Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

RPG reageer topic Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

jilly-ann is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 21, 2008 21:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Naam RPG: Last year at hogwarts
Favoriete scene/gebeurtenis: Ik vind het leukste stukje als Piet de ketel bij Toverdranken omgooit en iedereen meteen oponthoudt ervan maakt :')
Favoriete karakter: Ik vind Emely het leukste denk ik ^^ Die is al een tijdje op Sean maar die merkt het niet en Emely is veel te verlegen om iets te doen, dat vind ik schattig
Overige opmerkingen: dat lyah nog lang mag bestaan Very Happy

Naam RPG: The Island
Favoriete scene/gebeurtenis: Dat er kanibalen het strand op komen en er meteen een gevecht ontstaat
Favoriete karakter: Deze is moeilijk... ik kies voor twee mensen denk ik ^^ Keira, ze zorgt echt voor actie in de RPG daarbij is ze lekker eigenwijs, ik zie mezelf er heel goed in Razz
Ook Leyla vind ik goed gespeeld ^^ Ze is echt de leider zonder het zelf echt te willen of door te hebben ^^
Overige opmerkingen:

Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 24, 2008 15:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tijd voor promotie!

Naam RPG: Elder Wand
Favoriete scene/gebeurtenis: Het moment waarop Hermione en Ginny Crabbe en Goyle confronteren in de trein. De spanning droop er vanaf.
Favoriete karakter: Moeilijk, maar ik denk Luna. Aangezien ze gewoon voor een flinke dosis humor in de RPG zorgt xD
Overige opmerkingen: Dat Elder Wand hopelijk weer actiever wordt en het is gewoon zo'n hippe RPG <33

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

jilly-ann is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 17, 2008 21:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Naam RPG: Haunted Mansion
Favoriete scene/gebeurtenis: Ik vind het leuk dat ze de grafstenen vinden =D Lekker mysterieus, ook vind ik het leuk dat Madison op het dak zit =D
Favoriete karakter: Als ik écht moet kiezen dan kies ik Robertus, hij is lekker maar eigenlijk vind ik ze allemaal wel leuk =D Melody die lekker bitchy is, Chris die gewoon te lief is om het voor zijn dochter te doen, Faith die een boek schrijft en daarbij op haar kleine zusje moet passen =D Finn die niet durft toe te geven Lily leuk te vinden en Lily omdat ze gewoon een bezorgd iemand lijkt. En Martin is ook wel lief.
Overige opmerkingen: Hopelijk gaat de RPG nog lang door =D

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Hermelien-fan is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 28, 2008 19:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Favoriete scene/gebeurtenis: Alles is echt heel erg leuk xD De kroonluchter, Abott, de grafstenen, het hoofd van Kennith, werkelijk alles. Ik vind vooral de scenes tussen Robertus (Miseria) en Melody (mijn perso) heel leuk om te spelen, vooral omdat dat dus voornamelijk heel erg.. miaaaauw is :') Hetgeen dat nu aan de hand is is ook echt heel erg leuk, met de boeman. Melody die zich fantastisch vermaakt met Robertus' boeman, waarna dus ook zij ervoor wordt getrokken. *zucht* het is gewoon allemaal fantastisch :')
Favoriete karakter: Pfoeh :') Zoals ik al zei vind ik vooral de Melody/Robertus bitch-fights echt heel leuk xD Robertus is echt een heel leuk karakter en wordt ook echt fantastisch neergezet. Zijn obsessie met spoken en andere freaky facts [/quoteMel] :'). Iedereen geeft een leuke aanvulling op de RPG, want ook echt iedereen heeft een ander karakter, wat het dus erg leuk maakt. Martin is ook leuk - iedereen die Mel een interessant gesprekspartner vindt trouwens [a] -, daar kan Mel tenminste goed mee praten xD Faith, Maddie, Finn, Lily, noem maar op :') Fantastische cast. Ook vind ik het echt geweldig om Melody te kunnen spelen. Ze heeft een fantastisch karakter en is lekker sarcastisch en kan leker bitchy zijn xD Miaauw :')
Overige opmerkingen: Kroonluchters FTW! And of course.. HM-buddies for.. ever :') (zolang we het overleven in het huis *pam pam paaaam*)

we're just moments, we're
    clever but we're clueless
    we're just human,
    amusing but confusing
    we're trying, but where is this all leading?

going, going, gone.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Miseria
Spookjager
Spookjager

Miseria is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2008 12:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Naam RPG: Haunted Mansion [/hoe kon het ook anders]
Favoriete scene/gebeurtenis: Hm... net was dat nog het boeman-incident - wat bijzonder komisch was, met Bertjes hoofd op de boeman - maar ik denk dat het opsluiten van Maddie en Amy's binnenkomst ook bijzonder melig gaat worden, LOL XD Want yay, Amy is er! : D XDDD HM is gewoon geweldig, eigenlijk is alles wel leuk :')

Favoriete karakter: SuperMel! : D SuperMel to the rescue x'DD Ik vind alle personages geweldig - echt waar, I swear x'D - maar het is gewoon zoooooooooo geweldig grappig om met Ez (Hermelien-fan, Melody) te bitchen XDDD En ik ben ook dol op Faith, die superlief is, en Finn en Lily zijn schattig, en Abott, en schoothondjes, en- iedereen is gewoon leuk, ja xD

Overige opmerkingen: KROONLUCHTERS! Wordt lid van Team Abott! XDD Ik vind HM echt een aanrader. De solli's zijn nu dicht, maar als ze weer open zijn moet iedereen écht solli'en, en tot die tijd moet iedereen lezen x'D

Master of the Cows
Master of the Cows

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 01, 2008 8:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

RPG: Haunted Mansion
Favoriete scene/gebeurtenis: Hmm.. Ik vond die kroonluchter die ineens naar beneden viel wel hip. Dat met dat lijk vond ik ook wel heel erg hip. Maar ik ben nog niet helemaal bij met lezen, dus misschien verandert dit nog.
Favoriete Karakter: Hmm.. Ik vind ze allemaal wel hip. Ik vind Robert wel hip, met z'n spokenjagerdingetjes enzo. Melody, Faith en Madison enco vind ik ook wel hip. Ik kan niet kiezen, ze worden allemaal heel goed gespeeld. ^^
Overige Opmerking: Ik wil solli'en! [a] En ik wil een verzoek doen aan de spelers om een week niet te posten, zodat ik bij kan lezen, maar dat is zo egoïstisch en onmogelijk dat ik het toch maar niet vraag. xD

So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 343 Sikkels

trijntjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 08, 2008 20:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

RPG: Haunted Mansion.
Favoriete scene: God, waar moet ik beginnen? Het ene lijk na het andere dat tevoorschijn komt, de geest die zich eventjes komt bemoeien in het kasteel, de nieuwelingen; Jack de Aroggante en Amy Barbie. :')
En nu zeker de dingetjes die gebeuren tussen Amy en Finn. xD Lily die ondertussen stik jaloers is, héérlijk. :')
Favoriet karakter: Hmmm, dan kies ik voor Amy. Ze is zo hatelijk maar op een hilarische manier. xD Ook blijft Robertus een leuk en boeiend personage. Maar ik vind alle perso's wel leuk hoor. ^^"
Overig: Me <3 HM!

This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns.
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2008 13:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Naam RPG: Haunted Mansion, baby!
Favoriete scene/gebeurtenis: Moet ik nou echt kiezen? xD De kroonluchter die ineens naar beneden viel was erg hip. Ook het ontdekken van het ene lijk na het andere is gewoon briljant. Ja, eigenlijk is alles wat er gebeurd hip. xD
Favoriete karakter: Eigenlijk zijn alle personages verschillend en dat is het leuke eraan. xD Maar goed, ik moet een keuze maken. Ik ga voor Melody. Ze heeft gewoon een leuk karakter. Daarnaast kan ze heel grappig, maar ook bitchy zijn. Maar zoals ik al zei, alle personages zijn echt heel hip.
Overige opmerkingen: Als de sollicitaties weer open gaan, moet iedereen écht solli'en! Of tot die tijd gewoon lezen. Ik weet zeker dat je net als ons zal genieten van deze fantastische RPG!

