Auteur |
Bericht |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 21:48 |
|
nathan schreef: | Jullie hebben het allemaal over kopen, maar ik heb dat snoepgoed, of toch tenminste de doosjes allemaal zelf nagemaakt.
Als er nog iemand op dit forum dat gedaan heeft, wil hij er dan foto's van doorsturen?
thx
Als je ooit naar Schotland op reis gaat, daar is vlakbij de filmlocatie van Hogwarts een winkeltje met alle snoepgoed heb ik gehoord.
Waarschijnlijk wel behoorlijk duur. Toen ik in Schotland was, zag ik de stoomtrein van Harry Potter voorbijrijden naar filmlocatie. Jammer genoeg was de reis in groepsverband dus kon ik niet naar de set gaan kijken. |
Tja een doosje is toch wel anders dan het snoep zelf. Het gaat mij er ook om dat ik het snoep ook echt kan proeven. Dat er een leuk doosje erom heen zit is leuk mee begrepen. xD
Leuk dat daar zo'n winkeltje is in Schotland, maar ja waarom moeilijk doen als je ook via internet het snoep kan bestellen. [a]
Ik wil nog steeds een keer iets kopen. Het lijkt mij echt heel leuk om een keer thuis te hebben. Ik denk dat het maar eens tijd is dat ik iets koop. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Niinza
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 15, 2008 19:08 |
|
Oeeh, dat lijkt me echt zo leuk, zo'n winkeltje! Daar wil ik echt een keer heen! Maar als dat allemaal zo duur is, weet ik niet of ik het ga opeten xD
Een paar jaar geleden waren er toch ook Smekkies? Die kan ik nergens meer vinden... Ik vond ze best lekker xD |
|
|
|
FakexAxSmile
Dreuzel
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 18:04 |
|
Er zijn nu smekkies in alle smaken, en ze smaken naar zeep, gras, en nog wel heel wat dingen, peper volgens mij ook! Ik vind ze niet echt lekker, chocokikkers heb je ook, die zijn wel lekker =D |
_________________ To Know The Future, Return To The Past |
|
|
|
LonnxLoena
Dreuzel
Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 15, 2008 19:52 |
|
FakexAxSmile schreef: | Er zijn nu smekkies in alle smaken, en ze smaken naar zeep, gras, en nog wel heel wat dingen, peper volgens mij ook! Ik vind ze niet echt lekker, chocokikkers heb je ook, die zijn wel lekker =D |
waar kan je die dingen dan kopen? want ik zou het best wel eens willen proeven maar heb het nog nergens gezien |
|
|
|
|
xKIMx
1e jaars
Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 31, 2008 13:49 |
|
EEhm.. iedereen heeft het over die smekkies die je bij Alivans kunt kopen.
Ik ging op die site maar toen ik op Candy klinkte kreeg ik
Unauthorized Country
NL:NETHERLANDS
Ineens op me beeldscherm..
Weet iemand hoe het komt en nog liever hoe ik ook smekkies kan halen^^?
x |
|
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 10, 2008 20:39 |
|
Ja inderdaad ik krijg nu hetzelfde bij Alivans. Heel irritant dat wij Nederlanders daar niet op kunnen kijken, maar kan je ergens anders nog snoepgoed kopen? Ik heb namelijk al een beetje rond gekeken en ik kon nog geen goede website vinden voor snoepgoed. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
|
| |