Auteur |
Bericht |
Amtjah
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 29, 2008 23:32 |
|
*steekt hand op*
Deze keer ben ik eens niets vergeten voor zover ik me kan herinneren. Ik was dus gisteren met de trein naar Oostende geweest en daar ben ik mijn groene sjaal vergeten op de bus. Vandaag ben ik een open les gaan volgen (blijkbaar had ik me dus van dag vergist) en daarna naar Leuven. Ik heb twee nieuwe boeken gekocht. Misschien zal ons prachtig en zeer gewardeerd schoolhoofd (Ik heb het natuurlijk over Omber) deze boeken ook lezen.
Mijn feitje is dat de elektriciteit is uitgevallen ergens op de spoorlijnen en dat er daardoor veel treinen en bussen vertragingen hadden opgelopen. De mijne dus ook. Daardoor ben ik wel slecht gezind en dan komt er ook nog eens de Jeugd van Tegenwoordig bij. Een titel moet altijd met hoofdletters! Blijkbaar is daar een nieuwe bij gekomen en ze hadden gezegd dat IK reserve zou zijn. Nu ga ik verder in mijn boek lezen. Hopelijk zal Bella en Edward mij opvrolijken.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 30, 2008 12:12 |
|
Nu heb ik het gevoel dat ik er al een enorme dag op heb zitten. xD Ik was vandaag namelijk vrij maar ik moest om 8 uur mijn bed uit omdat ik op controle moest bij de tandarts. =.= Kom je daar aan, kijkt ze 5 minuten in je mond 'Oke prima, was weer gezellig, tot over een jaar'. Loopt je daar om friggin 9 uur wakker te kijken. xD" Dan gaat de dag altijd zo langzaam.
Dus nu kijk ik even of hier nog wat te doen is, en ik praat met Kath en Sab op MSN. En ik hoop dat we zo gaan eten, want ik heb nu eigenlijk best wel honger. xD
Fijne dag allemaal! =D |
|
|
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 30, 2008 13:00 |
|
*Steekt hand op*
Ja, daar ben ik weer. Laat allereerst even duidelijk zijn dat ik zeer groot fan ben van Omber: Omber, Omber, Omber, Omber, Omber. Die dus.
Verder een feitje van de dag: ik heb zojuist mijn schoolexamen Biologie gemaakt en heb ging aardig goed. Ben ik even blij!
Nu ben ik even aan het bijkomen van het schoolexamen en daarna ga ik Latijn en Godsdienst leren voor de schoolexamens morgen. Verder ben ik bezig rond te zwerven op alle fora waar ik lid van ben, vooral op HarryPotterForum natuurlijk, want daar is Omber Schoolhoofd en Hoog-Inquisiteur en om die reden ben ik hier natuurlijk het liefst.
Ik heb gelukkig net al wel een begrippenlijst gemaakt van Godsdienst, dus ik hoef zometeen niet álles meer te leren, dat scheelt. Ik denk dat ik nu maar eens moet beginnen met leren.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
|
|
Frie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 30, 2008 22:07 |
|
Ok nu ben ik pas terug van Nederland, we zijn er gaan wandelen, eigenlijk hebben we er bijna niets gedaan xD
Goed, ik ben dus door Omber geschorst omdat ik achterstond met m'n posts maar ik was vandaag gewoon heel de dag niet thuis dus ik kon niet posten En dus ook mijn gedicht niet. Phu!
Maar nu kan ik dus wel terug normaal posten x')
Nu ben ik aan het msn'n en ben ik best wel moe. |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 7:23 |
|
AUW AUW AUW AUW AUW
Nu prik ik net met mijn mascara in mijn oog. Ik kan net weer een beetje zien, het deed echt zo een pokkepijn. ^^"
Nu maak ik mezelf dus weer opnieuw op. xD Verder luister ik Miyavi en ben me aan het klaarmaken voor college.
AUW, mijn oog doet echt pijn. :') |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 10:32 |
|
@Josse: hahahaha, omg, dat doe ik dus echt ááááltijd xDDDD Aaauw :')
Nu zit ik thuis, want ik heb een tussenuur. Die heb ik elke vrijdag. Ik was net bij Natuurkunde echt zíek melig met Jasprina xD We moesten lachen om een foute berekening die echt nergens op sloeg xDDD Het slaat eigenlijk sowieso nergens op dat je moet lachen om een natuurkundige berekening xDDD Duuuuss toen kregen we de slappe lach "^^ En kregen we een mep van de leraar in filmSnape-stijl
Ik heb nu mijn glaasje chocomel op (ik ben zoooo verslaafd aan chocola <3) en ik ga zo maar lunchen ^^ Buhbaay ieders! |
|
Malou
Unspeakable
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 11:56 |
|
OMG wat heb ik het gemist om normaal te posten en tegen een normale layout aan te kijken xD
Zometeen even mn onderschrift, woonplaats en kleur veranderen xD
Maar anyway,
H A P P Y H A L L O W E E N ! ! !
Ik kom nu net uit school, waar ik een G voor photoshop heb gehaald, terwijl die docent vantevoren zei dat ie alleen O of V zou geven, dus YAY! xD
En verder drink ik thee zonder zoetjes (m'n zoetjes zijn op en ik heb geen zin om ze beneden te halen), wat niet echt lekker is.
En ik zit uiteraard op MSN. |
|
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 12:06 |
|
VRIJHEID! <3
Jeeeeeej. Blijheid. Smileys! Jeej! Engels! Jaj. OMG. Blijheid.
Dat was het hypergedeelte van deze post. Ik ben nu grieks aan het maken, want ik moet wel mijn huiswerk bijhouden, ookal heb ik deze week vanwege ziekte maar 8 uurtjes les gehad deze week. Verder zet Last.fm mijn favoriete liedje nu op, dus op dit moment ben ik gewoon even heel blij. En nu mijn profiel veranderen. Aangezien ik nog niets leuks heb gevonden voor de volgende maand, want volgens mij zijn foto's van de film verboden, ga ik eerst even een koele Avatar icon zoeken enzo.
Happy Halloween en een fijne dag nog! ^^ |
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 12:41 |
|
OMFG YAY!!!! SQUEEEE!!! *gaat nu helemaal los*
Inderdaad even lekker vrijheid. Het eerste wat ik heb gedaan toen ik net las dat het spel voorbij was dat was de lay-out weg halen. Ik moet nu gewoon wennen aan deze zwarte/grijze lay-out. Ik was gewoon al helemaal gewend aan die paarse/roze. xD Ik ga denk ik mijn profiel niet omgooien morgen moet ik hem namelijk toch weer helemaal aanpassen. Ik denk dat ik sowieso even moet wennen met mijn berichten. Je hebt nu wel een heel ander soort ritme gekregen om berichten te posten door die regels. Ik drink nu thee en zit even te hyperen dat ik nu wel gewoon overal kan posten waar ik maar kan posten. Ik heb namelijk veel topics nog in te halen. xD En sorry maar de xD's en de [a]'s zijn ook weer terug bij mij.
HAPPY HALLOWEEN!!!
Ik heb speciaal voor vandaag ook zwart/oranje kleren aan. En vleermuis oorbellen in. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 12:49 |
|
Het voelt echt raar om nu ineens niet meer aan allerlei regels gebonden te zijn. Ik heb zo vreselijk de neiging om mijn hand op te steken, mijn post te laten goedkeuren, te controleren of mijn aantal woorden en alles klopt en alles. Nou ja, verzin het maar xD. Om er maar zo snel mogelijk van af te zijn heb ik maar even mijn profiel omgegooid, weg, met die regels . Ook ik wil iedereen ook Happy Halloween wensen. En well, misschien dat de smileys nu niet tot nauwelijks meer terug komen, maar dat weet ik nog niet zeker.