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

amytjuuuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 13, 2008 14:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Naam RPG: Haunted Mansion!
Favoriete scene/gebeurtenis: Pff. Dan moet ik uit heel veel kiezen, maar ik vond de tijd dat Robertus evil was wel heel leuk xD. En Finn en Amy samen zijn ook heel cool! En Lily die jaloers was, was ook wel heel apart. Maar de kroonluchter ruleert ook nog steeds Very Happy [/armeFinn]
Favoriete karakter: Woei, dan houd ik het toch bij Finn ^^ Ik vind Robertus ook wel heel erg leuk, maar Finn steekt er bovenuit. Het is wel toevallig dat Amy dan weer met hem gaat, maar dat maakt me niets uit ^^. [/ikvalnietopblondies] Ik weet niet precies waarom ik hem nou het leukst vind, maar ik vermoed zijn manier van doen. Erg makkelijk omschreven, maar hij is gewoon melig ^^
Overige opmerkingen: *agrees with Trijn*

Oude Forumnaam: Hermelientjeuh Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 357 Sikkels

Machoefeltje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 14:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Naam RPG: Haunted Mansion :')
Favoriete scène/gebeurtenis: Do I have to choose? o.O Euh... Zowat alles? xD De kroonluchter in het begin maar ook die van Finn? :'). En het gedoe tussen Lily en Amy. En Finn en Amy, al is dat soms té klef xD. En ja, al de rest is ook tof van wat er gebeurt is, er is al zoveel gebeurt.

Favoriete karakter: Goh... Ik vind iedereen leuk, het zijn allemaal verschillende karakters.. Amy is de perfecte Barbie, Finn is schattig, Robertus met zen spookjes, Elizabeth en haar lolly's, ... Ik vind Finn, Amy, Elizabeth, Mel, Faith, Robertus, Martin, Jack en Maddie mijn favoriete karakters :'). En nee, ze staan niet in volgorde van favoritisme, ofzoiets xD.

Overige opmerkingen: Dat HM nog lang mag blijven bestaan xD En dat de snelheid af en toe iets minder mag :')

HPF will be in my heart forever <3
miss_sweet
Hotemetoot
Hotemetoot

miss_sweet is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 19, 2008 12:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Favoriete scène gebeurtenis:
Hmm, als ik ze allemaal moet opsommen ben ik wel erg lang bezig, dus laat ik maar de laatste paar scènes opnoemen. Amy die Lils en Finn betrapt was echt zo geweldig cliché :') en daarna was Finn zo zielig maar schattig. De Robertus&Faith romance die detaillerig werd xDD
De zoektocht naar de zombie, Jacky (het hondje) vind ik ook een leuke toevoeging aan de RPG, en het radiootje dat Amy en Finn gebruiken om Robertus af te luisteren is leuk bedacht. Het duel tussen Robertus en Melody, waarna Liz en Faith doodsangsten uitstaan in Abott's huisje... Ok en zo kan ik nog doorgaan, dus laten we het hier op houden ^^

Favoriete karakter: Ik vind echt iedereen leuk en elk karakter heeft zijn eigen waarde in de rpg (om het even heel netjes te verwoorden). Maar ik heb toch een paar favoriete personages:
- Robertus [Miseria]: omgwtfbbq hij is gewoon zo geweldig ^^ hij is zo schattig en zijn obsessie voor spookjes maakt hem ook zo uniek. Hij weet ook zowat alles wat met spoken/zombies/etc te maken heeft. En gewoon.. zijn postst zijn altijd leuk om te lezen. Ik hou van Robertus =D
-Melody [Hermelien-fan]: ze is zo heerlijk sarcastisch en haar opmerkingen zijn geweldig :')
- Finn [trijntjuh]: Finnetje! Zooo schattig, lief en hoog aaigehalte. Hij moet nu wel eens een keuze maken tussen Lils en Amy én zich eraan houden '.'
- Amy [Miseria]: Gen zet haar zo ongelooflijk IC en geloofwaardig neer. Ze is zo onuitstaanbaar maar tegelijkertijd ook hilarisch zonder het te willen xD

Overige opmerkingen: HM is verslavend ^^

will hold
trijntjuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 343 Sikkels

trijntjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 21, 2008 17:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Favoriete scène gebeurtenis: Wahaha, alles is gewoon lol! HM is liefde! <3
Robertus die Finn probeerde te vermoorden en bleef evil doen.
De romances die ontstaan in het kasteel, de ene na de andere dode dodo of gewonde sukkel. xD
Het radiootje die Finn en Amy uitvinden, en nu het geniale dat Amy een liefdesdrankje voor Finn maakte maar nogal verkeerd uitkwam.
FAAAAITH! xDDD

Favoriete karakter: Nou, ik vind elk karakter super, ieder heeft zijn eigen dingetjes die HM leuk maken. *Slijm slijm* Maar ik heb toch een paar favorieten.
1: FINN! Neeeh, just kidding. :')
Gnagna, ik vind Robertus geniaal neergezet, ook al heeft Finn een angst en hekel aan spookjesjager, zijn creator (ME!) vindt Robertus wel leuk. xD
Ook blijft Amy een leuke perso in mijn ogen. Ze is gewoon zo...Evil op een schattige manier. ^^"
Lily: Damn, de jaloersheid heerste wel een tijdje bij haar xD Was af. :')
En ook omdat ik ze stiekem wel schattig vind.
En Jack mag er ook wel wezen, Tom zet zijn perso uitstekend neer.
Zijn opmerkingen zijn gewoon te grappig.

