Geplaatst: wo jun 12, 2013 19:20
Hier mijn nieuwe verhaal, de ander ben ik mee gestopt, Als je het niks vindt zeg het maar gewoon.
1. Hij is van mij!
Een jongen met zwart haar liep door het nest. Deze jongen was Harry Potter. De held van afgelopen week. Hij had de toverwereld gered. Maar hij was ongelukkig, hij miste een ding. Zijn grote liefde: Ginny. Zij is het enige meisje wie zijn hart heeft veroverd. Cho was alleen om haar jaloers te maken. Hij liep naar beneden, daar trof hij bijna heel de familie Wemel aan. Alleen Percy en Charlie ontbraken. Omdat er alleen nog plek was naast Ginny, die vrolijk een gesprek met Hermelien begon, ging hij daar zitten. Ze keek even om.'Hoi Harry' zei ze Snel.'Hoi Gin.' Harry dacht in zich zelf na. Hoe kan het dat zij geen last heeft van een ochtendhumeur? Elk van haar broers en ouders, had een verschrikkelijk ochtendhumeur. Na het eten was het een race om te gaan douchen. Ron, Hermelien, George, Bill, Fleur, Ginny en Harry wilden douchen. Ginny, de jongste en volgens haar broers nu ook de snelste, had gewonnen. Ze mocht als eerst. Na een half uur liep ze met een handdoek om haar heen en in haar haar een Snel nat knotje de douche uit. Hermelien sprong er meteen in. Ginny liep de trap af op weg naar haar kamer. Haar broer George floot naar haar. Onder aan de trap stond Harry. Ginny kleurde vrijwel meteen rood. Harry bleef naar haar staren. Hij zei zacht: 'Gin, wat ben je dun geworden in een jaar.' 'Ehm, Harry, ja klopt, elke dag witte bonen met een mini stukje kip is niet bepaald lekker.' Ze liep door naar haar kamer. George kwam net de trap af lopen.'Zo Harry, ik geloof dat je net mijn lieftallige zusje hebt gezien.' Harry reageerde er niet op en liep naar beneden. Hij besloot wat te gaan lezen. Ginny kleedde zich Snel om. Ze moest een gesprek hebben met Harry, nu! 'Harry, wil je even mee komen ik wil je wat vragen' zei ze met een rood gezicht.'Is goed Gin.' Hij liep achter haar aan naar buiten.'Harry, de reden dat ik je riep is omdat ik.... jij en ik... ik bedoel ik zou het leuk vinden als wij weer..' 'Samen zijn' maakte hij haar zin af. Haar gezicht kwam dichter bij dat van hem. Ze zoende hem met passie en liefde. Hij zoende haar terug. Samen liepen ze naar binnen.'Gin, ik ga zo met je broer mee naar de wegisweg' 'Oke tot straks Harry'. Ze gaf hem een kus. Harry en Ron verlieten de kamer. Ze verschijnselden naar de wegisweg. Harry ging een cadeau kopen voor Ginny aangezien ze over een week jarig was. Hij kocht voor haar een ketting waar haar naam in stond gegraveerd, aan de binnenkant zat een foto van hem en Ginny. Ron kocht een simpel goedkoop luchtje voor haar. Daarna liepen ze samen over de wegisweg. Opeens viel Harry voor over. Iemand verschijnselde en kwam daarna terug met een heler. Die pakte hem op en vroeg wie er mee ging. Ron stak trillend zijn arm op. De heler pakte zijn hand en verschijnselde naar het ziekenhuis. Daar legde hij harry op een bed. Ron verscheen met zijn hoofd in het brandende vuur in het nest.'Gin, mam, Hermelien, kom naar het ziekenhuis nu, Harry. Daarna verdween hij. Mevrouw Wemel, Ginny en Hermelien verschijnselden naar het ziekenhuis. Daar stond Ron op ze te wachten. Samen liepen ze naar boven, de kamer van Harry. Harry lag daar. Ginny rende naar hem toe.'Harry, liefje.' Ze streelde zijn haar.'Wordt wakker, alsjeblieft.' Harry werd langzaam wakker. Hij sloeg de arm van Ginny weg.'Blijf van me af.' Ginny schrok, Harry pakte de hand van Hermelien.'Wat fijn dat je er bent, liefje.' Ginny voelde tranen in haar ogen komen. Ze rende zo Snel mogelijk weg. Bij harry kwam nu een heler. 'Meneer Wemel, kan ik u spreken?' 'Ja' Ron liep achter de heler aan.'Meneer Potter heeft zijn geheugen verloren dit zal 1-2 weken duren. Daarna is zijn geheugen weer net de oude.' 'Oke bedankt meneer.' Hij liep terug naar zijn vriend. Hij was hier ook niet blij mee, hij en Hermelien hadden verkering en nu was zijn beste vriend op haar. Toen Ron terug kwam zag hij Hermelien en harry zoenen. Ron rende weg. Hij wou naar Ginny. Even later vond hij Ginny in de kelder. Hij sloeg een arm om haar heen. Ginny snikte.'Ron, hoe voelt het wanneer je Hermelien ziet met Harry?' Ron slikte even.'Hetzelfde als wanneer jij Harry met Hermelien ziet Gin, maar er is een reden. Harry is door de val zijn geheugen kwijt geraakt en zal die na 1-2 weken terug krijgen, we zullen sterk moeten zijn, zusje.' Ron en Ginny liepen weer terug naar Harry.'Waar waren jullie?' Vroeg Hermelien wie Harry's hand vast pakte.'Nergens' zei Ginny Snel. Ze keek jaloers naar de hand. Na twee dagen mocht Harry weer naar huis. 'Gin, luister nou is naar me' zei Hermelien die achter een kwade Ginny de trap op liep.'Waarom zou ik naar Jou luisteren? Je hebt mijn vriendje afgepakt.' 'Gin dat komt doordat hij zijn geheugen is kwijtgeraakt, daar kan ik ook niks aan doen.' 'Misschien wel Hermelien, je had ook gewoon kunnen zeggen dat je hem niet wil!' 'Ginny Wemel, sta stil en luister naar me!' 'Ik luister naar je Hermelien Griffel.'Nee, je snapt het niet!' 'Dat komt gewoon omdat ik dom ben.' Harry kwam de kamer binnenlopen.'Je bent niet dom, Gin' zei hij.'Oh Harry, wat kom je doen je vriendin beschermen? Dan kun je beter meteen weggaan' zei ze boos. De tranen sprongen in haar ogen, ze wou helemaal niet boos zijn op de jongen waar ze al jaren in stilte verliefd op is, ze kon helemaal niet boos zijn op hem en ook niet op haar beste vriendin.'Gin, wat is er met je aan de hand?' Hij pakte haar handen vast en keek in haar ogen. Ginny keek weg. Harry pakte haar gezicht. Ginny dacht aan wat Ron zei over zijn geheugen. Nee dat kon niet, binnen drie dagen al! 'Harry' begon ze zacht.'Van wie hou je?' 'Van Jou Gin, dat weet je toch.' Ginny knuffelde hem. Hermelien kreeg tranen in haar ogen, eigenlijk vond ze het wel leuk dat de jongen die bleef leven op haar was.'Ik ga naar Ron' zei ze dus maar Snel.'Harry, ik hou van je.' 'Ginny niet huilen, je bent veel knapper als je lacht' fluisterde hij in haar oor. Ginny bloosde. Samen liepen ze naar beneden. Ginny besloot om het verhaal over het geheugenverlies van Harry niet te vertellen. Harry kuste Ginny vol op haar mond. Bill kwam gelijk naar beneden.'Harry, we willen je spreken!' 'Wie is we?' ' George, Charlie, Ron en ik.' Hij liet de hand van Ginny los en liep achter haar broer aan.'Zo, Harry, we willen praten over ons zusje en jou relatie' begon Ron.'Even voor alle duidelijkheid ze is ons zusje en als je haar iets aan doet ga je eraan' ging George verder.'Dus Harry, als je haar pijn doet krijg je met ons te maken en geloof niet dat dat fijn is' sloot Charlie het gesprek af.'We houden je in de gaten.' Hier was hij al bang voor die beschermende broers van haar. Ze moesten gewoon accepteren dat hun zusje ook groot word. Harry liep naar beneden. Daar zat Ginny aan de tafel, stil en rustig voor haar uit te staren. Harry kwam naast haar zitten.'Wat is er Gin?' 'Mijn moeder, ik heb net een draai om mijn oren gehad.' 'Maar waarom dan?' 'Ze wil alles precies weten wat er tussen ons is, ze zal vanavond wel aan jou vragen' zei ze met een zucht.'Wat wilden mijn broers eigenlijk van je?' 'Ze zijn beschermend, als ik je pijn doe dan krijg ik met hun te maken.' 'Soms word ik echt gek van mijn broers, hoe beschermend ze dan zijn, ze moeten gewoon accepteren dat ik ook ouder word.' 'Maar ja laten wij nu maar even genieten.' Harry liep samen met Ginny naar buiten, naar het meertje. Ze gingen met hun voeten in het water.'Ik hou van je Harry.' 'Ik laat je noot meer gaan Gin.' 'Volgens mij was jij degene die mij achter liet' zei Ginny.'Dat klopt maar het had een reden en dat zal ik nooit meer doen. Ze kroop dicht tegen hem aan. 'GINEVRA MOLLY WEMEL KOM HIER, HARRY JAMES POTTER JIJ OOK NU!! Ginny schrok. Ze liepen Snel naar het huis.'GINEVRA IK HEB TOCH GEZEGD DAT JE NIET BIJ HEM MAG KOMEN'. Mam, dat kan ik niet, ik hou van hem en dat zal jij moeten begrijpen, ik word ouder mam ik hoef niet meer beschermd te worden' zei ze rustig 'en ik heet Ginny.' Harry voelde zich schuldig. Hij liep naar de trap.'NIET ZO SNEL JIJ HARRY JAMES POTTER.' 'JE ZULT MOETEN BELOVEN DAT JE HAAR NIKS AAN DOET.' 'Mam, laat hem los, we zijn gelukkig samen.' 'Mevrouw Wemel ik zou Ginny nooit meer zoiets aan doen, ik hou van haar en laat haar nooit meer in de steek.' Ginny pakte Harry's hand, kom we gaan naar boven. Hij liep achter haar aan naar haar kamer. Daar zag hij allemaal krantenknipsels die over hem gingen met foto's.'Ma, is in een slechte bui, we kunnen beter vanavond niet naar beneden komen, of je wilt een heel gesprek met mijn moeder beginnen......' 'Nee ik blijf liever hier, bij jou.'
_________________ Ginny- mijn naam gekozen door mijn ouders omdat ze zo van Harry Potter hielden. ILOVEHP
|