maken. Samen worden ze ingehuurd door een Corsicaanse gangster om Renée Dandrieux te vermoorden. Maar als dat mislukt word er een andere huurmoordenaar op de drie afgestuurd. |
 |
Avana
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 06, 2008 15:42 |
 |
Dat lijkt me een film waar ik eerder naar toe zal gaan dan Cherry Bomb.
Rupert in een komische rol! En hij wordt nog knap genoemd ook:
Citaat: | Plot: "A hitman tries to retire but a beautiful thief may change his plans." |
Rupert lijkt goed bezig met het plannen van zijn carriëre na HP. |
  |
 |
tomfeltonissexy
Dreuzel

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 20, 2008 14:30 |
 |
nieuwe film met rupert:
Rupert Grint (Ron Weasley) zoekt zijn eigen manier om de 'Harry Potter'-films achter zich te laten. Binnenkort duikt hij op in 'Wild Target', waar hij door een oudere huurmoordenaar (Bill Nighy) opgeleid wordt als diens leerling. Eén en ander loopt danig uit de hand en de twee krijgen op hun buurt een hitman achter zich aan. Als we u nog vertellen dat de immer verrukkelijke Helena Bonham Carter ook opduikt in de film, dan weet u alvast waarheen in maart 2009. (sd) |
_________________ I love Harry Potter |
|
  |
 |
Ronnetje
1e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 14, 2008 14:22 |
 |
Rupeeert!
*in love* (ja kben een meisje )
Rupert is geweldig, en gewoon een echte Ron. Die gezichten die hij kan trekken, ge-wel-dig! |
_________________ I'm Ronnetje, savvy?
--A girl with a boy's name-- |
|
  |
 |
|