Auteur |
Bericht |
MissBehavior
1e jaars
Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 09, 2008 14:08 |
|
Sweet Hermione schreef: | San! Dank je! =D *zend heel veel hartjes*
SPOILERS! | [selecteer] Larten heeft veel te veel haar! Mijn Larten heeft geen dikke bos krullen, maar alleen een pluk rood haar ergens op z'n schedel. ^^
En Darren ziet er knap uit. Hij moet verdorie tien, elf jaar voorstellen, maar de acteur is toch zestien of zeventien? Ik denk dat we beter iemand konden nemen van veertien...
Maar goed, ik ben natuurlijk wel heel blij om de foto te zien. Want Darren Shan blijft prachtig. [/selecteer] |
|
*maakt vreugdessprongetjes*
FOTO!! *yay*
SPOILERS! | [selecteer] Maar ik ga wel akkoord met hierboven; Darren lijkt een beetje te oud op de foto, al dacht ik persoonlijk dat hij 13 was in het eerste boek. (Al kan je het in feite nergens vinden -__-" ) Crepsley zag ik ook heel anders voor me. Niet met zoveel haar xD Ik hoop echt dat Larten mooi IC geacteerd wordt. Hij doet me een beetje denken aan Lucius Malfidus, maar dan vriendelijker ^^
De achtergrond ziet er ook heel mooi uit. Iets spooky-achtig, maar wel fun xD [/selecteer] |
|
_________________ Harry: “Have you ever stopped loving anyone?”
Draco: “No. But I stopped hating someone once, though.”
|
|
|
|
Blood princes
Dreuzel
Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 01, 2008 17:32 |
|
ik kan niet wachten op de films.
tot nu toe hebk elk boek gelzen behalve die voor volwassenen
en k wacht vol ongeduld op de andere
het enige mispuntjes zijn; sommige uitspraken van Bec kloppen niet echt, want normaal gezien zou ze sommige woorden niet kunnen kennen zoals fotografisch.
en over the films sommige zijn goed gekozen alleen evra zit tegen , hij is zo oud! in m'n gedachten was hij jonger en steve en darren warren 13, 14 jaar |
_________________ Never fear the dark,just fear me^_^ |
|
|
|
jorisvdh
Dreuzel
Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 02, 2008 17:44 |
|
Ik kan ook echt niet wachten op de films.
En voor de mensen die geinteresseerd zijn:
Ik heb de manga (in het Engels) op internet gevonden: http://www.aku-tenshi.com/manga/ds.php
Het verhaal van de manga loopt wel iets anders dan het boek maar het meeste is hetzelfde |
|
|
|
|
Elyn
Hotemetoot
Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 09, 2008 18:33 |
|
jorisvdh schreef: | Ik kan ook echt niet wachten op de films.
En voor de mensen die geinteresseerd zijn:
Ik heb de manga (in het Engels) op internet gevonden: http://www.aku-tenshi.com/manga/ds.php
Het verhaal van de manga loopt wel iets anders dan het boek maar het meeste is hetzelfde |
Verdorie, dat wou ik net komen zeggen! xD
Zalige manga, echt waar. Spijtig dat er zo weinig van op het internet staan.
Darren is erg leuk getekend, net als Larten [rauwch]. Maar wel wat overdreven soms, maar ja, manga he xD
De filmfoto ziet er erg cool uit, btw. Alleen lijkt Darren wel erg oud en Larten heeft te veel haar en is te dik, vergeleken met mijn verbeelding dan. |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
|
|
ChristaVilijn
Dreuzel
Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 15, 2008 10:20 |
|
Die boeken van Darren Shan zijn echt geweldig<3
Ik vind dat einde echt zo vet onverwacht bji deel 12 0.o Ik bedoel; zoiets bedenk je gewoon niet x3 dat hij een band heeft met Mr. Tiny x3
en de Demonata serie is ook top v.v Ik heb deel 1 en 2 thuis in de kast en deel 3 heb ik gelezen, maar ik wil gewoon alle boeken uit de serie ;D |
_________________ “Cru-,” begon Maisa. “Impe-,” zei Christa tegelijkertijd.
“Expelliarmus!” hoorden ze Albus ineens boven alle ophef uitkomen.
De twee meisjes vlogen over de grond door de kracht van Albus’ spreuk. |
|
|
|
Elyn
Hotemetoot
Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 08, 2008 21:25 |
|
*Heeft net Wolvenbloed gelezen*
SPOILERS! | [selecteer]
Verdorie, kon het mogelijk nog een grotere cliffhanger zijn!! Aarch... ik had het echt niet zien aankomen, indd spectaculaire wending op het einde.
Ik vind het vreselijk dat Grubbs de vloek heeft, dat Loch dood is, net als oma en opa Spleen.. voor Bill-E dan. xD
En dat Grubbs Derwisj zo laat zitten op het einde.. onbegrijpelijk.. maar ja, met al die lammeren... Ik ben blij dat Grubbs is blijven vechten en ik denk [hoop] dat hij die vloek wel zal overwinnen. Maar dat blijft wachten of course..
[/selecteer] |
|
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
|
|
Scran
Dreuzel
Verdiend:
108 Sikkels