Auteur |
Bericht |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 01, 2007 11:35 |
|
Ik vind ze bangelijk goed! Vooral hun liedjes :
*Trommelgeroffel*
I hate everything about you! & Animal I have become!
Zit alweer met de songtekst in mijn hoofd. Bedankt hé. |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
|
|
JustxMe
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 12, 2007 20:33 |
|
Op pagina 1 poste ik nog dat ik de nieuwe cd bestelt had. Nou, ik heb het formulier van bol.com verscrewed en nu kunnen ze hem niet op sturen =( Bleh, stom internet gebeuren.
Maar mijn überlieve papa heeft speciaal voor moi de cd gebrand. Ohmy... hij is echt vet! Voor fans en voor rockliefhebbers, dit is een musthave B)
En ik vind ze nog steeds supergoed =D
Nu moeten ze nog naar NL komen en ik ben nog blijer ='D |
|
JustxMe
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 19, 2007 6:59 |
|
Hmpf, dit topic laat ik niet dood gaan hoor :')
Nieuws:
Three Days Grace hebben 4 MuchMusic awards gewonnen. Waaronder:
Best Video
MuchLoud Best Rock Video
Best International Video by a Canadian
Peoples Choice: Best Canadian Group for "Pain"
En het lijkt erop dat ze nog lang niet naar NL komen omdat ze bezig zijn met een Canada/USA tour. Ze staan in het voorprogramma van Staind (?).
Wat ik ook heb gelezen is dat ze wel ooit in NL optraden. In het voorprogramma van Hoobastank. Niet dat we daar nu wat aan hebben ofzo [a] |
|
Tamar
5e jaars
Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 19, 2007 9:50 |
|
Ohmy, wat gemeen dat ik dat niet wist ): Ik vind Hoobastank én TDG great
Maar deze topic gaat over TDG, en daarom zal ik even daarover iets zeggen. Ik ken eigenlijk alleen de liedjes van One X, maar die vind ik wel meteen heel goed, vooral Pain en Time of Dying.
Hier ergens boven mij staat dat er te weinig muziek zit in TDG, maar dat is natuurlijk iets persoonlijks. Ik vind dat er wel veel 'muziek in zit'. De melodien zijn leuk, de instrumenten zijn hard genoeg (xP) en tja de zanger wil nog wel eens schreeuwen, maar dat vind ik niet erg Ik ga maar eens liedjes van het andere album verzamelen ^^
|
_________________ The kids of tomorrow
don't need today
when they live
in the sins of yesterday. |
|
|
|
Snow White Queen
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 19, 2007 12:43 |
|
Ik vind het net nÃet te veel geschreeuw... '.' Af en toe zit er wel eens wat geschreeuw in, maar bijlange niet altijd/te veel.
Naar mijn gevoel is er een duidelijk verschil in schreeuwen en ruig/hard/luid zingen. Zodra je geen muzikale tonen meer hoort in het ruige gezang wordt het voor mij geschreeuw. En op geschreeuw heb ik het niet zo, zeker niet als het het hele liedje lang is. Maar dat is bij Three Days Grace niet het geval, vind ik ^^
Mij zal je dus ook nooit naar puur geschreeuw horen luisteren, want dat vind ik gewoon not done.
Eigenlijk kan je het allemaal wel vergelijken. Neem nu zo'n rustig langzaam *kots*liefdes*kots*liedje dat gezongen wordt door een vrouw onder pianobegeleiding. Als die op de derde minuut héél hoog en luid en 'langdradig' gaat zingen, dan legt ze gevoel in haar gekweel :') En hier is dat net hetzelfde: ze zingen en leggen extra gevoel in hun liedje door ruiger te gaan
En ik ken TDG nu al bijna een jaar. Heb ze "ontdekt" toen iemand me vroeg of ik voor diegene Never Too Late wilde downloaden. Maar dat liedje is nog soft vergeleken met de rest vind ik =)
Mijn lievelingsnummer is Scared. Ja, misschien wel "schreeuwerig" zoals sommigen het zouden noemen, maar ik hoor dit nummer graag. Andere nummers: It's All Over, Drown en Wake Up. |
I don't know who I am. |
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 22, 2007 17:58 |
|
JustxMe schreef: | En het lijkt erop dat ze nog lang niet naar NL komen omdat ze bezig zijn met een Canada/USA tour. Ze staan in het voorprogramma van Staind (?).
