Poll :: Waar luister jij volgens Last.fm het meest naar? |
Pop/Rock muziek (mainstream) |
|
31% |
[ 6 ] |
Gothic Rock / Metal etc. |
|
21% |
[ 4 ] |
Britpop |
|
0% |
[ 0 ] |
Jrock/Jpop |
|
5% |
[ 1 ] |
Indie Rock |
|
26% |
[ 5 ] |
Anders, namelijk (uitleg in post) |
|
15% |
[ 3 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 19 |
|
Auteur |
Bericht |
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 22, 2008 21:16 |
|
Dat jullie dat volhouden XD Ik irriteer me al als ik 5 liedjes achter elkaar van dezelfde artiest hoor, zelf bij Sonata Actrica, Nightwish, Pink of Garbage. Hoe erg ik d'r ook van hou XD
1 Pink 18
2 Sonata Arctica 9
3 Nightwish 8
4 Frank Wildhorn 7
4 Me and My Girl 7
Ja, Pink is wel opvallend. Ik had wat liedjes van haar gedownload, dus vandaar dat ze op 1 staat. Frank Wildhorn staat bijzonder laag voor zijn doen, maar ik had deze week niet zo veel zin in J&H XD
Mijn liedjes lijst is niet zo boeiend, allemaal liedjes die 1 of 2 keer gedraait zijn XD
Ik voorspel volgende week veel Garbage, aangezien ik nu mijn Garbage CD's aan het uploaden ben XD |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
Tyrael
7e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 22, 2008 22:55 |
|
Even snel mijn lijstje nog:
Artiesten
1) The Killers - 42x
2) Coldplay - 30x
3) Led Zeppelin - 24x
4) Lynyrd Skynyrd - 17x
5) Ra Ra Riot - 14x
Gewoon normaal voor mijn doen. Ik houd wel van The Killers, heb in jaren weer een cd gekocht en raad eens van wie .
Lynyrd Skynyrd staat zo hoog door 1 liedje wat ik de laatste tijd mooi vond. Denk dat dat liedje ook op 1 staat in mijn charts.
Tracks
1) Lynyrd Skynyrd - Free Bird - 15x
2) Led Zeppelin - Dyer Maker - 13x
3) The Killers - Don't Shoot Me Santa - 10x
4) The Killers - Human - 8x
5) Coldplay - Life in Technicolor - 6x
En jawel, Free Bird van Lynyrd Skynyrd op 1. Het is een echte oldie. Ik luisterde vroeger veel meer naar Classic Rock maar dat begint steeds minder te worden. Dyer Maker is ook zo'n good old song. Vreemd dat Life in Technicolor erin staat en niet Cemeteries of London. Ik heb het idee dat ik het laatste nummer veel vaker heb geluisterd. Ik vond het ook veel mooier.
Het lijkt me wel leuk op prognoses op te stellen. Wat ben je van plan om aankomende week (deze week eigenlijk ) te luisteren? Ikzelf denk dat ik iets minder ga luisteren omdat ik de komende dagen veel werk + feestdagen heb. Maar de bands die waarschijnlijk in mijn charts komen zijn Ra Ra Riot en Coldplay. Verder denk ik dat Razorlight en The Libertines ook een kansje maken.
@Witch_Eva: Ik ben net naar de last.fm pagina van Robert Pattinson gegaan en ik ben er dus net achter dat het Cedric Diggory is en dat hij geen platencontract heeft . Op de foto van Last.fm lijkt hij totaal niet op Cedric. En ik had ook ergens gelezen dat er een liedje van hem in Twilight the movie zat dus, zo redeneerde ik, zou het wel een vet goede artiest zijn of een goede artiest in opkomst. Blijkt hij dus 9 liedjes te hebben en de hoofdrol in Twilight te spelen.
Maar wel knap dat je Let Me Sign 2388x hebt beluisterd. |
_________________ "Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 22, 2008 23:10 |
|
Tyrael schreef: | @Witch_Eva: Ik ben net naar de last.fm pagina van Robert Pattinson gegaan en ik ben er dus net achter dat het Cedric Diggory is en dat hij geen platencontract heeft . Op de foto van Last.fm lijkt hij totaal niet op Cedric. En ik had ook ergens gelezen dat er een liedje van hem in Twilight the movie zat dus, zo redeneerde ik, zou het wel een vet goede artiest zijn of een goede artiest in opkomst. Blijkt hij dus 9 liedjes te hebben en de hoofdrol in Twilight te spelen.
Maar wel knap dat je Let Me Sign 2388x hebt beluisterd. |
Ja hij is in principe gewoon een acteur die ook dus wel eens liedjes zingt en op heeft getreden als muzikant. Hij had een paar liedjes en toen hij gecast was als Edward Cullen voor Twilight toen had medespeler Nikki Reed zijn liedjes gehoord en die vond ze goed en heeft ze die gegeven aan de regisseur daardoor staan twee liedjes van hem ook op de soundtrack van Twilight en komen ook in de film voor. Daarvan ken ik zijn muziek ook, want ik vind het ergens gewoon heel hip dat een acteur liedjes schrijft/zingt voor de film waarin hij zelf ook mee speelt. Ik was er wel benieuwd naar. Voornamelijk inderdaad omdat hij ook een HP acteur is. Daarbij lijkt hij inderdaad niet meer op Cedric. xD Dat is inmiddels ook 3 jaar geleden dat hij daar in speelde en tieners/20'ers veranderen nou eenmaal snel van uiterlijk. xD En Let Me Sign is dus in het echt op mijn iTunes ook het meest gedraaide liedje. Niet dat het heel speciaal is want het liedje duurt maar 2:18 minuten. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 28, 2008 19:26 |
|
Yaay, voor de laatste keer op HPF. xD
Top Artists
1. Cinema Bizarre 354
2. Nickelback 69
3. Dir en Grey 67
4. Blowsight 50
5. Escape The Fate 41
Blowsight is nieuw. : D Sinds zaterdag wel te verstaan, ik ken ze van het concert van Cinema Bizarre. <3
Top Tracks
1. White Noise - Cinema Bizarre 101
2. It's Over - Cinema Bizarre 65
3. Dysfuntional Family - Cinema Bizarre 30
4. S.E.X. - Nickelback 21
4. Sad Day For Happiness [Demo] - Cinema Bizarre 21
Tja... Ik ben een beetje obsessed met Cinema Bizarre vrees ik... [a] |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
Changetje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 28, 2008 20:28 |
|
1. NEWS 38
2. John Mayer 36
3. Suga Shikao 21
4. Spitz 12
5. NEWS (Tegomass) 5
Ik heb niet zoveel muziek geluisterd de afgelopen dagen xD Maar toch staat NEWS weer bovenaan, lol. En ik heb John Mayer herontdekt <3
1. Suga Shikao Happy Birthday 19
2. John Mayer I Don't Trust Myself (With Loving You) 14
3. John Mayer Stop This Train 4
4. John Mayer Gravity 4
5. Duffy Scared 4
Wow, niet eens NEWS in m'n top 5. That's a first~ |
_________________ theres no way to stop what comes falling |
|
|
|
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 29, 2008 13:10 |
|
Artists
1 Rob Pattinson 3
1 Rockapella 3
1 Robert Pattinson 3
4 The Corrs 2
Tracks
1 Rockapella One Fine Day (Acapella) 3
1 Rob Pattinson Never Think 3
3 Robert Pattinson Unknown (Let me sign) 2
3 The Corrs Runaway 2
En een heleboel verschillende artiesten en tracks op 5. Ik heb naar veel verschillende muziek geluisterd, geloof ik. En omgz, Robert Pattinson staat erin! Dat komt denk ik omdat ik naar Twilight de film ben geweest. :')
Het is trouwens niet helemaal representatief, ik heb ook veel op mijn mp3 geluisterd - o.a. naar John Mayer - maar die scrabblet 'ie niet mee. =.= |
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 29, 2008 14:23 |
|
@Josse: Je kunt ook nog een lijstje maken voor heel 2008 op 31 december. xD
Artiesten:
1. Max๏mo Park [42]
2. The Killers [29]
3. Elbow [28]
4. Rolling Stones [25]
5. Fleet Foxes/Red Hot Chilli Peppers [11]
Liedjes:
1. Max๏mo Park - Girls Who Play Guitars [9]
2. Max๏mo Park - Apply Some Pressure [6]
2. Max๏mo Park - Postcard of a Painting [6]
2. Adele - Make Your Feel My Love [6]
5. The Killers - Bones [4]
5. Max๏mo Park - Going Missing [4]
Vooral veel Maximo Park valt op. Ben deze week verslaafd geraakt aan een paar liedjes van hun, vooral Girls Who Play Guitars. Daarnaast heb ik weer geluisterd naar Fleet Foxes, omdat ik een album lijstje van 2008 wilde maken. En Adele heeft een hele mooie cover van een Bob Dylan nummer gemaakt. Ik heb ook weer mijn oude stadium Arcadium cd's van de Red Hot Chilli Peppers uit het stof gehaald.
Ik post woensdag nog een lijstje van heel 2008... |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 29, 2008 15:53 |
|
@ Debbie: Selfish Jean, Jenny Don't Be Hasty, New Shoes, Opportunity.
You're my kinda girl!
Even een overzichtje van mijn algemene lijst. Ik luister veel verschillende soorten, liedjes en artiesten door elkaar.
Artiesten
1 Jason Mraz 104
2 Laura Marling 61
3 Kings of Leon 50
4 The Last Shadow Puppets 40
5 Fall Out Boy 39
6 Travis 36
7 Gabriella Cilmi 33
8 Melody Gardot 27
9 Taking Back Sunday 22
10 Editors 21
11 Girls Aloud 20
12 Jamie Lidell 16
12 Gavin DeGraw 16
12 Jose Vanders 16
15 Aretha Franklin 15
Liedjes
1 Kings of Leon Sex on Fire 50
2 Laura Marling My Manic And I 20
3 Taking Back Sunday Cute Without the E 18
4 Gabriella Cilmi Save the Lies 17
5 Travis Flowers in the Window 16
6 Sia The Girl You Lost To Cocaine 14
7 Jose Vanders Josephine 13
7 The Orion Experience Obsessed With You 13
9 Cobra Starship Snakes on a Plane (Bring It) 11
9 Butterfly Boucher Life Is Short 11
11 We Are Scientists The Great Escape 10
12 The Kooks Stormy Weather 9
12 The Last Shadow Puppets Standing Next To Me 9
12 Jamie Lidell When I Come Back Around 9
12 Laura Marling The Man Sings About Romance 9
Mijn last.fm is slechts een aanvulling op mijn muziek. Ik luister veel cd's in mijn ouderwetse cd-speler die ik zelfs nooit op de computer luister, zoals New Young Pony Club en Jamie Scott.
En ik heb mijn scrobbler van mijn computer afgehaald om bepaalde redenen, dus mijn library kan alleen aangevuld worden door... radio. ^^
Maar alsnog vind ik last.fm heel fijn. (: |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 0:24 |
|
Mijn lijst van afgelopen week. Ik heb gisteren nauwelijks geluisterd en vandaag helemaal niks, dus hij klopt eigenlijk nog wel. xD
Artist
1) Robert Pattinson 654
2) A Fine Frenzy 62
3) Jason Mraz 60
4) Room Eleven 29
5) Milow 20
Een keer een hele andere top 5. Een keer geen Kate Nash en Paramore. Geen verassing dat Robert Pattinson weer bovenaan staat. Ook al heb ik deze week echt niet vaak naar hem geluisterd. Ik heb deze week een nieuwe band ontdekt .A Fine Frenzy is gewoon echt super. Ik heb echt vaak naar hun geluisterd. Room Eleven luisterde ik altijd al naar alleen nu staan ze voor het eerst in de top 5. Milow staat alleen zo hoog omdat ik deze week de hele week Ayo Technology in mijn hoofd had en daarom vaak dat liedje gedraaid heb. xD
Tracks
1)Robert Pattinson Let Me Sign 370
2) Robert Pattinson Never Think 101
3) Robert Pattinson Stray Dog 101
4) Robert Pattinson I'll Be Your Lover, Too 56
5) A Fine Frenzy Almost Lover 30
Natuurlijk veel Robert Pattinson. Al vind ik het ook wel leuk dat A Fine Frenzy er ook in staat. *woei* Al heb ik het idee dat ik het liedje "Near to You" vaker heb gehorod dan Almost Lover, maar het zal dus wel kloppen. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 11:04 |
|
@Eva: A Fine Frenzy! Die heb ik ook nog wel een heel lang tijdje geluisterd. :] Zij heeft echt leuke liedjes.
