Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

MSN-nicknames Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Vivian.
Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 15, 2008 8:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Op mijn oude msn had ik altijd mijn naam met daarachter een passend stukje lyric, gedaan in kleurtjes omdat ik dat nu eenmaal mooi vind. Daaronder kon je ook vaak stukjes lyric vinden, of een leuk nieuw woord wat op een meet of msn bedacht was.

Ook heb ik een tijdje alleen lyrics zonder naam als nick gehad, terwijl mijn naam zelf soms wel en soms niet daaronder stond. Daar had ik een goede reden voor denk ik, maar voor nu vind ik het onlogisch.

Op dit msn heb ik als nick alleen mijn naam in kleurtjes en vetgedrukt, daaronder wat ik dit weekend ga doen. Dat eerste moet ik nog van gaan zien of dat goed bevalt, het is wel lekker kort en makkelijk, maar ik vond die lyrics ook altijd heel mooi. Dus misschien gaan die na dit weekend onder mijn nick komen, ik heb even geen zin in een zooitje van lyrics en random dingen door elkaar.

En wanneer ik op die oude online kom zie je daar als naam wat op mijn nieuwe onder mijn nick sta, vraag me maar niet wat de reden daarachter is.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Where your treasure is, there will be your heart also.

HPF: friendships will never die
Profiel bekijkenStuur privébericht
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 15, 2008 16:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb echt om de haverklap een andere msn.
Het ene moment heb ik maar één woord of een kort zinnetje, een halve dag later heb ik weer een halve roman in mijn msn naam staan.
Soms slaat het op iets wat er gebeurd is maar vaak zijn het ook zinnetjes die ik zelf verzin of die ik uit een songtekst haal.

Als ik gewoon even online ben verander ik mijn msn-naam ook zo vaak, het blijft nooit lang. :')
Je kan het wel een beetje vergelijken met mijn profiel hier op hpf dus. xD

Nu is het (neem dat nu heel letterlijk):
All the black roses left you alone * Revolverheld was super <3

"All the black roses left you alone" valt in de categorie van "zinnetjes die ik zelf verzin". Ik heb het gebaseerd op het nieuwe album van The Rasmus, dat heet Black Roses. In het liedje Ten Black Roses zingt Lauri "I'll send you black roses." Hier is ie daar dus mee op gehouden. :')

"* Revolverheld was super <3" lijkt me vrij logisch. Ik was gister naar een concert van Revolverheld (een Duitse rockband uit Hamburg) in de KulturFabrik in Krefeld, en dat was een heel leuk concert. Nog een drumstokje, plectrum en handtekening van de gitarist Kris gescoort. En toen ik daar aan kwam voor het concert zat Kris buiten gitaar te spelen dus toen heb ik nog even met hem gepraat en op de foto gegaan. xD
Valt dus in de categorie "iets wat gebeurd is". :')

Mijn persoonlijke boodschap is ahora mismo:
No hiding, no faking, this life can be amazing
Uit een liedje van Cinema Bizarre, omdat Cinema Bizarre één van mijn favoriete bands is en ik dit een heel lief en mooi stukje songtekst vind. Dit valt dus in de categorie "zinnetjes die ik uit een songtekst haal". xD

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 15, 2008 16:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ook mijn nickname is weer veranderd.

[You're on any other side]² "...and you... I wish I didn't feel for you anymore."

[You're on any other side]² is nog steeds uit "Unspoken" van Lacuna Coil. Het is ook nog steeds van toepassing.

"...and you... I wish I didn't feel for you anymore." is uit "Dead Boy's Poem" van Nightwish. Ik denk niet dat een zin uit een songtekst ooit zo erg op mij van toepassing is geweest. Het is exact hoe ik me voel, al een hele tijd.

Voor de rest nog steeds:

Daaronder:

||Nightwish 14/03 "To begrudge someone else their love of another person because of gender seems to be absolutely absurd"~JB

Ik ga op 14 maart naar Nightwish met m'n zus. De zin is een quote van Jennifer Beals en dat vind ik gewoon best een mooie boodschap.

'Til we meet again, HPF'ers.
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Cookiiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 17, 2008 23:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

In het begin veranderde ik mijn nickname constant, maar nu probeer ik ze zo lang mogelijk te houden !
Ik heb mijn nickname verandert (:
Ik had eerst voor een lange tijd:

Nasira # my heart is yours to keep

& nu is het:

Nasira # the lyrics you wrote became our song

beide nicknames heb ik zelf uitgevonden,
maar ik gebruik er ook uit songteksten, hoor (:

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 249 Sikkels

Amtjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Okt 18, 2008 14:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Dat (je msn-naam constant veranderen) deed ik dus ook altijd, maar nu probeer ik de mijnes ook een tijdje te houden voor ik hem verander. Of ik heb stiekem geen inspiratie voor een andere nickname. De nickname die ik nu heb, is:

[s]hope[/s]Strange litte girl; + If you receive a love note you better throw it away

Die doorstreepte hope slaat op het feit dat ik niet meer durf hopen. Het lijkt steeds, als ik iets wil, dat er iets of iemand er voor zorgt dat ik het niet kan krijgen. De Strange little girl is een kledingmerk, maar ik vond het wel toepasselijk. En de rest van mijn nick heb ik gewoon gisteren verzonnen. Ik was naar een liedje van Justin Timberlake aan het luisteren.

Ondertitel:
Konijntje smiley Three Days Grace [c=55]hartje[/c]

Het konijntje smiley, omdat ik het gewoon cool vind en TDG, omdat ik deze dagen vaak naar TDG luister. Spijtig genoeg komen ze niet naar België. Ik ben dus lichtelijk gefrustreerd.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Okt 18, 2008 20:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik snap niet waarom mensen proberen om hun nick te houden. xD Ik vind het dus echt neit bommen. :')

Supergirls don't cry ,, supergirls just fly <3 * ching ching Keine Sonne - zu viel Regen ...

"Supergirls don't cry ,, supergirls just fly" is uit het liedje Supergirl, wat echt een super mooi liedje is en me altijd doet denken aan mijn beste vriendin.

"* ching ching" is de nieuwe single van Bushido, van zijn nieuwe album, en dat is echt super gaaf. <3

"Keine Sonne - zu viel Regen" is ook uit een liedje van Bushido, met Kay-One. Busido zit Bill (Kaulitz red.) altijd te miepen over hoe sexy Bill is, blablabla. Eerst vond Bill dat verappeltaarte irri, maar nu zijn ze wel okay met elkaar. In dit nummer (Keine Sonne dus) rapt Kay-One: "After-party, yeah, ich geh raus und fick mit Bill"
Zo veel TH-fans zitten daar helemaal over te freaken, maar ik vind t wel droog. :'D

No hiding, no faking, this life can be amazing - Spring Nicht <3

Mijn persoonlijke boodschap dus. ^^
"No hiding, no faking, this life can be amazing" staat er al heel lang in. Uit een liedje van Cinema Bizarre.
"Spring Nicht" is (verassing) het nummer van Tokio Hotel. Het blijft één van mijn favoriete nummers, en het staat in mooi contrast met het Duitse hip-hop-gehalte in mijn msn-naam. xD

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp