Auteur |
Bericht |
snoesje
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 08, 2004 18:43 |
|
hoe vaak ben jij verhuist |
|
|
|
|
maranta
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 08, 2004 18:45 |
|
Even tellen hoor
*tel tel tel*
Geeneen keer
Ik zou verhuizen ook niet erg leuk vinden, tenzij je huis een krot is of je in een rotplaats woont |
_________________ Iedereen houd van M&M's, zelfs je buurman . |
|
|
|
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 08, 2004 18:49 |
|
Ik ben eigenlijk 1 keer drastisch verhuisd, maar die ene keer heeft een boel andere verhuizingen met zich meegebracht.
Mijn verhuizing van Eindhoven naar Almere.
Het huis was verkocht maar school in Eindhoven was nog niet afgelopen. Daarom moesten we eerst nog een tijdje bij m'n opa en oma gaan wonen. In de zomervakantie zijn we toen naar Zeewolde gegaan om daar 6 weken in een vakantiehuisje te wonen.. Dit klonk toen helemaal tegek, maar dit bleek een vreselijk krottenpark te zijn met enorm grote spinnen in de rieten daken en het zwembad wat ons zo gaaf leek was 2 bij 3 meter ofzo en bijna nooit open:) plus dat het buiten het seizoen was dus echt 'in the middle of nowhere'(in het midden van nergens). Toen bleek ons huis nog steeds niet klaar te zijn en moesten we vervolgens een huis huren in Almere voor 3 maanden ofzo. Dit was ook enorm vies en was voor ons verhuurd geweest aan een groep rugbyspelers en het stonk er ook nog steeds naar.
En toen, eindelijk, na alle ellende was ons huis dan opgeleverd en mochten we gaan wonen waar ik nu nog steeds leef;)
Hopelijk nog maximaal een jaar en dan eindelijk een appartement voor mezelf;) |
|
Vivica
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 08, 2004 18:52 |
|
Eigenlijk vind ik het niet zo erg. Ik ben 1 keer verhuis, gelijk een aardig stukje weg dus alles werd nieuw. Maar je past je heel snel aan, ik had gelijk de 1e dag op schol een vriendinetje waar ik mee naar huis ging. Het is meer het idee dat je alles kwijt bent dat het vervelend maakt. |
|
|
|
|
Heksjuh
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 08, 2004 18:59 |
|
Hoe vaak ben ik verhuisd *Myrtelien begint te tellen*
van geboortehuis naar daar (1x) van daar naar mijn kleuterhuis (2x) van daar naar daar (3x) en toen van daar naar daar (4x) en toen weer terug (5x) en toen naar waar ik nu woon is 6X Ik ben dus 6x verhuisd. Ik ben ook nog van Leeuwarden naar Den Haag verhuisd en daar ben ik ook weer 1x verhuisd maar das met mijn vader.
Is dat vaak 6x? Ik ben 14...
Dit bericht is niet geschreven door Heksjuhhh maar door Myrtelien (Heksjuhhh wordt verbannen) |
|
|
|
|
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 08, 2004 19:15 |
|
*gaat ook even tellen*
Van huisje naar appartement (1x) van appartement naar huisje (2x) van huis naar appartement (3x) van appartement naar huis (4x) van huis in Belgie naar huis in Nederland (5x)
Oke, 5 keer dus... Die laatste was de ergste, duurde bijna een jaar voor ik aangepast was. M'n vader woont nog in BE dus daar ga ik ook nog heen, om de 14 dagen... MAar da telt ni als verhuizen |
|
|
|
|
LolligLuitje
6e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 08, 2004 19:48 |
|
Eén keer. Maar 4,5 jaar ga ik de deur uit. |
|
|
|
|
Rubeus
7e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 08, 2004 19:50 |
|
In totaal nu 3 keer. Wel allemaal in dezelfde stad gelukkig zodat ik niemand hoef te missen. |
_________________ "In Nomine Patris, Et Fili, Et Spiritus Sancti."
Verstrek nooit wachtwoorden of creditcardnummers in een bericht. |
|
|
|
ikkuh
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 08, 2004 19:56 |
|
Ik ben één keer verhuist,
maar toen was ik 6 en het was nog in de buurt ook, niet dezelfde plaats maar een plaatsje verderop. |
|
|
|
|
The Snitch
2e jaars
Verdiend:
47 Sikkels
Woonplaats: Ik woon nergens, want ik ben op de vlucht voor de Seeker ^^
|
Geplaatst:
Wo Sep 08, 2004 20:11 |
|
Ik ben twee keer verhuisd. De eerste keer was het niet zo heel ver weg, maar de tweede keer zat er al aardig ruimte tussen...ik wilde toen op mijn oude school blijven (twee maanden geleden) maar met het openbaar vervoer doe ik daar een uur over...en dat vind ik een beetje lang...aangezien er ook een middelbare school om de hoek staat... dus na twee weken werd ik het zat...en nu ga ik maandag naar mijn nieuwe school...
*gaat gelijk op haar nagels bijten*
O, jee.... |
|
|
|
|
Tim Lupos
6e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 08, 2004 21:58 |
|
Ik ben zelf nog nooit verhuist, maar we zijn nu, aan het kijken voor een nieuw huis....
Tkomt alleen wel 10 verder van mijn school te staan...
Dan moet ik nu om 7:40 opstaan in plaats van 7:50...
Alhoewel dit wel een groter huis is...
Ik zit nu op een kamer van 2 bij 3,25... Das veels te klein...
Die andere kamer zijn minstens 3meter bij 3meter of 3meter bij 4meter... |
|
|
|
|
Eldarion'
6e jaars
Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 09, 2004 13:40 |
|
Tot nu toe ben ik *telteltel* 1 keer verhuist..
We woonden in een huis (nog niet zo heel oud) en we zijn verhuisd naar een nieuwbouwwijk, waar we nou nog wonen..
Dat wa's eh.. 2,5 jaar geleden, maar ik woon gewoon nog steeds in dezelfde stad, met dezelfde school enzo.. alleen is de wijk leuker en de school dichter. |
|
|
|
|
*Flupke*
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 09, 2004 14:05 |
|
Niet een keer . Ik woon dus al m'n hele leven in hetzelfde huis, lekker saai dus ^^. Ik zou overigens ook niet zo graag willen verhuizen... Woon hierzo supergoed. |
|
|
|
|
mimi
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 09, 2004 14:29 |
|
Ah verhuizen, vreselijk!
Ik had nooit geweten dat verhuizen zoiets rampzaligs was....alles word een puinhoop en ik werd er helemaal paniekerig van. Ik ben ook naar een andere school gegaan, zie mijn vrienden maar 1keer per jaar, heb een kleinere kamer, geen leuke buurt en soms haat ik alles om me heen Nu ben ik helemaal gewend aan "het nieuwe leven" en gaat ondanks dat ik alles van vroeger mis, wel gezellig en goed hier. |
|
|
|
|
BlackMollie
Dreuzel
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 09, 2004 14:45 |
|
ik ben 1 keer verhuids, maar daar weet ik neits meer vanaf, ik was toen pas 1 jaar
verder altijd hier gewoont, en wil dr nog niet weg ook, heb hele leuke buren enzo
alleen mn vrienden wonen zo ver weg (jah ik vind mn vrienden wel, alleen nooit us gewoon in mn eigen dorp, heel handig) |
|
|
|
|
|