Auteur |
Bericht |
piepekoe
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 27, 2008 11:52 |
 |
Witch_Eva schreef: | Tyrael schreef: | Mijn vraag gaat over professor Anderling in boek 1. Aan het begin van het boek zit ze de hele dag als kat tegenover het huis van de Duffelingen. Waarom doet ze dat? Ze wist niet dat Harry bij de Duffelingen gingen wonen, dus dat is geen reden. Waarom ging ze niet naar een feest, nadat Voldemort was verslagen? |
Blijkbaar wist ze toch wel dat Harry bij de Duffelingen ging wonen. Want anders deed ze het inderdaad niet. Ze ging ervoor zitten omdat ze wou zien bij welke mensen Harry terecht zou komen. Het lijkt mij namelijk niet dat zij er niks vanaf wist want anders zou het inderdaad behoorlijk zinloos zijn. |
Misschien wel een laat antwoord, maar Anderling was er toch omdat Hagrid had gezegd dat hij daar afgesproken had met Perkamentus? Ze wist nog niet waarom Perkamentus daar zou komen, en al zeker niet dat hij Harry bij zich zou hebben. |
|
|
  |
 |
RenaldWombel
Dreuzel

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 27, 2008 17:09 |
 |
Ik heb ook een vraag.
Niemand kan het adres van de Orde van de Feniks uitspreken, omdat er zo'n Fidelusbezwering (zoiets) over is uitgesproken, maar als Harry in deel 5, blz. 516, met Sirius wilt praten over zijn vader, kan hij wel gewoon Grimboudplein 12 uitspreken!
Is dit omdat er niemand anders in de buurt was die het kon horen? |
|
|
  |
 |
|
| |