Poll :: Wat vond je van Cycle 11? |
WORST CYCLE EVAR!!!1!!1 |
|
0% |
[ 0 ] |
Een van de mindere, maar niet de slechtste |
|
0% |
[ 0 ] |
Mwoah, middenmootje |
|
0% |
[ 0 ] |
Een van de betere |
|
100% |
[ 6 ] |
Best cycle in the history of America's. Next. Top. Model. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 6 |
|
Auteur |
Bericht |
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 22, 2008 22:15 |
|
SPOILERS! | [selecteer] *viert een klein feestje*
Ik ben dus wel blij met McKey, ze was namelijk een van mijn favorieten. Ik vind d'r persoonlijk ook prachtig, dus zeker wel terecht ^^ Ik had Analeigh liever in de finale gezien dan Sam (Want zeg nou zelf, Sam is bagger), maar goed. Toen Analeigh d'r uit ging was het wel duidelijk dat McKey zou winnen, Sam zou nooit van McKey kunnen winnen.
Het enige wat me bothert is dat McKey zo op Yoanna lijkt en we nu 2 winnaars hebben die op elkaar lijken. XD [/selecteer] |
Misschien wel tijd voor een polletje?
SPOILERS! | [selecteer] Ik vond persoonlijk cycle 11 een van de betere cycles (Al blijft cycle 2 de beste.) Het had een entertainment value, leuke shoots, leuke meiden en vooral een sterke top 6 (Op Sam na). [/selecteer] |
|
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 22, 2008 22:32 |
|
Over de poll
SPOILERS! | [selecteer] Ik vind het wel een van de betere cycles. Sowieso sinds de verschrikkelijke cycles die hiervoor zijn gegaan. Cycle 9 en 10 waren verschrikkelijk . Cycle 8 was alleen maar leuk omdat mijn all time favourite model in die cycle zat (Lees: Natasha). Maar de laatste cycles waren gewoon niet leuk. Ik denk ook dat het voornamelijk komt omdat ze nu in Amsterdam/Nederland zaten. Dat maakt het sowieso wel leuk. Ook waren de meiden wel leuk en de dingen die ze deden ook wel origineel. Dus ik heb gestemd op "een van de betere seizoenen". Ik vind namelijk ook dat seizoen 2 echt de beste is. [/selecteer] |
|
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 23, 2008 18:46 |
|
Goed nieuws voor de mensen die ANTM gewoon op tv volgen en die in Nederland wonen. Vanaf aankomende maandag zendt RTL5 ANTM weer uit. Deze keer dus cycle 10. Elke maandag dus op RTL5 om 20:30.
Is het overigens bekend wanneer cycle 12 komt van ANTM? Misschien is dat al een hele tijd bekend, maar ben ik het vergeten want ik weet het nu gewoon echt niet meer. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
|
| |