Auteur |
Bericht |
Stik-de-moord
1e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 19, 2008 19:48 |
 |
Laatst droomde ik serieus dat ik met Ron Wemel aan het zoenen was, ik was toen doodmoe in slaap gevallen met hp deel 6 in mijn armen [a] en ik was net bij het stuk waar Ron Belinda aflebberde. Hij zoende trouwens niet lekker. Voor als iemand het belangrijke informatie vind. |
_________________ Netheid is voor de dommen,
een genie beheerst de chaos |
|
  |
 |
Niinza
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 19, 2008 20:28 |
 |
Ik droomde een paar maand terug dat 'kleine' Harry op een mini-bezemsteeltje is een totaal witte ruimte vloog xD En @ Marit (stik-de-moord) ik heb ook een droom over jou, Anna en mij en je ouders en mijn ouders gehad (Simon was er niet xD)..
Datging zo:
Marit en ik gingen naar 'Hogwarts', maar op de set zegmaar. Daar mochten we blijven en dat was vet gezellig en zo, en toen gingen we door de bibliotheek lopen en zo xD Best vaag ^^'. En toen betrapten we Anna zoenend met Draco/Tom xD En toen liepen we langs een vijver(?) en toen Hagrid/Robbie eraan en die stuurde ons weg xD |
|
  |
 |
berry6145
3e jaars

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 20, 2008 12:43 |
 |
Vroeger had ik regelmatig dromen dat ik in zweinstein was, nu heb ik dat maar af en toe, nu is het vaker dat ik droom dat ik in een winkel(?) sta met allerlij harry potter spullen verder heb ik af en toe nog wat dromen dat ik bijvoorbeeld bij een premiere sta ofzo, als ik droom, droom ik bijna altijd over HP |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie  |
|
  |
 |
Miis GrAnger
4e jaars

Verdiend:
103 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 20, 2008 15:13 |
 |
ik heb vorige week gedroomd dat ik in 't nest was, en ginny en ik moesten iets zoeken .
was heel vreemd xD.
en ook een andere keer dat ik met daniel radcliffe op een premiere was en dat ie me wou zoenen hahah.
gr. miis granger |
_________________ H P F !!
_
__ > FAN ART ! <
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
|
|
  |
 |
Jano0403
2e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 20:55 |
 |
ik heb wel een paar keer gedroomd dat ik op zweinstein zat. daar zit ik zelfs overdag nog over te (dag)dromen! je weet maar nooit, dromen kunnen uitkomen... ik heb nog nooit nachtmerries over HP gehad. |
|
|
  |
 |
xKIMx
1e jaars

Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 11:48 |
 |
Ik heb ooit es gedroomd dat hermelien opeens voor me deur stond:P heel vaag:P en toen nam ze me mee naar zweinstein en toen zou ik daar het hele schooljaar blijven. ik helemaal happy, toen we net naar transfigurwtie liepen - me lievelingsvak- werdt ik wakker:( toen was ik de hele dag chaggerijnig:P |
|
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 28, 2008 17:31 |
 |
Als ik veel met HP bezig ben (als ik een boek lees of ik heb net de film gezien), dan kan ik wel eens van HP dromen. haha en meestal lopen die dan af dat Harry me kust (maar ik van eigenlijk op Ron, dus ik hoop dat dit in het vervolg aangepast wordt:p) |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
francaatjuh
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 28, 2008 19:01 |
 |
Ik had ooit gedroomd dat daniel radcliffe met een auto samen met mij naar een heuvel reden waar we de sterren konden bekijken Dat was echt erg zeg..dat is eigenlijk ook de enigste die ik kan herinneren ik zal ebst meer over harry potter hebben gedroomd maar dat kan ik niet meer herinneren |
_________________ ..Merry Christmas everyone and a happy New Year!!..
..I will miss you HPF!!.. |
|
  |
 |
kimmetje
1e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 22, 2008 19:43 |
 |
Ik heb wel eens over ze allemaal gedroomd, was ook met het boek in slaap gevallen ( weet niet meer welk) en heb echt toen raar gedroomd |
_________________ Ik ben Ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect, maar zo ben ik. om mij te leren kennen, moet je dit kunnen leren. ik ben hoe ik zijn wil en zo moet je mij maar accepteren |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 24, 2008 12:24 |
 |
*steekt hand op*
Donderdag dat was gisteren en vandaag is het vrijdag. Wat in houd dat vanavond zwerkbal is (dit is een feitje)
Vannacht had ik ook een soort van Harry Potter droom. Eigenlijk waren het heel veel dingen door elkaar heen, maar ook wel een beetje Harry Potter. Ik droomde namelijk dat ik een paar meisjes weer tegen kwam van de middelbare school die ik dus jaren niet meer gezien heb. Alleen ik mocht die meisjes niet zo op de middelbare school. Daarom wou ik ze niet graag zien. Op een gegeven moment zat ik met een paar mensen in een tuin met een hek en toen vertelde een van de mensen dat die meisjes eraan kwamen. Toen pakte ik een mantel en deed hem om. Dat was dus een soort van onzichtbaarheidsmantel. Ik probeerde toen te ontsnappen van die tuin want zij mochten mij niet zien. Ik pakte mijn kat zodat zij ook onzichtbaar was en ik ging dus de tuin uit. Het voelde heel fijn om onder die onzichtbaarheidsmantel te zitten. En dat niemand mij kon zien en dat ik lekker kon doen wat ik zelf maar wou doen. Op de onzichtbaarheidsmantel na is dit niet echt een Harry Potter droom, maar het lijkt er wel op. Ik had in het verleden veel meer Harry Potter dromen. Zelfs HarryPotterForum gerelateerde dromen. Die heb ik nu helemaal niet meer, dus dan komt deze droom nogal redelijk dicht bij een Harry Potter droom. Ik vond normaal de Harry Potter dromen wel leuk. Het is ergens wel jammer dat ik ze nu niet meer heb.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Misses Dark.
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 27, 2008 7:46 |
 |
Ik ga maar niet op noemen welke gaves ik heb met dromen, maar wel een. Ik kan dromen manupileren en daarom kan ik als ik slaap gewoon even dromen over Harry potter.
Vandaag droomde ik een vervolg op al me dromen deze maand. Dat ik op Zweinstein zit samen met ene Chloë, we zitten in Ravenklauw en maken gekke dingen mee. Echt gaaf ^^ |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 27, 2008 13:39 |
 |
Maar is dat niet heel normaal dat je zelf kunt besluiten waar je over droomt? Dat kan ik namelijk ook wel. Als ik een droom niet interessant vind dan skip ik hem gewoon en heb een volgende droom die ik zelf dan bepaal waar die over gaat.. Volgens mij kunnen wel veel mensen dat en is dat niet echt bepaald een "gave" ofzo. Ik heb het in ieder geval nog nooit van gehoord dat het apart zou zijn.
Maar ja ik heb dus in tijden geen HP droom meer gehad. Mijn vorige bericht dan, maar dat op zich ook niet echt een HP droom. Waarschijnlijk ben ik er ook minder mee bezig. Ik hoef ook niet meer echt perse over HP te dromen eigenlijk. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Misses Dark.
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 03, 2008 14:03 |
 |
Nee.. ik kan het anders, ik kan het niet uitleggen. Ik kan ook dromen ontleden, dat is ook een gave. Ik heb gewoon iets met dromen
Vandaag droomde ik weer verder. We gingen een toverdranken maken maar Sneep die was boos toen we stiekem iemand de verkeerde weg gingen opbrengen. Ze ketel ging ontploffen, maar Sneep verhielp het nog. Toen moesten we de gangen schoonmaken. (zonder magie). |
|
|
  |
 |
Kiwa
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 27, 2008 16:47 |
 |
Ik krijg geregeld betoverende dromen, recent nog dat ik zonder toverstaf een spreuk uitsprak en dan gebeurde wat er moest gebeuren en zo. Ik droom ook vaker dat ik moet vechten tegen Voldemort, soms zelfs in m'n eigen school(!) en met vrienden moet schuilen en zo (zaaaliiig) en een keer zelfs dat ik hem wat kon ompraten en even wat vriendelijker kon maken maar met steeds het doel hem uit te schakelen, want zelfs in je dromen kan ie niet meer goed worden. Ook heb ik vaker Sneep in mijn dromen en fabeldieren, en soms de hoofdpersonages zelf in het kasteel. Een paar jaren terug had ik ook vaker op een vliegende bezem gezeten waar ik overal mee kon vliegen en dan heb ik echt dat gevoel in mijn buik als het tuig een duikvlucht maakt en zo, super gewoon!
Ik verheug me altijd op zo'n dromen, om heerlijk in weg te kunnen dromen!!  |
|
|
  |
 |
|