Auteur |
Bericht |
Evanesco
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 04, 2008 15:56 |
 |
Ik vind de rol van Rita Skeeter (Rita Pulpers) echt geweldig. Zij heeft een hele leuke rol.
Voor de rest vind ik Hermoine een leuke rol hebben. Zij is ook één van mijn favoriete personages. |
_________________ Perkamentus: ''De waarheid is iets prachtigs en vreselijk en moet met de grootste voorzichtigheid worden behandeld''. |
|
  |
 |
im4eversmart
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 05, 2008 16:36 |
 |
Ik vind de rol van Draco geweldig.
Hij mag altijd lekker snerend doen tegen andere mensen, geeft vaak rotopmerkingen, en loopt Harry altijd te stangen. (da's toch wel het grootste pluspunt ) |
_________________ Soms vraag ik me af, wordt de wereld nou bestuurd door imbecielen, of door mensen die het echt menen? |
|
  |
 |
Bonnie Wright
1e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 08, 2008 21:59 |
 |
Mij lijkt Harry Potter zelf wel vet om te spelen Gewoon de rol... ik merk soms de overeenkomsten, over hoe ik ben en hij is in het boek. |
_________________ Albus Dumbledore:"It's not our abilities who show who we are, it's our choices." |
|
  |
 |
EKLS.
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 30, 2008 18:00 |
 |
Ik zou graag Hermelien spelen, heel intelligent spelen, wat ik in het echt niet ben, maar ach. Het lijkt me ook geweldig om Perkamentus te spelen. Hij is zo rustig, kalm en weet altijd wat hij doet en zegt. |
_________________ lovelovelove. 1408'07. |
|
  |
 |
Hermelien girl
2e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 05, 2008 14:01 |
 |
Ik zou heel graag Ginny spelen, omdat ze net als ik eerst de kat uit de boom kijkt...vb: toen Harry voor het eerst bij de Wemels was. |
_________________ Hoe vaak heb ik Harry Potter al niet gelezen? Oja, te vaak!! --> een echte freak dus... |
|
  |
 |
|
| |