Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Vragen | Games: Harry Potter [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Rivel
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 52 Sikkels

Rivel is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Apr 27, 2008 15:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hallo allemaal,

Ik had zonet een neiging om weer eens het spelletje Harry Potter 5 op de PC te spelen. Na een installatie die lukte begon ik gretig te spelen maar toen ik bij de opties het bewegen van je mannetje wou wijzigen lukte het niet. Nu staat er voor de beweging van Harry: AWSD. Maar ik wil dat dit de pijltjes van het toestenbord word, hoe kan ik dat wijzigen?

Mijn vraag is dus: Is het mogelijk om de bewegingstoesten van Harry te wijzigen van A/S/W/D naar de pijltjes? Of is dit niet mogelijk?

Alvast bedankt en hulp wordt zeer op prijs gesteld!

Rivel

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

*Rowena* is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2008 7:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

^Ja, druk op esc > opties > controller configuratie en dan wijzig je bovenaan toetsenbord A naar B

Ik heb het spel nu zo'n beetje uitgespeeld, want nu is de eindeloze dag. Maar ik wil nog veel lessen doen, nog wat geheime dingen ontdekken enzo, maar als ik wil stoppen slaat het niet op. Hij slaat alleen op als ik een quest voltooi, maar nu zijn er geen quests meer en hoe kan ik het dan nog opslaan? Op Esc > Avontuur opslaan heeft geen zin, hij slaat alleen automatisch op en die optie uitzetten lukt ook niet. Bedankt voor de hulp! Razz

Dus hoe sla je je avontuur op als je geen quests voltooi?

Profiel bekijkenStuur privébericht
Miis GrAnger
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 103 Sikkels

Miis GrAnger is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 14, 2008 22:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een vraagje over HP PoA. Razz
je kan naar buiten uit zweinstein en dan heb je aan de linker kant zo'n tuin?
maar ik kom d'r maar steeds niet achter wat je in die tuin kan doen..

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
Milkymalfoy
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

Milkymalfoy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 16, 2008 15:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

harrypottermanga schreef:
ik heb een probleempje ik heb elk protret wachtwoord gevonden... maar die in de kerker niet (helemaal in het trappenhuis trap af en dan is er een deur beneden en daar door kom je een potret met een vrouw tegen) ze zegt dat ik het aan een zwaderaar moet vragen maar die laten niks los ik heb heel veel geprobeert... help :S

ga er eens heen in je onzichtbaarheidsmantel...

-------------------------------------------

Ik heb ook nog een vraag ik heb OoTP voor de PSP en ik moet de SVP leden vinden maar ik kan de opdracht van Ginny niet doen (of ik weet niet meer juist wat het is) ik dacht met de onzichtbaarheidsmantel naar ombers kantoortje gaan maar daar vind ik niks. Ik denk dat dit komt omdat ik het al gedaan heb maar er blijft staan dat ik een taak moet voltooien in de leerlingenkamer van Griffoendor.

Will always find their kind

Wit beyond measure,
is man's greatest treasure.
Naatjuh1993
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Naatjuh1993 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 8:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Milkymalfoy schreef:
harrypottermanga schreef:
ik heb een probleempje ik heb elk protret wachtwoord gevonden... maar die in de kerker niet (helemaal in het trappenhuis trap af en dan is er een deur beneden en daar door kom je een potret met een vrouw tegen) ze zegt dat ik het aan een zwaderaar moet vragen maar die laten niks los ik heb heel veel geprobeert... help :S

ga er eens heen in je onzichtbaarheidsmantel...

-------------------------------------------

Ik heb ook nog een vraag ik heb OoTP voor de PSP en ik moet de SVP leden vinden maar ik kan de opdracht van Ginny niet doen (of ik weet niet meer juist wat het is) ik dacht met de onzichtbaarheidsmantel naar ombers kantoortje gaan maar daar vind ik niks. Ik denk dat dit komt omdat ik het al gedaan heb maar er blijft staan dat ik een taak moet voltooien in de leerlingenkamer van Griffoendor.

Dat heb ik ook.

Mijn spel doet trouwens heel raar. Hoe pak je dat boek in de bibliotheek. Ik speel het op de psp. maar ik kan eht boek niet eens selecteren

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Lady Voldermort is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 04, 2008 11:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb twee vragen:

-Voor Snape moet ik een opstel maken, dus ik moet een boek halen uit de bibliotheek. Hermoine zegt de hele tijd: "Je moet bij de toverdranken afdeling zijn," maar waar ligt die? Ik kan hem echt niet vinden.. Ik heb ook al met Henk gepraat die opeens uit de lucht kwam en hij zei: "In de bibliotheek kan je alles vinden wat je nodig heb," en ik ben langs alle boekenkasten geweest, maar ik kan het écht niet vinden.

-En ik moet nog steeds één leerling helpen om naar de kamer van hoge nood te gaan. Het is Hannah Abedil en zij staat helemaal beneden in het kasteel. Ze heeft het maar over bezweringen en dat ze niet kan onthouden wat Bannin zegt. En als ik met haar praat, antwoord Ron standaard: "Zeg, moet jij geen bezweringen leren?"
Wát moet ik bij haar doen? Ik snap het echt niet.

Het spel voor de PC:)

Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller
Miss Zwarts
2e jaars
2e jaars

Miss Zwarts is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Nov 15, 2008 13:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Lady Voldemort. Helemaal linksachter is het heel donker, druk op de actie toets en je hebt het boek.
Die andere leerlinge is volgensmij Hannah, ik weet zo gauw ook niet wat te doen daar Embarassed heb je de game al lang niet meer gespeeld. Oh wacht: het is volgensmij dat je een schilderij hebt dat helemaal onderaan het trappenhuis is en ook helemaal bovenaan (naar de verdieping met de Kamer van Hoge Nood)
Praat met die twee en dan kun je haar naar de kamer krijgen

Mijn vraag: Ik heb een tijdje een xbox gehad met HP1, die was heel mooi, heel uitgebreid ook en al. En bovenal Nederlands.
HP 2; is daar echt geen mogelijkheid bij om hem op Nederlands te zetten? het is vooral lastig met het luisteren. De meeste woorden zijn geen probleem maar toch is het onhandig zo. Iemand raad?
HP 3; deze heb ik nooit gehad maar is deze in het Nederlands ook ( gesproken het liefst, ondertiteling is ook al goed, al weet ik niet of dat bij games zo is Embarassed )

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

Oranje is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Nov 17, 2008 22:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb sinds pas het Harry Potter en de orde of de feniks op de WII Ik ben op 10% van het spel. Ik heb Marcel gevonden en moet nu De plant in het vuur steken met een spreuk, ik heb de goede spreuk, maar om de 2 seconden groeit de plant weer aan. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Het is al gelukt Very Happy .

Laatst aangepast door Oranje op Za Nov 22, 2008 18:54; in totaal 1 keer bewerkt
Nikki__
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 26 Sikkels

Nikki__ is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 18, 2008 23:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hallo

Ik heb harry potter 5 op de PSP maar kom niet verder bij de besturing als ik Ron moet helpen zijn spullen in de koffer te doen.
Ik moet dan twee knoppjes indrukken, maar weet niet in welke volgoorde waardoor ik dus niet verder kom!
Iemand die dit wel weet?

Bedankt!

Cashmoneyflowz_
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 26 Sikkels

Cashmoneyflowz_ is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 23, 2008 13:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

croellie schreef:
heeyy Smile

Ik heb vOor me verjaardag het spel van Harry Potter gekregen (deel5 ) en ik vind het echt SUPER! Very Happy
maar nu zit ik met een prObleempje, want ik kom niet meer verder. ik moet nog 1 SVP lid ( Kasper Krauwel) maar hoe kom je by de camera? als je naar de trap op gaat (richting de waterspuwer) kan je in de regenpyp klimmen en kan je op het dak, maar dan ben je er niet. ik heb ook al geprobeer om op de stronk ( die je in brand kan steken)op te komen door 4 banken op elkaar te doen,zodat ik daar de regenpyp in kan klimmen,maar dat lukt ook niet Sad
Zou alsjeblieft iemand me kunnen helpen,want zo kan ik niet verder en ik heb echt alles al geprObeert!

XXXXX

hallo , ik zit daar namelijk ook vast maar ik kan je een klein beetje
verder helpen : Je ziet daar een tafeltje staan hé wel ... gebruik wingardium leviosa op het tafeltje en sleep het tot bij het soort van minder hoog ding aan de linker kant van kasper helemaal links hé ... dan klim je erop en ... maar wanr ik boven was bij de camera en ik deed wingardium leviosa verplaatste ik de camera tot voor de voeten van casper wanr ik terug benedn ben zegt hij dat ik hem boven moet halen terwijl ik hem al naar beneden heb gebracht ... Plzzzz help mij en crollie !!!

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp