|
Geplaatst: di maart 28, 2006 17:45
Hello folks,
Naast m'n fanfictions en poems, heb ik besloten om ook wat tekeningen te plaatsen. De meeste karakters zullen gelijk herkenbaar zijn, anderen wat minder. Ik teken namelijk (of doe een poging daar toe...) hoe ik denk dat de karakters eruit zien. Ik heb verschillende tekenstijlen die elk in dit topic aan bod zullen komen. Requestjes mogen geplaatst worden maar ik heb niet altijd even veel tijd, dus daar zul je wel gedult voor moeten hebben. (: Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, zowel positieve als negatieve (met goed bedoelde kritiek) reacties zijn welkom.
Tot nu toe getekend ( van oud naar nieuw)
- Ginny - Hermelien - Parvati - (Weer)wolf (schets) - Ginny en Ron - Sirius en moeder - Nicolas ( Non-hp) - Elf - Meerman - Chibi Voldy - Chibi Ron+Jenny - Chibi Harry+Ginny - Chibi Hermelien - Eenhoorn - Chibi Harry - Chibi Perkamentus - Voldemort - Ginny en Marten/Tom - Spies ( Non-hp) - Leerlinge - One of the Black sisters - Gladianus - Draak - Harry versus Hagrid - Harry met zwaard - Fantasie vrouw ( Non-hp) - Fantasiediertje - Draco manga - Harry kijk in de lucht - Kelt 12+ ( Non-hp) - Sophie - Zack OC-character - Chibi Snape - Chibi Ron - Luna, Ginny en Hermelien doodle - Voldemort en Fenrir - Bellatrix (schets) - Huiselfachtig mannetje - Luna & Luna - Bellatrix - Cartoon Voldy - Ron en Harry - Luna Mislukte poging nummero 1 XD - Young Bella and Vol-de-Pooh - Young Remus - Young Lucius+snowflake - Bellatrix met wand - Lily - Ginny - Fenrir
Een tekening van een wat oudere Ginny maar dan hoe ik het me voorstel ( bij deze ben ik wel automatisch Hp gaan tekenen:
Ginny
En eentje van Hermelien, die eigenlijk helemaal niet op Hermelien lijkt... ( geen HP..) Ik kwam er pas later achter dat haar haar heel anders was opgestoken, maarja;
Hermelien
Reacties?
_________________ insanity is contagiousAny fear, any memory will do; and if you've got a heart at all, someday it will kill you too
Laatst bijgewerkt door child of the other side op wo jun 11, 2008 11:10, in totaal 26 keer bewerkt.
|
|