Auteur |
Bericht |
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 05, 2008 16:39 |
|
En toen was het bijna afgelopen. Vrijdag 7 november is dan de laatste aflevering van De Lama's met een gast. Dit zal de aller, aller, allerlaatste aflevering zijn met een gast. Op vrijdag 14 november zal de compilatie zijn van Seizoen 8.
Ik vind het echt verschrikkelijk dat ze stoppen. Ik vind ze allemaal zo goed. Ik vind het me echt moeilijk voor te stellen dat er nu op vrijdag geen Lama's meer zijn. Ik hoop zwaar dat ze aankomende vrijdag én volgende week vrijdag grootste uitpakken.
De Lama's moeten stoppen met een knallend einde. |
|
|
|
|
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 05, 2008 20:32 |
|
Ik dacht dat ze vorige week al gestopt waren? Dat het toen al de laatste aflevering was? Zoiets dacht ik op te maken uit de aflevering eigenlijk.
Ook dat Patrick op het einde voor ze ging staan enzo. Nou ja xD Ik hoop dus wel heel erg dat ze er vrijdag ook nog zijn. Ik zal wel even op de site kijken ofzoiets.
In ieder geval vind ik dit seizoen best wel goed. Ze hebben in ieder geval een goed laatste seizoen gehad, alleen vind ik het daardoor wel weer erger dat ze stoppen xD |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 05, 2008 21:01 |
|
@Bernou dat dacht ik dus ook. Inderdaad ook op de manier hoe zij alles zeiden en deden enzo. Ik dacht ook dat het de laatste aflevering was. Al vond ik het dus wel raar dat ze het niet "groots" afsloten, maar gewoon op een normale manier. Maar dan is het nog goed om te horen dat aankomende vrijdag nog een keer moet. Ach ik vind het niet leuk dat het stopt, maar ik vind het ook niet verschrikkelijk ofzo. Het is niet dat ik er helemaal emotioneel en er een heel drama van ga maken ofzo. Het is alleen jammer dat een leuk programma stopt op de televisie en that's it =D |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 05, 2008 21:22 |
|
@Eva: Dat dacht ik dus ook, maar ja ^^ Ik heb even op De Lama's site gekeken en het is dus wel zo dat er nog één aflevering komt. Wel zin in eigenlijk.
Ik hoop wel dat ze het groots gaan afsluiten. Misschien ook alle oud-Lama's er weer even bij halen voor die keer ofzoiets? Maar ja, dat gaan we vrijdag zien denk ik. Heb er wel zin in : ) |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 05, 2008 21:23 |
|
Bernou schreef: | @Eva: Dat dacht ik dus ook, maar ja ^^ Ik heb even op De Lama's site gekeken en het is dus wel zo dat er nog één aflevering komt. Wel zin in eigenlijk.
Ik hoop wel dat ze het groots gaan afsluiten. Misschien ook alle oud-Lama's er weer even bij halen voor die keer ofzoiets? Maar ja, dat gaan we vrijdag zien denk ik. Heb er wel zin in : ) |
Ik hoop ook dat ze alle oudlama's er weer bijhalen. En dat het een extra lange aflevering wordt. Het zou een beetje jammer zijn als ze zomaar opeens stoppen zonder het goed af te sluiten.
Ik ben wel blij dat ik nog naar hun afscheidstournee ga eind november. Want dan is het toch echt de laatste keer dat je ze kunt zien. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 06, 2008 6:57 |
|
Ben ik nu 1 van de wenige die het echt verschrikkelijk vind?
Ik vind het me zó raar voor te stellen dat er op vrijdagavond geen Lama's meer zijn. Elke week kijk ik er echt naar uit. Nu dat er niet meer zou zijn, vind ik echt heel raar. Niet te bevatten eigenlijk.
Ik ben echt onwijs blij dat ik 13 november naar hun tournee ga. Ik heb nooit een uitzending kunnen bijwonen. Daarom vind ik het specialer dat ik toch nog op die dag kan komen. |
|
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 06, 2008 17:56 |
|
Ze hebben nu ook een liedje gemaakt ( videoclip ) waar ik enorm om moest lachen. Het heet : lekker gewoon gebleven. Harstikke komisch en wat is Ruben Nicolai weer om te smullen zucht, daarvan gaat mijn hartslag en libido toch wel erg omhoog haha. Tijl is ook een schatje, die vind ik echt adorable, daar zou ik wel op vallen in real life.
Ik vind de lama's nog steeds erg lachen maar vroeger was het wel leuker, met Arie erbij. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 06, 2008 18:47 |
|
@Rogue ja inderdaad dat liedje komt ook wel eens voorbij op TMF nu. Ik zie hem in ieder geval regelmatig. Ik vind het op zich wel een grappig liedje. Het is natuurlijk niet heel muzikaal, maar wel grappig. Al moet ik wel zeggen dat ik de clip alles behalve sexy vind. xD Maar dat zal denk ik ook wel de bedoeling zijn. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 06, 2008 20:58 |
|
Dat clipje is zo NIET sexy. Ze steken gewoon de draak met zichzelf. XD Ruben die zegt dat andere Ruben iets over zijn haar moet zeggen, Tijl die voorleest aan dove meisjes en Jeroen die sex had met 3 vrouwen? Ik vind het gewoon lachwekkend. Echt ontzettend goede zet om dit te gebruiken voor meer leden voor BNN. ^^ |
|
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 07, 2008 11:29 |
|
@DoubleD: Ik ben het met je eens, ik vind het echt super dat ze gewoon de gek met zichzelf hebben. Ik heb ook mensen gehoord die dachten dat het serieus waren en knapten helemaal op hen af, maar ik vind het geweldig.
Ik ga de lama's zo ontzettend missen. Vanavond schijnt het dus de laatste aflevering te zijn en ik vind het zo jammer. Ik keek er elke week weer naar uit om vrijdag avond de lama's te gaan kijken. Ik heb bijna alle afleveringen gezien inmiddels, of in ieder geval die op uitzendinggemist staan en ik kijk ook heel veel bonusmateriaal dat vaak eigenlijk nog grappiger is dan wat er in de uitzending komt, omdat er dingen verkeerd gaan of- weet niet, het is vaak ontzettend leuk.
Na de lama's hoeven we ze niet helemaal te misschien, want het schijnt dat ze met z'n vieren een nieuw programma gaan doen dat in het voorjaar van 2009 op BNN te zien is.
Verder is Jeroen te zien in Ik hou van Holland en is Ruben Nicolai te zien in Ranking the stars dit seizoen. |
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 07, 2008 11:36 |
|
Wacht even voordat mensen gaan denken dat ik serieus dacht dat het clipje serieus was. Dat dacht ik dus echt niet. xD Ik reageerde op Rogue die zei namelijk dat Ruben zo sexy was in die clip.
Ik weet overigens niet of ik vanavond ga kijken. Ik kijk meestal de Lama's op Uitzendinggemist.nl. Daarbij is hints vanavond. *woei* Ja ik kan mijn prioriteiten goed stellen. xD |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 07, 2008 16:34 |
|
Ailey schreef: | @DoubleD: Ik ben het met je eens, ik vind het echt super dat ze gewoon de gek met zichzelf hebben. Ik heb ook mensen gehoord die dachten dat het serieus waren en knapten helemaal op hen af, maar ik vind het geweldig.
Ik ga de lama's zo ontzettend missen. Vanavond schijnt het dus de laatste aflevering te zijn en ik vind het zo jammer. Ik keek er elke week weer naar uit om vrijdag avond de lama's te gaan kijken. Ik heb bijna alle afleveringen gezien inmiddels, of in ieder geval die op uitzendinggemist staan en ik kijk ook heel veel bonusmateriaal dat vaak eigenlijk nog grappiger is dan wat er in de uitzending komt, omdat er dingen verkeerd gaan of- weet niet, het is vaak ontzettend leuk.
Na de lama's hoeven we ze niet helemaal te misschien, want het schijnt dat ze met z'n vieren een nieuw programma gaan doen dat in het voorjaar van 2009 op BNN te zien is.
Verder is Jeroen te zien in Ik hou van Holland en is Ruben Nicolai te zien in Ranking the stars dit seizoen. |
Dat van Jeroen wist ik, en van Ruben ook. ^^ Het word vast ontzettend grappig met Ruben in Ranking the Stars. Zowat iedereen krijgt een stempel opgedrukt, dus hij zal wel 'Vrouwengod' krijgen ofzo. Wat die Xander de Bousanogwat ook had.
Het zou echt GE-WEL-DIG zijn als ze door zouden gaan met iets anders! Maar als ze dat in dezelfde formatie gaan doen, waarom stoppen ze dan met De Lama's? |
|
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 07, 2008 17:25 |
|
@Eva: Haha, ik doelde ook niet op jou hoor! (;
@DoubleD: Ja, ik kijk er zo naar uit om Ruben bij Ranking the Stars te zien, het lijkt me zo leuk! En ik vond Jeroen ook super leuk vorig seizoen van Ik hou van Holland, dus ik kijk er zeker weten naar uit. En misschien willen de lama's wat anders doen met hun talenten, het staat op de wikipedia van de lama's (; |
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 07, 2008 18:55 |
|
euhmm dames, ik heb nooit gezegd dat ik de clip sexy vond, wel dat ik Ruben Nicolai sexy Vind! Heb ik altijd al gevonden, en dat vind ik nog steeds. De clip was idd alles behalve sexy maar ruben krikt het sexy gehalte in elk geval nog wat omhoog. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
Potterfreaky
Harry's secret lover
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 07, 2008 19:17 |
|
^^ Ondanks dat ze dus inderdaad de draak steken met zichzelf (wat zooo obvious is) vind ik het clipje gewoon wel sexy xD, dat komt idd ^^ vooral door Ruben Nicolai, hij ís gewoon sexy, wat íe ook zegt of doet xD.
Verder ben ik erg nieuwsgierig wat ze voor nieuws gaan doen met zijn vieren, het zal idd wel iets heel anders dan de lama's zijn anders hadden ze niet hoeven stoppen. |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
|
|
|