Auteur |
Bericht |
Rebecca Faith
Dreuzel
Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 20, 2007 20:42 |
|
IK vind het best leuk.., maar deze laatste keer mocht ik het niet uitzien.. mijn zusje is ook altijd bezig met van die dominosteentjes.. dat zijn er net 100.. en dan zie je dat daar met miljoenen steentjes en dan denk je WOW!!! OMG!!
Majaa.. tis wel altijd erg laat..
Ciao.. |
|
|
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Nov 20, 2007 23:48 |
|
Het moet inderdaad best wel zijn, ik heb het eens gezien in de reclame. En ik moet zeggen dat het best wel gaaf eruit zag al die steentjes. Maar het lijkt me verder ook echt en echt super veel werk om al die steentjes zo neer te zetten. Haha ik denk dat ik het op me zenuwen zal krijgen als ik het een paar uurtjes heb gedaan. Nee dat zal niks voor mij zijn |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
|
|
Perijn
Marauder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 11:48 |
|
|
|
|
-Ginny
Dreuzel
Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 20:32 |
|
Ik vind het saai maar wel leuk. Helaas hebben ze het niet gehaald - ik snap ook niet waarom ze van die Builders Challenges in doen. |
_________________ Any other world, any other time |
|
|
|
Perijn
Marauder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 22, 2007 20:57 |
|
|
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Vr Nov 23, 2007 14:02 |
|
@Marcel het is toch ook dat ze elke jaar steeds meer steentjes moeten gaan gebruiken? Om steeds meer grotere dingen te gaan opbouwen? Of hoe zit dat precies? |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 23, 2007 15:56 |
|
Sirius Zwarts schreef: | -Ginny schreef: | Ik vind het saai maar wel leuk. Helaas hebben ze het niet gehaald - ik snap ook niet waarom ze van die Builders Challenges in doen. |
Dat doen ze voor de spanning! Ze hebben zelf het record al, niemand anders is zo gek. Maar om elk jaar het simpel en makkelijk te houden is ook niet leuk, elk jaar moet het gewoon moeilijker worden, de grenzen van Domino verleggen heet dat. En daarin hoorde ook de builder Challenges! |
Nou ik vind die Builders Challenge op zich wel leuk, en ik vind ook wel dat dat de spanning erin houdt. Maar... ik vind wel dat het háálbaar moet zijn. Als ik naar die allerlaatste kijk, dat was al amper haalbaar als je gewoon, niet onder stress dat moest doen. Dus ik vind wat spanning leuk, maar op deze manier is het niet te doen, en dat is denk ik ook erg onbevredigend voor de bouwers.
Komt ook nog bij dat ze dat dan ook nog bij een enorm veld doen. Als je dan zo'n onhaalbare doet, doe dat dan bij een klein veldje, zodat niet meteen de recordpoging verpest is. Het was pas echt spannend geweest als dat laatste veld was omgegaan, en het op het randje was geweest met het tellen of ze het wél of niet hadden gehaald.
Ik blijf erbij dat ze een beter balans moeten zoeken tussen spanning en het verbreken van het record. |
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 23, 2007 18:38 |
|
Narcissa schreef: | @Marcel het is toch ook dat ze elke jaar steeds meer steentjes moeten gaan gebruiken? Om steeds meer grotere dingen te gaan opbouwen? Of hoe zit dat precies? |
Het lijkt me inderdaad dat je elk jaar meer steentjes en dus grotere dingen hebt. Je moet namelijk elk jaar het record van het jaar ervoor weer verbeteren. Dus er moeten steeds wel meer erbij komen. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Perijn
Marauder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 23, 2007 18:55 |
|
Witch_Eva schreef: | Narcissa schreef: | @Marcel het is toch ook dat ze elke jaar steeds meer steentjes moeten gaan gebruiken? Om steeds meer grotere dingen te gaan opbouwen? Of hoe zit dat precies? |
Het lijkt me inderdaad dat je elk jaar meer steentjes en dus grotere dingen hebt. Je moet namelijk elk jaar het record van het jaar ervoor weer verbeteren. Dus er moeten steeds wel meer erbij komen. ^^ |
Inderdaad, er moeten steeds meer steentjes bij komen om weer het record te kunnen verbreken. En hoe meer stenen, hoe groter de project kunnen / moeten worden.
Volgend jaar zullen er ook weer meer stenen worden opgezet, ondanks er dit jaar geen record is gezet. Ze gaan er nu vanuit dat het 4,6 miljoen word, al kan dat natuurlijk nog veranderen bij het bedenken van de velden. |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
|
|
dylan m
1e jaars
Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 06, 2008 12:40 |
|
Ik vindt het altijd wel leuk om het te zien, bij die challenges zit ik altijd op het puntje van m'n stoel. De dominobouwers logeren trouwens op de camping hier in Grou. Het nadeel is dat ze soms terugkomen uit een kroeg ofzo en dan lopen ze midden in de nacht straalbezopen langs ons huis |
|
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 19:57 |
|
Domino Day 2008 komt er weer aan. Het thema van dit jaar zal "Celebrating 10 years of Domino Day" zijn. Het aantal stenen dat om moet gaan vallen is wederom 4.500.000. Net als vorig jaar dus. Niet alleen zal er een aanval op het record voor de meest gevallen stenen geprobeerd worden te halen. Tijdens Domino Day 2008 zullen er ook maar liefst tien bijzondere en afzonderlijke wereldrecordpogingen worden gedaan.
De tiende editie zal ook dit jaar weer op SBS6 te zien en wel op vrijdag 14 november aanstaande om 19.25 uur! Zet het dus in je agenda! |
Laatst aangepast door Kevin. op Vr Okt 31, 2008 20:05; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 31, 2008 20:01 |
|
Wow zo snel al? Normaal is het altijd zo overdreven op SBS6 altijd. Dat je echt weken/maanden van te voren al hoort dat het eraan zit te komen enzo. Dus ik ben verrast dat het over twee weken al zover is. Niet dat ik er naar ga kijken. Dat heb ik vorige jaren ook niet gedaan. Ik vind het namelijk niet echt heel interessant om te kijken. Misschien doe ik de televisie wel aan en ga tegelijk internetten ofzo. Dat ik het wel een beetje volg. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Perijn
Marauder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 13, 2008 18:52 |
|
Even alle record pogingen voor dit jaar op een rijtje:
- Meeste omgevallen stenen [huidig record: 4.079.381 stenen][neergezet: 4.500.000]
- Grootste veld [huidig record: 750.000] [poging: 1.000.000]
- De langste spiraal
- De hoogste klim
- Grootste stenen
- Grootste stapeling
- De langste domino muur
- Snelste stenen
- Meeste stenen op 1 steen
- Kleinste stenen
- Langste loop 1 lijn in teamverband [ondertussen record gevestigd: 35 min en 22 sec met 60 bouwers in een cirkel]
Een aardig lijstje dus, waarvan je bijna wel kan zeggen dat het merendeel vast en zeker gevestigd zal worden, maar het draait uiteindelijk weer op nummer 1: meest omgevallen stenen. |
_________________ 01-06-2003 ~ 31-12-2008
"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home." |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 19, 2008 23:10 |
|
Ik heb het eerlijk gezegd vrijdag niet zo gevolgd. Ik heb de laatste paar minuten nog net gezien en daarom weet ik dat het record gehaald is. Ik heb voor de rest niet echt gezien hoe het allemaal was.En het valt mij ook tegen dat niemand hier nog gereageerd had. Ik denk namelijk niet dat ik de enige was die in ieder geval een klein stukje van het programma gezien heeft. |
|
|
|
|