Overige opmerkingen: I'm proud to be one of the HM RPG'ers =D

This used to be a funhouse but now it's a house full of evil clowns.
CharlieWemel
Murderer
Murderer

CharlieWemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 20, 2008 12:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lalalala, omdat Sad het over dit topic had en ik er net achter kwam dat ik nog nooit voor de leukste RPG ter wereld heb gereageerd ^^'

Naam RPG: Haunted Mansion (Like duh.)
Favoriete scene/gebeurtenis: Oeh, ik hou van de lijken. Elke keer als ze weer iemand vinden die op een of andere gruwlijke manier is dood gegaan is het leuk. Vastgespijkerd boven een bed, aan roze sjaaltjes gebonden in ene kast het is en blijft super. Het stuk met de spoken was ook leuk. Oja, toen Bertusje ge-imperio'd was, was ook heel leuk. Eigenlijk was/is alles gewoon leuk aan HM =D
Favoriete karakter: Hm. Ik vind iedereen goed in z'n rol zitten. Ze doen het allemaal geweldig. Bertus vind ik echt geweldig neergezet door Gen. Finn vind ik eigenlijk heel vervelend af en toe maar is ook super gespeeld door Trijn. Liz met haar lolly obsessie is leuk. Faith is ook geweldig en Sad maakt haar posts altijd zo uitgebreid. Maddie is leuk omdat ze met Jack gaat >D. Mel en Marty zijn gewoon hip. Lily is leuk omdat ze ruzie maakt met Amy en Jack vind Amy stom =D
Overige opmerkingen: YAY!

Gryffspammer van het jaar!
Miseria
Spookjager
Spookjager

Miseria is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 18:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Een update is vereist ^^

Naam RPG: Haunted Mansion (jaja, de RPG die op dit moment dit topic domineert)
Favoriete scene/gebeurtenis: Hmm, er zijn zo veel leuke gebeurtenissen, maar wat ik op dit moment echt super vind is het hele gebeuren dat zich nu afspeelt :'D Dermot die de perfecte Bertje en Faith uit elkaar haalt door vreemd te gaan met Faith, Amy wiens pappie dood is =o en die nu Faith bijna vermoord heeft, en Maddie die haar helemaal verrot slaat, omg xDDD En nu Faith die verzorgd wordt door Bertje en omg Gordon die Bertje vermoordt =o

Favoriete karakter: Robertus en Amy Angel

Uhm, nou ok dan xD
Finn, omdat hij zich af en toe echt schattig gedraagt xD En soms een beetje sukkelachtig '^^ *verschuilt zich voor Trijn* en nou twijfelt hij weer, hij moet echt ns gaan kiezen hoor, desnoods gaat hij een relatie aan met Martin =F
Faith, omdat ze zo lief is xD Ondanks het feit dat ze Bertje heeft bedrogen O:
Maddie, door haar sisterpower :E Ik lag echt helemaal krom toen ze Amy in elkaar sloeg omwille van Faith xD

De rest is natuurlijk ook echt helemaal geweldig ^^ En nee, dit is geen slijmpraat Razz maar ik vind echt dat elk personage iets extra's toevoegt aan de RPG

Oh, en mn allerlievelingste perso is natuurlijk...

............ CATHY! :'D

Overige opmerkingen: YAYOMG

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

nirphania is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2008 20:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

hey,
ik wist niet zo goed waar ik dit het beste kon posten dus doe ik het maar hier.

Ik had een vraagje ik wil graag het verhaal van the middleage rpg gebruiken om een echt verhaal (als het lukt een boek) te schrijven, maar met al de personages die erin voorkwamen (nou ja meerdere) maar ik wil daarvoor wel graag toestemming hebben, dus ik dacht dat vraag ik hier.

Dus zou dat mogen?

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp