Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Wat voor type mens ben jij? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Welk type mens ben jij?

Water
23%
 23%  [ 14 ]
Wind
16%
 16%  [ 10 ]
Vuur
28%
 28%  [ 17 ]
Aarde
11%
 11%  [ 7 ]
Hemel
20%
 20%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 60

Auteur Bericht
francaatjuh
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 54 Sikkels

francaatjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 09, 2008 14:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Water.
Deze mensen zijn gevoelig en emotioneel. Ze vormen een hechte band met andere mensen en kunnen heel goed de gevoelens van anderen begrijpen. Ook zijn deze mensen heel veranderlijk en flexibel. Ze zijn gericht op gevoelswaarde, niet op logica.
Watermensen zijn ondernemend, altijd opzoek naar nieuwe dingen. Ook vertellen zij graag verhalen.

Hier herken ik me heel erg in..Ik ben zelf heel erg emotioneel en gevoelig niet alleen voor mezelf maar ook voor andere. Ik kan ook mensen heel goed begrijpen..Ik ben zelf ook altijd op zoek anar andere dingen in mijn leven..continu proberen om weer nieuwe dingen te dien..Ik vertel ook graag verhalen Very Happy..Alleen ik schrijf ze nooit op heb een grote fasntasie en kan daardoor veel vertellen Smile

Evanesco
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 27 Sikkels

Evanesco is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2008 16:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Aarde
Aardetypes zijn mensen die stevig op beide benen staan. Ze laten zich niet gauw van hun stuk brengen. Het zijn hele nuchtere mensen. Ook hebben ze een groot doorzettingsvermogen. Ze houden van orde en netheid en zullen altijd vriendelijk zijn tegen iedereen. Deze mensen zijn ook heel betrouwbaar. Als je ze een geheim verteld zullen ze het nooit verder vertellen.
Verder houden deze mensen van de natuur.

Behalve dat orde en netheid, klopt dit helemaal. Wink

Writer of Dreams
Writer of Dreams

Verdiend: 0 Sikkels

TopazLover <3 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2008 18:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het lijkt op de steden in FFFo xD. Ik ben ingedeeld bij Maresse, water, en daar pas ik misschien wel het beste bij. Hoewel ik ook wel pas bij hemel.

Ik pas bij water omdat ik gevoelig ben - wat minder emotioneel, maar ja - en als ik bevriend met iemand ben, zou ik voor diegene door het vuur gaan. Ik bak niks van logica en doe alles wel op gevoel. Ik heb geen idee of ik graag verhalen vertel, maar ik ben wel ondernemend.

Ik herken mezelf ook wel in hemel, omdat ik mijn ziel niet echt bloot leg en redelijk creatief ben. Ook ben ik een beetje chaotisch [a].

Maar je mag mensen idd niet in hokjes plaatsen. Hoewel sommige hokjes best leuk zijn xD.

Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.

HPF, always in my heart.
Profiel bekijkenStuur privébericht
anaid
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

anaid is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 16, 2008 21:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben eerder een hemel-mens. Ik verzin graag dingen rond films, maar vooral ook rond mijn eigen leven en belevenissen. Ik besef zelf ook wel dat mijn fanatasiën nooit echt kunnen zijn. Ik ben ook graag bezig in rpg's en verzin graag nieuwe dingen in het verhaal zelf.

Verder ben ik ook wel wat aarde-mens. Ik hou van de natuur en ik ben erg betrouwbaar. Mensen hun geheimen zijn veilig bij mij.

Uit de andere types herken ik ook wel dingen van mijzelf, maar ik denk wel dat dat normaal is. Je kunt mensen nu eenmaal niet in 1 bepaald 'hokje' plaatsen.

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp