Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

HP Game Order of the Phoenix [PC/PSP/Gameboy/...] [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Tyrael
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

Tyrael is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 20, 2008 18:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb het spel een paar uurtjes gespeeld en persoonlijk vind ik er niks aan. Er zit totaal geen vaart in het spel. Het begint gelijk al. Je komt binnen op het hoofdkwartier en je leert een spreuk. Daar doen ze een kwartier over en het enigste wat je in dat kwartier hebt gedaan is een beetje met je muis zwaaien. Saai..

Ik kon ook nooit aan die besturing wennen. In een vloeiende rechte lijn lopen zit er voor mij niet in. Nee, ik wijk de hele tijd af en dat is irritant bij bijvoorbeeld trap lopen als het een torentrap (dus rond) is. Ook het uitvoeren van een Wingardium Leviosa spreuk gaat nooit goed bij mij. Harry heeft parkinson Very Happy.

Al vind ik wel dat ze heel veel aandacht aan het visuele plaatje hebben gestoken. Het ziet er ook super mooi uit en Hogwarts is gewoon hartstikke mooi.

lily*potter
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 27 Sikkels

lily*potter is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 24, 2008 14:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb het spel op de NDS. Ik vint het een erg gaaf spel (wel jammer dat ik hem binnen 2 dagen al hat uitgespeeld) vooral de gevechten zijn leuk om te doen. Bijvoorbeeld op het ministerie moet je het als Harry en Sirius 3 doodoeners verslaan. dat is dan ook het moeilijkste gevecht van het spel want je moet ook als Perkamentus tegen voldermord verchten dat gevecht is een stuk makkelijker. Ben het spel nu voor de 2e keer aan het spelen en ben al over de helft. (haal nu voor alle lessen uitmuntent)

Profiel bekijkenStuur privébericht
Glamorous_
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

Glamorous_ is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Nov 15, 2008 15:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb het spel nu ook.
ik vind het ook egt geweldig alleen de besturing was in 1 2, en 3 veel leuker,, dit vind ik een beetje iritant.. maarja.. je kan wel veel verder lopen ensow het is veel groter dat vind ik wle leuk.

Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Verdiend: 0 Sikkels

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Nov 18, 2008 0:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

lily*potter schreef:
Ik heb het spel op de NDS. Ik vint het een erg gaaf spel (wel jammer dat ik hem binnen 2 dagen al hat uitgespeeld) vooral de gevechten zijn leuk om te doen. Bijvoorbeeld op het ministerie moet je het als Harry en Sirius 3 doodoeners verslaan. dat is dan ook het moeilijkste gevecht van het spel want je moet ook als Perkamentus tegen voldermord verchten dat gevecht is een stuk makkelijker. Ben het spel nu voor de 2e keer aan het spelen en ben al over de helft. (haal nu voor alle lessen uitmuntent)

hoi
Hoe heb je die dooddoeners verslagen dan?Ik kom er niet langs, namelijk...

Oranje
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

Oranje is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 18, 2008 18:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb sinds pas het Harry Potter en de orde of de feniks op de WII Ik ben op 10% van het spel. Ik heb Marcel gevonden en moet nu De plant in het vuur steken met een spreuk, ik heb de goede spreuk, maar om de 2 seconden groeit de plant weer aan. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Het is al gelukt Very Happy .

Oranje
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

Oranje is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 26, 2008 17:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Op een gegeven moment moet je susanne helpen die omsingeld is door kwast en die andere. Welke spreuk kan ik het beste gebruiken om Kwast te verslaan?

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp