Auteur |
Bericht |
nala
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 7:28 |
 |
Als Harry in de film Order of the Phoenix die dromen heeft over Voldemort en de deur naar het departement van mystificatie, dan ziet hij telkens een reeks korte beelden snel achter elkaar.
Hij ziet dan de profetie, Voldemort die hem een hand aan bied en, volgens mij, een zonsondergang/opgang. Wat zou dat te betekenen hebben? |
_________________ Come to the Green site...
We've got Ice Cream:D |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 9:20 |
 |
Geen idee. Misschien staat zonsondergang wel voor gewoon een ondergang. Een van twee moest dood anders kon de ander niet bestaan. De zonsopgang is misschien dan wel het tegenovergestelde. De opkomst, een nieuw begin.
Misschien zit er ook wel helemaal niks achter hoor.  |
 |
nala
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 12, 2008 16:26 |
 |
Ja dat kan het ook zijn!
Maar ik vond het een beetje vreemd.. Harry ziet dat helemaal niet in het boek. Maar er kloppen wel meer dingen in de film niet dusjaa.... |
_________________ Come to the Green site...
We've got Ice Cream:D |
|
  |
 |
voldemyrt
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 02, 2008 20:42 |
 |
dit is even een nadenkertje.
mij is die zonsondergang niet opgevallen.
mischien was het iets van dat het licht uitging, het plotseling donker werd!
het is me niet opgevallen, dus het zou wel niet een heel belangrijk onderdeel zijn, waar echt iets achter zat!
mischien ook wel... maar ik denk het niet.
mischien is het ook iets, wat achter een van die deuren zit.
het is lang geleden dat ik dat boek had gelezen, dus wat er achter die deuren zat, kan ik me niet echt meer indenken.
tip: kijk het boek na! |
_________________ Pas op voor...>voldemyrt<... |
|
  |
 |
anaid
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 16, 2008 22:07 |
 |
Ik heb er nog niet echt op gelet. Maar nu je erover spreekt herinner ik me wel op 1 moment die zon.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het iets speciaals is. Ik dacht eerder dat het op dat moment echt buiten donker/klaar werd en dat het helemaal niets met die 'visioenen' te maken heeft.
Als het wel belangerijk geweest zou zijn dan hadden ze het toch wel duidelijker gemaakt of niet soms? |
_________________ een goede vriendin hebben in het leven betekent alles. Het houd een omarheks in leven... |
|
  |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 21, 2008 9:21 |
 |
misschien het licht dat de weg wijst?
Maar het kan ook voor een nieuw begin staan. Zonsopgang staat voor een nieuw begin, een nieuwe dag. Zonsondergang staat voor het einde van de dag, de ondergang van het licht, het begin van een donkere tijd.
weet wel dat voldemort deze beelden stuurde (bewust of onbewust). dus het kan zijn dat hij zijn contacten in het ministerie snachts op pad stuurde om die hal in te komen. Die beelden die hij dan heeft zijn uit de herinneringen van zijn dooddoeners of nagini, die hij ook wel eens op pad stuurde. Die hij weer onbewust aan harry door gaf. De opkomst/ondergang van de zon kan dus wijzen op het tijdstip van de dag. |
_________________ Gryffindor my light in the darkness
HPF we will miss you. |
|
  |
 |
|
| |