Ik post omdat het het einde van 2008 is, maar even mijn over-all lijstje. :]
Artists:
1. 30 Seconds To Mars : 109
2. Coldplay : 68
3. Snow Patrol : 36
4. Keane : 35
5. Avril Lavigne : 34
30STM bovenaan, ik had niet anders verwacht. Alleen heb ik ze nog meer geluisterd, alleen mijn CD-speler scrobblet Last.fm natuurlijk niet, en soms scrobblet ie m'n iPod ook niet helemaal, maar goed.
Songs:
1. The Kill - 30STM : 22
1. How Does It Feel - Avril Lavigne : 22
3. Far Away - Nickelback : 18
4. Savior - 30STM : 14
5. In Gods Hands - Nelly Furtado : 13
Far Away heb ik de laatste tijd nog veel meer geluisterd, maar ik heb geen zin om m'n iPod op aan te sluiten, maar goed. Wel een goede weergave. :]
Een muzikaal 2009 iedereen! xD |
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 13:09 |
|
Jalf schreef: | Dat jullie dat volhouden XD Ik irriteer me al als ik 5 liedjes achter elkaar van dezelfde artiest hoor, zelf bij Sonata Actrica, Nightwish, Pink of Garbage. Hoe erg ik d'r ook van hou XD
1 Pink 18
2 Sonata Arctica 9
3 Nightwish 8
4 Frank Wildhorn 7
4 Me and My Girl 7
Ja, Pink is wel opvallend. Ik had wat liedjes van haar gedownload, dus vandaar dat ze op 1 staat. Frank Wildhorn staat bijzonder laag voor zijn doen, maar ik had deze week niet zo veel zin in J&H XD
Mijn liedjes lijst is niet zo boeiend, allemaal liedjes die 1 of 2 keer gedraait zijn XD
Ik voorspel volgende week veel Garbage, aangezien ik nu mijn Garbage CD's aan het uploaden ben XD |
Ondanks dat ik deze week wegens de feestdagen en de top 2000 weinig naar iTunes heb geluisterd heb ik wel weer een interassante lijst XD Mijn voorspelling is trouwens deels uitgekomen.
1 Sonata Arctica 10
2 Garbage 9
3 Andrew Lloyd Webber 8
4 Within Temptation 7
5 The Arrogant Worms 6
Ik voorspelde Garbage, maar SA is net 1 keer meer gedraait XD Al deze artiesten staan trouwens zo hoog, omdat ik allemaal nieuwe liedjes van ze heb. (Al zijn het van The Arrogant Worms maar 2 maar goed, die zijn wel heel grappig XD) |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 13:49 |
|
Even een 2008 lijstje. :]
Top Artists 2008
1. Tokio Hotel 3,048
2. Cinema Bizarre 1,313
3. Miyavi 1,004
4. Kill Hannah 718
5. 3 Doors Down 651
Top Tracks 2008
1. Kill Hannah Scream 297
2. Cinema Bizarre Sad Day For Happiness [Demo] 227
3. Tokio Hotel In die Nacht 175
4. Krezip All My Life 171
5. 3 Doors Down Here Without You 149
Het zijn voor mij allemaal nieuwe bands, Tokio Hotel bovenaan is geen wonder. Miyavi is gewoon mijn allernieuwste verslaving, die gast is geniaal en Cinema Bizarre is liefde. 3 Doors Down en Kill Hannah zijn goed, en staan daar voornamelijk vanwege mijn uitzonderlijke verslavingen voor enkele nummers.