De roze lay heb ik ook direct weggehaald. Wow, dat is wel even iets heel anders. Het valt me nu pas op dat mijn naam echt geel is XD.
Nu heb ik dus even mijn profiel ont-Omberd, wat echt een opluchting is. Straks maar even gaan lunchen. |
|
|
|
Rhona
Lady of Snape Manor
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 12:55 |
|
ik ben het met hierboven eens. Vanmorgen was ik nog alles aan het napluizen, zorgen dat ik me aan alle regels hield etc. Als je dat een maand lang doet, pfff dan is dat nu wel wennen.
ik heb ook de roze lay-out weggehaald. Het kijkt nu ineens wel heel donker
ik ga nog geen andere ava neerzetten. vanavond maak ik alles klaar voor de HBP maand. |
_________________ Gryffindor my light in the darkness
HPF we will miss you. |
|
|
|
-->innie<--
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 18:58 |
|
Nu ben ik best boos alleen ik weet helemaal niet waarom Dat heb ik alweer een tijd.
Verder ga ik strakjes naar trainen toe, hopelijk is het weer leuk want ik heb wel zin om hard te sporten.
Vandaag was wel leuk de kinderen op stage waren weer erg lief en het was leuk want ze zijn bezig voor 11 november. Dus iedereen is druk bezig met lampionnen maken.
Thuis zijn er allemaal vrienden van mijn zus dus het is een beetje druk en daar kan ik niet goed tegen.
Dus ik zit na trainen of de hele tijd boven of de hele tijd achter de computer.
Verder moet ik een sollicitatiebrief schrijven voor een ander baantje, want ik raak die van mij waarschijnlijk kwijt in februari.
Maar goed verder beleef ik niks. |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
|
|
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 19:26 |
|
Nu bedenk ik me net wat voor raar woord nu eigenlijk is. Ik bedoel, nu is eigenlijk weer een ander moment dan nu, maar goed. xD Ik geniet momenteel van het feit dat ik weer lekker zonder regels mag posten, geen hand hoef op te steken, niet meer roze ben, tegen een zwart forum aankijk, smileys mag gebruiken et cetera :').
Verder ben ik me nu aan het verheugen op de vlaai die we straks gaan eten, ben ik een Engels boek aan het lezen (het heet 'Never let me go' van Kazuo Ishiguro en 't is tot nu toe heel apart) en ga ik zo maar eens even checken welke treinen ik morgen moet hebben, omdat ik dan naar Amsterdam ga voor de open dag van de VU. Yay!
Oh, en dit was ik nog even vergeten: Happy Halloween allemaal! |
|
|
|
|
Malou
Unspeakable
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 01, 2008 10:50 |
|
Ik doe nu iets heel ongewoons: ik zit in mijn pyjama op de bank met mn macbook op zaterdagochtend xD
M'n vader en m'n oom zijn namelijk een boekenkast in elkaar aan het zetten op mn kamer, dus ik ben naar beneden geschopt @@
't is maar de vraag of al m'n spullen in de boekenkast passen, maar dat zien we straks wel.
Verder verveel ik me nu, want er zit geen patience of spider solitaire op mn macbook, en als ik op mn pc zit ga ik dat automatisch spelen.
Zometeen maar ff kijken wat er aan muziek staat op mn macbook. Als het goed is aardig veel, want 1 van mn ipods weigert te werken op mn pc, dus daar gebruik ik altijd mn mac voor als ik er iets op wil zetten. |
|
|
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 01, 2008 11:04 |
|
Nu luister ik Last.fm, en bedwing mezelf om mijn hand niet op te steken. Ik wacht op het moment dat Feryks-adventure online is. Op msn praat ik wat met Moniek en Ellen, daarbij kijk ik wat rond op HPF en FFF. Verder zit ik hier in mijn pyama en doe niet veel nuttigs. Fijne dag, iedereen. |
|
|
|
|