Poll :: Welke film is je favoriet? |
De Steen der Wijzen |
|
5% |
[ 7 ] |
De Geheime Kamer |
|
10% |
[ 13 ] |
De Gevangene van Azkaban |
|
15% |
[ 20 ] |
De Vuurbeker |
|
23% |
[ 29 ] |
De Orde van de Feniks |
|
45% |
[ 57 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 126 |
|
Auteur |
Bericht |
juniper
5e jaars

Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 25, 2008 10:30 |
 |
Ik vind deel 1. Omdat daar meer dingen in voorkomen van i nde boeken dan als in de andere films.
Ik vond het mindere aan de andere films wat ik net zei. Dat daar niet zoveel in voorkomt in de boeken. |
_________________ Ravenclaw! <3 |
|
  |
 |
Hermelieen
Dreuzel

Verdiend:
63 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 26, 2008 17:04 |
 |
In de orde van de Feniks was mooi, maar toch vond ik de eerste film ook wel erg mooi. toen was alles nog nieuw en wist je niet wat je te wachtten stond (had daarna pas boek gelezen) de rest van de films lijken zoveel op elkaar qua structuur vind ik. eerst altijd bij de familie, dan op zweinstein waar een probleem is met Voldemort die vervolgens moet worden opgelost en waar ze dus het hele schooljaar mee bezig zijn. en op het laatst nog altijd gevecht tussen Harry & Voldemort die harry wint heel leuk, maar toch altijd zelfde! |
_________________ Harry & Hermelienn ?? |
|
  |
 |
lily*potter
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 24, 2008 15:39 |
 |
Ik ga voor de orde van de fenix. ik vont daar gewoon alles leuk, mooi en beter gedaan. Vooral de detais vont ik erg leuk bijvoorbeeld het kamertje van ombe, Harry die zoent met Cho onder zo'n takje (sorry naar wijt).. en ook dat vuurwerk van Fred en George was super de luxe geweldig! Wel 1 grood min punt GEEN ZWERKBAL!  |
|
|
  |
 |
|
| |