Wat ik ook heb gelezen is dat ze wel ooit in NL optraden. In het voorprogramma van Hoobastank. Niet dat we daar nu wat aan hebben ofzo [a] |
Oh, that's sad :0 Ze zijn al zo lang niet in NL geweest, dus ik was al heel hard aan het hopen dat ze binnenkort een Europa tour zouden doen. Ik blijf de site steeds in de gaten houden voor alle tourdata in de hoop dat ik ontdek dat ze in de toekomst naar NL komen ^^
Want als ze komen, dan moet, zal en ga ik er heen :')
Tijdje geleden een soort van 'break' gehad en niet zo veel TDG geluisterd, maar nu luister ik het weer ontzettend veel. De teksten vind ik mooi, de sound is gewoon great en I just love them <3 |
|
|
T O N K S
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 24, 2007 2:55 |
|
Oooooooooooooh Three Days Grace . Daar werd ik verslaafd aan door Darren, alweer denk ik meer dan een jaar geleden (Let you down). Ik heb zo goed als al hun nummers en ik houd er zo erg van. Volgens mij kan ik ze allemaal meezingen ^^.
Ik vind de muziek gewoon helemaal geweldig, omdat de teksten mooi en realistisch zijn en ik kan me er bijna altijd in vinden, ook de stem en instrumenten zijn gewoon awesome. *zet op*
Oh nu moet ik mijn koptelefoon opzetten, omdat mijn pa het te hard vind omdat hij hoofdpijn heeft xD.
Mijn favoriete nummers zijn toch wel ehm: Never too late, Time of Dying, Gone Forever en Take me under. Ik weet niet waarom, maar ik vind het gewoon een mooie teksten die me aan mezelf herinneren en daarom ook betekenissen hebben en ze hebben allemaal een geweldig melody.
Mja. Over and out. Ik ga nu verder luisteren ^^. |
_________________ Don't walk behind me; I may not lead.
Don't walk in front of me; I may not follow.
Just walk beside me and be my friend.
- Albert Camus
Somos Campeões Portugal |
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 17:36 |
|
Heb even op de site van Three Days Grace rond 'gesnuffeld' en ik kwam terecht op een leuke site waar je video's kan kijken : D
http://www.threedaysgrace.com/musicbox/index.html
Er staat o.a. de video's 'Never too late' en 'Pain' op. Ook zijn er extra's te vinden. De geluidskwaliteit is matig, maar het is toch leuk om te zien.
En ik ga kijken of ik via iets een e-mail kan sturen met de vraag wanneer ze een Europa-tour doen .
Edit: Ah, that's sad, je kunt niet e-mailen :0 valt dat tegen xD |
|
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 21:07 |
|
Hmm, ik heb laatst eens twee nummers van TDG gedownload om toch maar eens te horen hoe het klinkt en ik vind het echt gaaf Ö
Ik heb Pain en I Hate Everything About You nu en ik vind ze allebei super :') Moet binnenkort toch maar eens wat meer materiaal bij elkaar schrapen, eerst maar eens wat meer oriënteren thanks to YouTube [A]
Deze band pas echt precies in mijn straatje, lekker hard maar niet té (hoewel ik dat ook wel oké zou vinden hoor xD) en mooie teksten + melodieën. Tenminste, de twee nummers die ik dan heb klinken wel goed :') |
|
Gwendolyn
4e jaars
Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 21:54 |
|
Oehhh.. ik liift Three Days Grace zoooo erg..!!!!<3
Ik ken ze van 'I hate everything about you' die ik een keer op tmf heb gezien.. dat was trouwens ook de enige keer..=.=".. en ik ken ze dan ook van de film 'raise your voice'..
ze zijn gewoon echt perfect... goede muziek, mooie zinvolle teksten, mooie zanger..[a].. niet té hard, niet té zacht.. gewoon helemaal goed..!!!
mijn favoriete nummers zijn toch wel:
*Pain
*Over and Over
*Gone Forever
*Never Too Late
*Animal I Have Become..
stiekem vind ik natuurlijk heel de cd One-X geweldig..[a]..
ik moet hem nog steeds eens gaan bestelle enzo.. maar moet helaas nog even wachten tot mijn verjaardag [volgende maand].. |
_________________ But when they will meet everything will change
The everlasting battle between good and evil will reaches one of it’s high levels
But nothing is what it seems..
Read our story: Niets is wat het lijkt.. |
|
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 18, 2008 18:05 |
|
En waarom wist ik niet dat dit topic er was? : O
Dusss Three Days Grace! Yay! I love that band!
Mijn favoriete nummers zijnNever Too Late, Pain en Everyting I hate about you.
Ik heb deze band ontdekt op youtube. Ik keek naar een film filmpje van Robin of Sherwood. En daar werd dit liedje in gebruikt. Ik vond het leuk en luisterde er veel naar. Daarna vond ik op een Zuko AMV het liedje Pain. Toen ging ik er maar eens wat nummers downloaden. Vooral Never Too Late vind ik helemaal super <333
Het is gewoon fijne muziek om naar te luisteren. En soms is het wat ruiger en soms ook gewoon liefjes
Animal I have become ken ik ook. Ook een leuk nummer. Die luister ik nu ook <33
So what if you can see
The darkest side of me
No one will ever change this animal I have become
Help me believe
It's not the real me
Somebody help me tame this animal |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|