Auteur |
Bericht |
Tyrael
7e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 20, 2008 18:13 |
|
Ik heb het spel een paar uurtjes gespeeld en persoonlijk vind ik er niks aan. Er zit totaal geen vaart in het spel. Het begint gelijk al. Je komt binnen op het hoofdkwartier en je leert een spreuk. Daar doen ze een kwartier over en het enigste wat je in dat kwartier hebt gedaan is een beetje met je muis zwaaien. Saai..
Ik kon ook nooit aan die besturing wennen. In een vloeiende rechte lijn lopen zit er voor mij niet in. Nee, ik wijk de hele tijd af en dat is irritant bij bijvoorbeeld trap lopen als het een torentrap (dus rond) is. Ook het uitvoeren van een Wingardium Leviosa spreuk gaat nooit goed bij mij. Harry heeft parkinson .
Al vind ik wel dat ze heel veel aandacht aan het visuele plaatje hebben gestoken. Het ziet er ook super mooi uit en Hogwarts is gewoon hartstikke mooi. |
_________________ "Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon |
|
|
|
lily*potter
Dreuzel
Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 24, 2008 14:52 |
|
Ik heb het spel op de NDS. Ik vint het een erg gaaf spel (wel jammer dat ik hem binnen 2 dagen al hat uitgespeeld) vooral de gevechten zijn leuk om te doen. Bijvoorbeeld op het ministerie moet je het als Harry en Sirius 3 doodoeners verslaan. dat is dan ook het moeilijkste gevecht van het spel want je moet ook als Perkamentus tegen voldermord verchten dat gevecht is een stuk makkelijker. Ben het spel nu voor de 2e keer aan het spelen en ben al over de helft. (haal nu voor alle lessen uitmuntent) |
|
|
|
|
Glamorous_
1e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 15, 2008 15:01 |
|
ik heb het spel nu ook.
ik vind het ook egt geweldig alleen de besturing was in 1 2, en 3 veel leuker,, dit vind ik een beetje iritant.. maarja.. je kan wel veel verder lopen ensow het is veel groter dat vind ik wle leuk. |
_________________ ][i] x ! Twinkel Twinkel little starr[i/] |
|
|
|
Potterfreaky
Harry's secret lover
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 18, 2008 0:22 |
|
lily*potter schreef: | Ik heb het spel op de NDS. Ik vint het een erg gaaf spel (wel jammer dat ik hem binnen 2 dagen al hat uitgespeeld) vooral de gevechten zijn leuk om te doen. Bijvoorbeeld op het ministerie moet je het als Harry en Sirius 3 doodoeners verslaan. dat is dan ook het moeilijkste gevecht van het spel want je moet ook als Perkamentus tegen voldermord verchten dat gevecht is een stuk makkelijker. Ben het spel nu voor de 2e keer aan het spelen en ben al over de helft. (haal nu voor alle lessen uitmuntent) |
hoi
Hoe heb je die dooddoeners verslagen dan?Ik kom er niet langs, namelijk... |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
|
|
Oranje
Dreuzel
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 18, 2008 18:17 |
|
Ik heb sinds pas het Harry Potter en de orde of de feniks op de WII Ik ben op 10% van het spel. Ik heb Marcel gevonden en moet nu De plant in het vuur steken met een spreuk, ik heb de goede spreuk, maar om de 2 seconden groeit de plant weer aan. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Het is al gelukt . |
|
|
|
|
Oranje
Dreuzel
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 26, 2008 17:14 |
|
Op een gegeven moment moet je susanne helpen die omsingeld is door kwast en die andere. Welke spreuk kan ik het beste gebruiken om Kwast te verslaan? |
|
|
|
|
|
| |