Hier weer eens een fris en nieuw webspelletje waarmee je leuke nieuwe dingen kunt ontdekken =D.
Het spel gaat als volgt:
Ik post hier zometeen een youtube clip van een muzieknummer (denk bijvoorbeeld aan onbekende bands/musicals/kinderliedjes/opera's/live concerten) of een TV serie (denk aan een trailer of een goeie scene uit een serie) of een Film (trailer of belangrijke scene)...
Ik zet erbij waarom ik dit nummer/TV-serie/Film heb gekozen en wat voor cijfer ik het geheel geef.
De volgende kijkt het youtube filmpje en geeft zijn mening plus een cijfer...etc. etc. etc.
Anypooh....I'll start: =D
Onderwerp: TV
Titel: Never Mind the Buzzcocks
Cijfer: 8
Waarom: Ik kijk Never Mind the Buzzcocks sinds een aantal weken (vele eps zijn op youtube te vinden). Het is een kenniskwis met beroemde Britse muzikanten en acteurs...de kenniskwis gaat natuurlijk over popmuziek =D....het is echt een hilarisch programma, wat mij eigenlijk altijd aan het lachen kan brengen als ik chaggo thuis kom van College..daarom een 8
(het is trouwens ook zeer goed voor je Engels )
Conclusie: Briljant!
Youtube clip:
Hmm. Ik vond het eigenlijk best wel grappig, ook al had ik het nog nooit gezien xD. Het is 'm de gayhumor in dit stukje die ervoor zorgt dat ik dit fragment een punt boven de helft geef. Ik weet niet of ik het programma op zich zou volgen, maargoed. Ik geef het een zes, want ik heb een paar keer moeten lachen, zeker in het begin xD.
Punt: 6
Conclusie: Net niet helemaal Briljant, maar toch geslaagd.
Onderwerp: TV
Titel: Fringe
Cijfer: 9
Waarom: Omdat dit de nieuwe serie van J.J. Abrams is (Alias, LOST, Cloverfield) en omdat ik er naar uitkeek deze show te zien en het ondertussen van heel dicht volg, daar ik toch best wel hooked ben =D. En omdat ik via deze manier ook even de serie in het daglicht laat staan, want ik vind het hip en ik hoop dat het zo hip blijft ^^.
Conclusie: Briljant!
Ik vind het een goede, spannende clip. Ik weet niet precies waarover het gaat, maar door de spanning vond ik het toch boeiend om naar te kijken. Ik geef een 7, vooral door de spanning.
Cijfer: 7
Conclusie: Zeker niet slecht, maar ook niet helemaal briljant.
Onderwerp: Film
Titel: Tropic Thunder
Cijfer: 7
Waarom: Ik heb deze film bij de Sneak Preview gezien in Nieuwegein, en vond het redelijk grappig. Bij de sneak was het wel erg verwarrend, maar er zaten zeker ook leuke stukjes in. De film is geloof ik deze week in premiere gegaan, dus ik ben benieuwd wat jullie er van denken.
Verdiend:
0 Sikkels
Geplaatst:
Do Okt 02, 2008 11:58
@Tropic Thunder:
Het lijkt me wel een leuke film, vooral door de humor die in het clipje zit. Al heb ik wel reviews gelezen dat de humor in de echte film tegenvalt. Daarom geef ik het een 7. Ik ben ook benieuwd of het verhaal, dat mij wel leuk lijkt, goed is uitgewerkt.
Cijfer: 7 dus
Conclusie: Lijkt me redelijk leuk, ik weet nog niet of ik de film echt ga kijken.
Onderwerp: Muziek
Titel: Athlete - Wires
Cijfer: 8
Waarom: Ik heb deze band leren kennen via Last.FM (briljante site overigens, maar dat terzijde). Ik weet niet hoe ik het genre moet beschrijven, ik denk dat Indie Rock (volgens wikipedia klopt dit) het meest in de buurt komt. Ik vind dit liedje het leukste van hun.
Conclusie: Heel leuk, maar er zijn betere bands in dit genre
Youtube-filmpje:
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
@Athlete - Wires:
Het is niet mijn muzieksmaak, maar het nummer vind ik toch niet slecht. Ik ken geen andere nummers van ze, maar die zal ik eens gaan beluisteren. Ik geef het een 6, omdat ik toch betere indie rock nummers gehoord heb.
Conclusie: Ik ga eens luisteren naar andere nummers van ze, maar ik denk niet dat ik er voor mn plezier naar zou gaan luisteren.
Onderwerp: Comedy
Titel: Dad at comedy barn
Cijfer: 9.5
Waarom: Dit filmpje kreeg ik een tijdje geleden te zien door mn broer, en ik vind het echt hilarisch. Het duurt 9 minuten ong, maar ik blijf elke keer weer 9 minuten lang lachen.
Conclusie: Echt prachtig, de moeite waard!
Volgende onderwerp Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum