Auteur |
Bericht |
margop
4e jaars
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 27, 2008 22:44 |
|
Over Mijzelf:
Forumnaam: Margop
Leeftijd: 15
RPG-evaring: Ik denk ondertussen toch wel redelijk. Op FFF speel ik in veel RPG's en hier speel ik bij jullie, Hogwarts 2017. Dus jullie weten wel hoe ik RPG
Hoeveel ben je online: Véél, te veel eigenlijk. Maar goed, laten we zeggen zo'n 2 uur per dag.
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): Verhaalstijl, geen dyslexie.
Waarom moet ik jou kiezen: Omdat ik lief ben?
Over mijn Personage:
Naam personage: Roxy Anderson
Leeftijd: 11
Afdeling: Gryffindor
Innerlijk:Roxy is thuis als enig meisje tussen 4 broers. Door de hele tijd omringt te zijn door jongens, vertoont ze soms nogal jongensachtig gedrag. Ze zal haar standpunt altijd verdedigen, een discussie verliezen vindt ze een teken van zwakheid en ze weigert haar zwakheid te tonen aan de rest van de wereld. Ze gaat dan ook tot het uiterste om haar gelijk te krijgen, ook al kwetst ze andere mensen er soms mee.
Roxy houdt van flirten en van jongens, ze doet het dan ook veel, maar ze beseft niet dat ze er anderen soms mee kwetst. Verder is vriendschap veruit het belangrijkste in Roxy's leven. Vriendschap betekent meer voor haar dan eenderwat anders in haar leven. Ze houdt van de langdurige gesprekken met haar vriendinnen en hoewel ze misschien vrij anders zijn dan zij, heeft ze veel respect voor hen.
Roxy vindt schoolwerk veel minder belangrijk dan plezier maken, ze is echter niet dom. Maar plezier gaat nu eenmaal voor op werk, in haar ogen.
Roxy heeft een bloedhekel aan de Slytherins en vice versa. Ze laat zich nogal gemakkelijk door hen opjagen en wordt snel boos.
Uiterlijk: Roxy heeft donkerbruine haren tot iets over haar schouders, die ze elke ochtend opsteekt. Ze heeft lichtblauwe ogen en een vrij smal gezicht. Qua gestalte is ze vrij normaal, niet groot, maar ook niet klein. Ze heeft een smal figuur, maar hier en daar zou ze er toch nog wel een paar kilo's af willen. Hoewel ze nogal jongensachtig kan overkomen, houdt Roxy er van met haar haar te knoeien en haar kleding zorgvuldig uit te kiezen. Zelf vindt ze haar handen het beste aan haar uiterlijk, omdat ze lange vingers heeft en omdat ze zich kan uitleven met nagellak en allerlei prulletjes op haar nagels.
Bevriend met: Dominique, Roxanne, Albus, Rose, Eva, Lorcan, Lysander en Eva. Met de tweedejaars van haar afdeling kan ze het ook wel vinden.
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Roxy is een halfbloed, haar vader was een tovenaar en haar moeder een Dreuzel. Haar moeder wist al snel wat haar vader was, maar heeft er nooit een probleem van gemaakt.
Terwijl haar moeder een kapperssalon openhoudt in hartje Londen, werkt haar vader als schouwer op het ministerie. Ze hebben dus niet bijster veel geld, maar ook niet bar weinig. Roxy houdt zielsveel van haar ouders, maar haar broers kan ze soms niet luchten of zien.
Waarom dit personage: Het karakter is helemaal van mij, ik moet me nergens aan houden qua karaktereigenschappen die al bepaald zijn door Rowling en ik kan dus ermee doen wat ik wil. Dat heb je niet als je een IC neemt, die moet je echt eerst leren kennen zoals ze in de boeken zijn en dat heb ik hier dus niet. ^^
Overige Opmerkingen: Ze is stiekem wel een beetje verliefd op Dominique, maar dat komt waarschijnlijk wel door zijn uiterlijk.
Ik heb deze solli ooit eens gebruikt in een andere RPG, maar die RPG werd gesloten voordat de Solli's bekeken werden. Ik heb het een beetje aangepast enzo, maar ik vond het karakter toch ook hier passen. Hopelijk is dit geen probleem? Anders maak ik wel een nieuwe solli.^^ |
_________________ Baby, whipped cream or chocolate sauce?
Both! |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 28, 2008 16:41 |
|
Over Mijzelf:
Forumnaam: Debby
Leeftijd: 14
RPG-evaring: Gemiddeld. Ik heb in VC gezeten, LYAH, Exodus en ik zit nu hier.
Hoeveel ben je online: Welke dag genoeg om te posten.
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): Ik heb geen dyslexie en ik schrijf in verhaalstijl.
Waarom moet ik jou kiezen: Omdat ik Debby ben? En misschien ook omdat ik veel online ben ofzo. XD
Over mijn Personage:
Naam personage: Teddy Lupin
Leeftijd: 17
Innerlijk: Teddy heeft het motto: Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Hij heeft een ontzettend groot rechtvaardigheids gevoel en vind het verschrikkelijk wanneer er iemand oneerlijk word behandeld. Zelfs wanneer iemand die hij helemaal niet mag oneerlijk word behandeld of word gepest, zal hij voor die persoon opkomen. Door deze karaktertrek kan hij snel als een bemoeial worden gezien. Hij bedoelt het wel allemaal goed, alleen niet veel mensen zien het.
Teddy kan wel goed voor zichzelf opkomen. Hij weet wanneer hij nee moet zeggen en is dan ook duidelijk. Wanneer mensen hem gebruiken zal hij het recht in hun gezicht zeggen dat hij het niet leuk vind. Natuurlijk komt dan zijn lieve kant weer naar boven en zal hij wel proberen om deze persoon niet té boos op hem te laten worden.
Teddy kan moeilijk met zijn gevoelens overweg. Hij vind het moeilijk om te vertellen wat hij voelt en kan daarom wel eens pissig worden wanneer hij niet kan uitleggen wat hij bedoeld. Als hij boos is, laat hij dat meestal niet zien. Hij vindt het last om uit te leggen waarom hij dan boos/verdrietig/whatever is.
Uiterlijk: Teddy is een soort moderne hippie. Het liefst draagt hij wijde broeken met een fel gekleurd shirt. Hij heeft donker haar met verschillende gekleurde plukjes die veranderen wanneer hij dat wilt. Je zal hem nooit langer dan 2 weken met hetzelfde kapsel zien.
Teddy had, toen hij werd geboren, donkere ogen, maar ook deze veranderd hij vaak. Zijn voorkeur gaat toch uit naar groen/blauw, hoewel hij zijn bruine puppyogen wel eens gebruikt om zijn zin door te drijven.
Teddy is redelijk lang, en heeft een beetje een slungelig postuur.
Bevriend met: Alle Potters en Weasleys. Hij heeft een oogje op Victoire.
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Teddy is opgevoed door zijn oma. Zijn ouders, Remus Lupin en zijn omgekomen in de Strijd om Zweinstein. Zijn oma heeft veel over hen verteld en hij is onwijs trots op ze.
Teddy komt ook vaak bij de Potters over de vloer, omdat Harry Potter zijn peetvader is. En aangezien daar ook vaak de Weasley komen, kent hij hen ook goed. Hij beschouwd ze echt als familie en houd van allemaal even veel.
Waarom dit personage: Ik vind de ship Remus/Tonks ontzettend leuk en Teddy sprak me vanaf het begin al aan. Ik stel hem echt voor als zo'n wereldverbeteraar.
Overige Opmerkingen: Teddy <3 chocolade.
Banner
|
Laatst aangepast door DoubleD op Do Okt 30, 2008 21:20; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
Genner
Bohemian Writer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 28, 2008 17:10 |
|
Over Mijzelf:
Forumnaam: Genner
RPG-evaring: Moonlight Secrets, Haunted Mansion, The Middle Ages, Last Year At Hogwarts, The Island, Vaile Castle, 1974 - A Marauders RPG, Hogwarts 2017
Hoeveel ben je online: In de vakantie elke dag, in het schooljaar ook meestal elke dag. Verhalende schrijfstijl.
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.):
Waarom moet ik jou kiezen: Ik heb al in deze RPG gespeeld als Scorpius Malfoy, maar toen werd het te druk op school (einde van het schooljaar enzo). Nu ben ik er terug in als Eva Daniels en ben ook redelijk actief.
Over mijn Personage:
Naam personage: Lysander Scamander
Afdeling: Ravenklauw
Innerlijk: Lysander is een erg vredelievende, behulpzame jongen. Hij houdt eigenlijk niet echt van het hele afdelingssysteem; het zorgt alleen maar voor rivaliteit volgens hem. Wat minder positief is aan hem, is dat hij nogal zwart/wit denkt. Grijs bestaat niet in z'n wereld.
Hij is nogal verlegen van aard als hij bij onbekenden is, maar in het gezelschap van familie en vrienden is hij een goedlachse jongen. Hij heeft een klein hartje en is snel gekwetst.
Hij heeft een grote verbeelding en meer dan eens droomt hij weg, waardoor hij weleens verdwaalt in het grote kasteel dat Zweinstein is. Hij is ook nogal naïef en vertrouwt mensen te snel.
Uiterlijk: Zo.
Bevriend met: Z'n broer Lorcan, Eva Daniels, Rose Weasley en de rest van de Weasleys komt hij ook mee overeen.
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Lysander en z'n tweelingbroer Lorcan komen uit een warm nest. Ze werden erg vrij opgevoed en een grote fantasie en verbeelding werd gestimuleerd. Z'n ouders staan altijd voor hem klaar en houden zielsveel van hem en z'n broer. Wat hij niet aan z'n ouders kwijt kan, daarmee kan hij wel bij Lorcan terecht. Voor Hogwarts werd hij weleens gepest, maar Lorcan kwam steeds voor hem op. Al bij al had hij een droomjeugd.
Waarom dit personage: Omdat ik Lysander wel interessant vind en hij is nodig in de RPG.
Overige Opmerkingen: Niet echt, nee. |
|
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 30, 2008 19:44 |
|
Over Mijzelf:
Forumnaam: Looool, Miseria dus xD
RPG-evaring: Geen. XD Nou, vooruit dan, Haunted Mansion, Hogwarts 2017, 1974 - A Marauders RPG, The Island, Middle Ages, Moonlight Secrets, Vaile Castle, en euh, ik dacht nog meer, maar kan me vergissen ^^
Hoeveel ben je online: Bijna nooit Elke dag
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): Verhaalstijl.
Waarom moet ik jou kiezen: Omdat ik geweldig ben
Over mijn Personage:
Naam personage: Mina LaVoile
Leeftijd: 12
Afdeling: Slytherin
Innerlijk: Mina is een minderprettigheid. Ze is vals, gemeen, en kil. Ze wenst iedereen dood en verdoemenis toe, en het kan haar geen ruk schelen als haar woorden je pijn doen. Ze doet altijd koeltjes, zal nooit uit haar slof schieten. Ze verlaagt zich niet tot het niveau van anderen uitlachen. Sterker nog, ze lacht nooit. Hoe ze lacht, en of ze überhaupt wel kan lachen is een mysterie. Ze lacht eens in de zoveel jaar, en deze lach is kil en humorloos. Mina is niet chagrijnig of aggressief, maar gewoon uiterst deprimerend en kalm. Ze vindt er geen (speciaal) plezier in anderen pijn te doen, en is een harde werker.
Uiterlijk: Mina heeft het uiterlijk van Sneeuwwitje; een echte Schotse, bleke huid, zwart haar, appelrode wangetjes, groene ogen en een klein wipneusje. Ze is klein, erg klein (1.55) maar wel goed in verhouding. Haar haar heeft een lichte slag en draagt ze het liefst los; het valt tot ongeveer net over haar schouders.
Bevriend met: Tsja, het is maar wat je bevriend noemt. Praat wel eens met: alle Slytherins.
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Mina is een volbloedheks die uit een welvarend gezin komt. Ze is het prototype verwend nest. Ze is enigskind, maar heeft hierdoor niet volop aandacht gehad. Haar ouders hadden het te druk met werk en zijn nooit thuis geweest. Haar ouders voelden zich hierom schuldig, en gaven haar daarom altijd haar zin.
Waarom dit personage: Ooooomdat krengen leuk zijn om te spelen ^_^
Overige Opmerkingen: Dit is eigenlijk vooral naar Jill ze is heel anders dan Amy Elliot.
^^
|
|
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 02, 2008 13:43 |
|
We hebben de uitslag! Dus hier komt het dan:
Door:
CharlieWemel, margop & Miseria
Niet Door:
De rest =]
Wil je weten waarom je niet door bent, aarzel niet en stuur gerust een PB
De Rollen
Gryffindor:
1e jaars, Albus Potter - CharlieWemel
1e jaars, Dominique Weasley - Sacha
1e jaars, Roxanne Weasley - VRIJ
1e jaars, Roxy Anderson - margop
2e jaars, James Potter - jilly-ann
2e jaars, Fred Weasley - Mirmana
2e jaars, Julian Cooker - Cookiiemonster
7e jaars, Victoire Weasley - margop
7e jaars, Teddy Lupin - VRIJ
7e jaars, Lucy Weasley - HG
7e jaars, Dèvin Spenser - Bernou
Slytherin:
1e jaars, Scorpius Malfoy - VRIJ
1e jaars, Richard Zabini - Mirmana
1e jaars, Chase Williams – Pinda_12
2e jaars, OC mannelijke Rol - VRIJ
2e jaars, Megan Olson - jilly-ann
2e jaars, Mina LaVoile - miseria
Ravenclaw:
1e jaars, Rose Weasley - DoubleD
1e jaars, Lorcan Scamander - CharlieWemel
1e jaars, Lysander Scamander - VRIJ
1e jaars, Eva Daniels - Genner |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes |
|
|
|
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 03, 2008 17:32 |
|
Over Mijzelf:
Forumnaam: pinda_12
Leeftijd: 14
RPG-evaring: Hogwards 2017, Roadtrip, Sado op FFF en At the other side of the world op FFF
Hoeveel ben je online: Elke dag erg vaak
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): niks bijzonders.
Waarom moet ik jou kiezen: Omdat jullie het willen ^^
Over mijn Personage:
Naam personage: Roxanne Weasley
Afdeling: Griffoendor
Innerlijk: Roxanne is erg dapper, moedig en laat soms iets te veel van haar weten. Ze reageert altijd vrolijk, houdt er niet van om verdrietig te zijn en maakt er elke dag weer een feestje van.
Roxanne houdt van het redden van mensen, ook al moet zij dan vaak leiden van de pijn en niet diegene die het ongeluk zou krijgen als ze er niet was geweest. Ze houdt er niet zo van om bloed te zien. Meestal valt ze al flauw als ze een wondje op haar handen of benen heeft, laat staan een diepe snee.
Roxanne is vaak iemand die fel reageert, ondanks haar vrolijke gedrag. Ze houdt er niet zo van dat mensen iets aan haar opmerken, hierdoor dus dat felle gedrag.
Uiterlijk: Roxanne heeft bruin kleurig, lang haar. Ze draagt meestal haar gewaad, wat eigenlijk erg logisch is, omdat ze op Zweinstein zijn. Verder heeft ze groene ogen, heeft ze een klein beetje een bleke huid en draagt gympen aan haar voeten.
Bevriend met: Albus Potter, Dominique Weasley, Roxy Anderson, James Potter, Fred Weasley, Victoire Weasley, Teddy Lupin, Lucy Weasley, Rose Weasley.
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Roxanne woont bij haar vader George, moeder Angelique en broer Fred. Ze heeft verder een normale opvoeding gehad, er is niks ergs gebeurd in haar leven en ging op haar 11e naar Zweinstein.
Waarom dit personage: Ik vindt het ook wel leuk om een Griffoendor te spelen, want ik zit zelf ook in die afdeling.
Overige Opmerkingen: |
_________________ Slythpride forever |
|
|
|
Genner
Bohemian Writer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 03, 2008 22:11 |
|
Over Mijzelf:
Forumnaam: Genner
RPG-evaring: Moonlight Secrets, Haunted Mansion, The Middle Ages, Last Year At Hogwarts, The Island, Vaile Castle, 1974 - A Marauders RPG, Hogwarts 2017
Hoeveel ben je online: Elke dag.
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): Verhalende schrijfstijl.
Waarom moet ik jou kiezen: Omdat je daar zin in hebt ^^' (als het al zo is xD)
Over mijn Personage:
Naam personage: Teddy Lupin
Afdeling: Gryffindor.
Innerlijk: Teddy Lupin is luidruchtig en zegt wat hij denkt. Hij heeft het hart op de goede plaats, maar z'n grote mond brengt hem weleens in de problemen.
Hij heeft er moeite mee als iemand z'n macht misbruikt, bijvoorbeeld als een leraar een leerling niet rechtvaardig behandelt.
Hij is impulsief aangelegd en meer dan eens is het feit dat hij eerst doet en dan denkt hem duur komen te staan.
Hij is sociaal aangelegd en altijd vrolijk. Natuurlijk heeft hij weleens mindere dagen, maar die moet je er dan maar bij nemen.
Op het gebied van resultaten scoort hij ronduit slecht. Studeren is echt z'n ding niet en als iets hem niet interesseert, vindt hij maar moeilijk motivatie om zich ervoor in te zetten.
Hij is ontzettend nieuwsgierig en wilt alles weten, zelfs als het hem eigenlijk helemaal niet aangaat. Dat vinden mensen algauw irritant aan hem. Hij kent niet goed de grens tussen wat hem aangaat en wat niet.
Hij zal steeds z'n familie en goede vrienden beschermen.
Als hij in moeilijkheden komt, is hij nooit alleen. Hij slaagt er steeds - meestal onbedoeld - in z'n vrienden mee te trekken.
Uiterlijk: Teddy is niet erg groot. Z'n zwarte haar is warrig, maar hij probeert het zo goed mogelijk in vorm te houden. Zijn bruine ogen doen harten smelten en hij heeft een ontwapenende glimlach. Als hij z'n gewaad niet draagt, houdt hij van een gewone jeans en een makkelijk shirt.
Bevriend met: De Potters, de Weasleys en Gryffs in het algemeen.
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Teddy Lupin is een wees. Z'n beide ouders zijn gestorven in de Slag om Zweinstein toen hij nog erg jong was en hij is opgevoed door z'n oma aan moederskant. Hij houdt zielsveel van haar en zou alles voor haar doen.
Hij brengt z'n peetvader Harry en diens gezin ook vaak bezoekjes in de vakanties. In z'n kindertijd bracht hij er ook veel tijd door. Harry en z'n oma vertellen hem veel verhalen over z'n ouders, die hij erg mist. Ook bij de Weasleys laat hij vaak z'n gezicht zien.
Waarom dit personage: Omdat hij me wel leuk lijkt om te spelen en hij ook erg verschilt van m'n andere perso.
Overige Opmerkingen: Hij houdt van Halloween, want dan kan hij z'n Transformagiër-zijn ten volle benutten. |
|
|
Winkey
2e jaars
Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 15, 2008 11:16 |
|
Over Mijzelf:
Forumnaam: Winkey
RPG-evaring: Veel, op HPF heb ik gespeeld in o.a. TI en ook al eerder in Hogwarts 2017. Verder speel ik in een aantal RPG's op het FFF.
Hoeveel ben je online: Veel, iedere dag sowieso.
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): Geen dyslexie, en ik schrijf in verhalende strijl.
Waarom moet ik jou kiezen: Omdat ik weet hoe de RPG werkt, deze keer geen last heb van veel huiswerk, en omdat jullie het personage dat ik ga spelen blijkbaar hard nodig hebben
Over mijn Personage:
Naam personage: Lysander Scamander
Afdeling: Ravenclaw
Innerlijk: Lysander is een slimme, creatieve, rustige jongen. Hij kan het goed vinden met de meeste mensen, hoewel hij vaak nogal dromerig overkomt. Misschien soms een beetje vaag, iets wat hij van zijn moeder heeft geërfd. Zijn geloof in het bestaan van vreemde wezens heeft hij echter niet van zijn moeder, je maakt hem anderzijds wel snel iets wijs.
Lysander houdt zichzelf buiten conflicten of ruzies, simpelweg omdat hij de meeste ruzies zinloos vindt om aan mee te delen en omdat de meeste meningsverschillen eigenlijk helemaal nergens overgaan. Soms is hij in staat om zoiets op te lossen met één of andere wijze uitspraak. Wanneer Lysander zelf het slachtoffer wordt, is hij in staat om het te negeren of het maar gewoon te ervaren als een flauwe grap.
Over het leren van toverkunst is Lysander erg gepassioneerd, en hij zit de lessen op Hogwarts dan ook met alle plezier bij.
Uiterlijk: Lysander!
Bevriend met: Lorcan Scamander, zijn tweelingbroer, en natuurlijk de andere eerste jaars van Ravenclaw. Verder ook waarschijnlijk de eerstejaars van Griffoendors.
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Lysander is natuurlijk de tweelingbroer van Lorcan en de zoon van Luna en Rolf Scamander. Lunda en Rolf zijn altijd al goede ouders geweest voor hem en Lorcan. Hoewel er altijd één van de twee vrij druk was met hun baan was de ander altijd wel thuis bij Lysander en Lorcan, en de broertjes hadden uiteraard altijd elkaar nog. Hij heeft natuurlijk al zitten popelen om op Zweinstein, en nu hij er is is het natuurlijk een geweldige beleving voor hem.
Waarom dit personage: Omdat jullie dit personage blijkbaar nodig hebben en ik denk dat ik hem geschikt neer kan zetten en goed in de RPG kan mengen.
Overige Opmerkingen: (nog) niet |
_________________ another day passes by... |
|
|
|
salvia
2e jaars
Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 30, 2008 23:26 |
|
Over Mijzelf:
Forumnaam: Salvia
Leeftijd: 16
RPG-evaring: Vaile Castle en 't Conflict van Sado 2 op FFF
Hoeveel ben je online: iedere avond ongeveer.
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): dyslectie ja, en verder gewoon verhaalstijl
Waarom moet ik jou kiezen: omdat je mij er heel blij mee maakt ^^
Over mijn Personage:
Naam personage: Max Rafferty
Leeftijd: 13
Afdeling: Slytherin
Innerlijk: Max is een rustige jongen.
Hij heeft eigenlijk niet zo veel problemen met mensen uit Gryffindor, maar doet wel vaak alsof om zo meer over te komen als een goede Slytherer. Hij is niet zo goed in leren en spijbelt daarom ook vaak.
Hij houd er van om over het enorme terrein van Hogwards te wandelen en is ook vaak in het verboden bos te vinden.
Hij is een achte vrouwen versierder maar neemt het het liefst niet té serieus.
Soms heeft Max het gevoel dat hij niet helemaal op zijn plaats is bij Slytherin, en dat hij het veel leuker gehad zou hebben bij Gryffindor. Maar als hij er dan aan denkt wat zijn ouders daarvan hadden gevonden, probeert hij zich altijd weer bewijzen als echte slyth.
Uiterlijk: Max heeft donker bruin half lang haar. Het is stijl en ziet er soms zwart uit. Hij heeft blauwe ogen.
Hij draagt een beetje casual kleding, en houd niet zo van zijn gewaad. Hij draagt die dus ook vrijwel nooit. Hij is best lang, ongeveer 1.75 meter.
Bevriend met: iedereen uit Slytherin
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Max is volbloed tovenaar maar heeft geen hekel aan mensen die dat niet zijn.
Zijn ouders zaten allbei ook in Slytherin en paste daar ook goed in. Ze zijn koppig, vel, weten wat ze willen en haten ''modderbloedjes''. Omdat Max juist helemaal niet zo is ergert hij zich hier best wel aan.
Zijn ouders zijn beide druk met hun werk dus Max gaat meestal een beetje zijn eigen gangetje.
Dit alles maakt dat hij niet zo'n hele goede band heeft met zijn ouders.
Broerd of zussen heeft hij niet.
Zijn jeugd heeft hij vrijwel alleen doorgebracht.
Waarom dit personage: Met dit twijfelachtige brave slytherin jongetje hoop iets toe te voegen aan de RPG (:
Overige Opmerkingen: niet echt. |
Laatst aangepast door salvia op Di Dec 02, 2008 17:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
draco_malfoy
4e jaars
Verdiend:
106 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 01, 2008 14:49 |
|
Toch nog maar een keer proberen, want ik lieft RPG en ik zou hier graag weer aan mee willen doen
Over Mijzelf:
Forumnaam: draco_malfoy
Leeftijd: 19
RPG-evaring: veel, heb gespeeld in Drakenstein, Cruiseship, Werewolves are back, Beauxbatons, The Island, ik heb zelfs al een keer aan deze rpg meegedaan en nog wel wat xD
Hoeveel ben je online: elke dag wel, tenzij ik niet kan
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): ik heb geen dyslexie en schrijf in verhaalstijl
Waarom moet ik jou kiezen: Omdat ik al eerder aan deze rpg heb meegedaan, het niet slim was om niet meer te posten in deze rpg en te stoppen, ik nu gewoon heel graag terug wil en ik verschillende koekjes/snoep naar keuze heb
Over mijn Personage:
Naam personage: Lancelot Lenoir
Leeftijd: 12
Afdeling: slytherin
Innerlijk: Lancelot is nogal een afstandelijke en een niet erg spraakzame jongen. Hij vermijd mensen daarom het liefst, maar hij zal heus wel met je praten als je tegen hem begint te praten, er komt alleen niet echt veel uit z’n mond en omdat het zo kortaf eruit komt hebben mensen vaak hun vooroordeel over hem klaar staan, maar Lancelot bedoelt het echt niet altijd kwaad. Maar ook al bedoelt hij het niet altijd zo, toch kan hij vaak z’n botte sarcastische minderwaardige zelf niet voor zich houden en dat puur om één reden. Laten we zeggen dat Lancelot al weet waar het onderwerp over gaat, wanneer ze het zien, maar meer daarover lees je wel bij z’n thuissituatie en tsja hij heeft al zoveel medelijden enzovoort gehad, dat hij er nou gewoon echt genoeg van heeft en dat al op twaalf jarige leeftijd. Dus wat je ook doet, zit er niet de hele tijd naar te staren, begin er niet over door te zeggen van doet het pijn, om maar een voorbeeld te noemen, want als je al die dingen niet doet, dan begint Lancelot je al gauw te mogen en wel hij heel graag met je bevriend zijn.
Uiterlijk: Lancelot heeft bruin krullend haar, donkerbruine ogen, hij heeft een moedervlek boven z’n rechterbovenlip, hij heeft een normaal postuur en z’n lengte zit zo tegen de 1.55. Lancelot draagt meestal casual kleding met altijd wel een trui of vest met capuchon en als hij z’n schoolkleding aan moet, dan doet hij z’n mantel nooit af, want ja je raad het al daar zit ook een capuchon aan vast. Dat Lancelot helemaal weg is van capuchons is omdat hij zo beter zijn linker gezichtshelft kan verbergen, die compleet verbrand is geweest en daardoor compleet onder de heel goede zichtbare littekens zit.
Bevriend met: Op het moment heeft hij nog geen vrienden.
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Lancelot is geboren en opgegroeid in de plaats Chartres (Frankrijk). Hij komt uit een volbloed gezin, een mama, een papa en zijn twee oudere broers. Doordat de mams van Lancelot een soort van obsessie had over de verhalen van Arthur en zijn ridders, heeft ze daarom haar oudste zoon Tristan genoemd, de middelste Arthur en uiteraard haar jongste Lancelot. Er gebeurde nooit echt veel in huize Lenoir, maar toch hing er om de één of andere reden altijd een gezellige sfeer. De jaren gingen voorbij en op z´n tiende gebeurde er iets wat Lancelot altijd bij zal blijven. Hun huis vloog in brand waardoor de broers van Lancelot en z´n mams en paps om het leven kwamen, Lancelot is er alleen mee weggekomen, met dat de linkerhelft van z´n gezicht compleet verbrand is. Ze hebben er alles aangedaan om Lancelot weer een beetje op te lappen, maar met niet echt veel succes, aangezien het niet gewoon een normale brand was en Lancelot niet gelijk kon worden binnen gebracht. Lancelot kwam toen vlak daarna bij een pleeggezin in Londen terecht, maar waarvan hij helemaal niks moet weten, dat rijke leventje is gewoon niks voor hem en dan vooral die dochters kan hij niet uitstaan, die blijkbaar met hun hoofd in de poederdoos zijn gevallen.
Waarom dit personage: Omdat Lancelot hip is, ik hem heel erg lieft en hij een plekje verdiend in deze rpg
banner:
|
_________________ Sono abbiamo preso tra buono e cattivo, è tutta la serie giusta e fatto |
|
|
|
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 03, 2008 18:57 |
|
Sacha en ik zijn er weer uit We hebben de solli's net na gekeken (sorry voor het wachten maar we hadden het allebei hartstikke druk). Hier komt de uitslag:
Pinda-12 - Niet door Sorry
Genner - Door
Winkey - Door
Salvia - Niet door Sorry
draco_malfoy - Door Wil je er wel op letten dat hij niet te afstandelijk doet?
De Rollen
Gryffindor:
1e jaars, Albus Potter - CharlieWemel
1e jaars, Dominique Weasley - Sacha
1e jaars, Roxanne Weasley - VRIJ
1e jaars, Roxy Anderson - margop
2e jaars, James Potter - jilly-ann
2e jaars, Fred Weasley - Mirmana
2e jaars, Julian Cooker - Cookiiemonster
7e jaars, Victoire Weasley - margop
7e jaars, Teddy Lupin - Genner
7e jaars, Lucy Weasley - HG
7e jaars, Dèvin Spenser - Bernou
Slytherin:
1e jaars, Scorpius Malfoy - VRIJ
1e jaars, Richard Zabini - Mirmana
1e jaars, Chase Williams – Pinda_12
2e jaars, Lancelot Lenoir - draco_malfoy
2e jaars, Megan Olson - jilly-ann
2e jaars, Mina LaVoile - miseria
Ravenclaw:
1e jaars, Rose Weasley - DoubleD
1e jaars, Lorcan Scamander - CharlieWemel
1e jaars, Lysander Scamander - Winkey
1e jaars, Eva Daniels - Genner |
_________________ She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes |
|
|
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 06, 2008 0:11 |
|
Heeej ^^
Ik speel Julian in deze RPG.
Maar hij zal tot de 16e afwezig zijn, omdat ik examens heb.
Ik kan soms op een vrijdagavond wel een komen checken enzo,
maar verwacht er niet te veel van.
Zodra de examens gedaan zijn meng ik me er met alle plezier terug in!
love,
Nass (: |
|
salvia
2e jaars
Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 07, 2008 23:19 |
|
ik probeer het stiekem gewoon nog een keer
Over Mijzelf:
Forumnaam: Salvia
Leeftijd: 16
RPG-evaring: Vaile Castle en 't Conflict van Sado 2 op FFF
Hoeveel ben je online: iedere avond ongeveer
Bijzonders (dyslexie, schrijfstijl enz.): ik heb dyslexie ja, en ik schrijf in verhalenstijl
Waarom moet ik jou kiezen: Omdat ik vaak online ben en ik denk dat ik deze rol goed zou kunnen spelen?
Over mijn Personage:
Naam personage: Roxanne Weasley
Innerlijk: Roxanne is een brutaal meisje. Ze is net als haar vader een echte grappenmaker en ook graag het middelpunt van de aandacht. Ze is brutaal tegen leraren en sluipt graag in de avond door de donkere gangen van Hogwards. Ze doet niet veel haar best op school maar houd er wel van om lol te maken. Ze word niet snel boos en als ze het wel is kan ze ook niet lang boos blijven. Je kan haar goed vertrouwen en ze zal je nooit laten zitten of een geheim doorvertellen.
Ze praat veel en mensen raken daardoor soms erg geirriteerd. Een constante energybron is een goede samenvatting van Roxanne.
Ze is niet snel verliefd maar als ze het wel is is het ook serieus.
Uiterlijk: Roxanne heeft rood/blond haar wat ze meestal in een staartje draagt. Ze heeft bruine ogen en is niet erg lang. Ze draag altijd haar mantel en verder gewoon kleren die fijn zitten. Ze heeft een normaal postuur en besteed niet zo veel andacht aan haar uiterlijk.
Bevriend met: de Potters en de Weasleys
Thuissituatie (ouders, herkomst, familie enz.): Roxanne is het dochtertje van George Weasley en Angelina Johnson. Ze gaat haar hele leven al veel om met alle Potters en de andere Weasleys. Ze zijn als één grote familie.
Ze heeft een goede relatie met haar ouders en ook met haar broer Fred kan ze meestal goed opschieten.
Waarom dit personage: Het lijkt me leuk om de Weasley twins in een vrouwelijke vorm te spelen!
Overige Opmerkingen: Het is een korte sollicitatie maar ik weet er niks meer aan toe te voegen, ik hoop dat ik door ben ^^ |
|
CharlieWemel
Murderer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 08, 2008 15:54 |
|
Hee!
Ik heb het op dit moment erg druk met school etc, dus zal deze en volgende week waarschijnlijk niet posten. Sleep Lorcan en Albus maar gewoon mee. |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
|
|
|
|