Ik ben wel happy met mijn jaaroverzicht, al klopt het niet helemaal want ik heb in juni een nieuwe laptop gekocht. :') Het ziet er gewoon wel leuk uit. ^^ |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
Changetje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 14:53 |
|
Me too~
1 NEWS 1,660
2 Spitz 292
3 Suneohair 275
4 Jason Mraz 251
5 Utada Hikaru 207
Haha, omg, zoveel NEWS xD Maar ik ben pas sinds augustus weer m'n Last.fm gaan gebruiken, dus dat klopt wel. Jason op 4, wauw. Ergens klopt dat niet, aangezien Jason m'n favoriete artiest is, maargoed, ik heb dus meer Spitz en Suneohair geluisterd xD
1 ayaka BLUE DAYS 114
2 Suneohair NEW TOWN e tsudzuku michi 83
2 NEWS SNOW EXPRESS 83
4 Suneohair Uchiage Hanabi 77
5 NEWS HAPPY BIRTHDAY 76
Ah, ik ben heel erg verslaafd geweest aan Blue Days, vandaar dat het op 1 staat. Maar ik vind het nog steeds een heel mooi liedje hoor <3 En de rest klopt wel, want ik luister ontzettend veel Suneohair en NEWS~ |
_________________ theres no way to stop what comes falling |
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 18:48 |
|
Jaarlijstje voor 2008 artiesten:
Citaat: | 1. Editors - 3021
2. Elbow - 1097
3. We Are Scientists - 647
4. Kaiser Chiefs - 619
5. The Killers - 404 |
Ik kan niet zeggen dat dit lijstje heel verrassend is...Ik hou van Editors en ik heb ze dit jaar heul veul gedraaid (zoals is te zien). Elbow kwam pas rond September op en heeft in korte tijd een behoorlijke playcount gekregen. Vooral toen ik naast The Seldom Seen Kid ook The Leaders of The Free World begon te draaien...
Ik ben heel blij met dit lijstje =D
Jaarlijstje voor 2008 nummers:
Citaat: | 1. Editors - The Racing Rats - 148
2. Editors - Banging Heads - 125
3. Elbow - Grounds for Divorce - 109
4. Editors - Smokers Outside the Hospital Doors - 102
5. Editors - Push Your Head Towards the Air - 99 |
IK HOU van The Racing Rats!! Dat nummer kan ik echt uren achter elkaar draaien. Zo ook de rest van die top 5...veel Editors en 1 Elbow. Allemaal uptempo nummers, lekker. En bijna allemaal live gehoord..lekker stampen en feesten!! <33 |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
|
|
Rayna
The Psycho Admin
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 31, 2008 19:03 |
|
Oeh, ja. Een lijstje van 2008 mag natuurlijk niet ontbreken.
Artists:
1 Frightened Rabbit 777
2 Death Cab for Cutie 658
3 Editors 576
4 God Is an Astronaut 546
5 Say Hi 358
God is an Astronaut ken ik pas een maandje en heeft nu al 546 play's. Dat is echt sick xD De rest is voorspelbaar, al mijn favo bandjes bij elkaar
Tracks:
1 Counting Crows Colorblind 149
2 Tuck Andress & Patti Austin Time after time 147
3 Buffalo Springfield For What It's Worth 142
4 One Night Only Just For Tonight 99
5 Bl๘f Dansen aan zee 95
Oei! Ik moet echt eens stoppen met single tracks op repeat zetten. xD Alhoewel Colorblind wel een hele goeie eerste is! Ik hou van die soundtrack van Cruel Intentions! =) |
You know you love me,
xoxo Gossip Girl. |
|
|
|
|
|