Jessica
Heir of Slytherin
|
|
Geplaatst: do apr 07, 2011 16:19
Geen reacties? Dan ga ik daar even verandering in brengen!
Ik doe even wat HP-gerelateerd werk!
Ik geloof dat je deze eigenlijk in wilde zenden bij de challenge? Hij is dan ook echt mooi. Echt een eye catcher! De crop en de kleuren zijn mooi. Evanna is wat blauw, maar dat stoort niet. Nice job!
Ik vind het leuk dat haar rode lippen zo lekker opvallen. Mooie kleuren en leuke crop!
Leuke crop en mooi gedaan verder. De tekst vind ik een beetje onnodig, maar misstaat op zich niet.
Die van Hermione vind ik niet zo goed gelukt, omdat - in my opinion- de tekst niet goed geplaatst is en de crop veel minder is. Die van Draco en Snape vind ik namelijk wél erg mooi. Ik vind het ''kreukelige'', oude effect mooi en het is precies goed en de tekst staat daar ook goed.
Bij deze 2 vind ik de texture net te overheersend. Ik kan wel echt zien dat je lekker bezig bent met textures enzo uitproberen en ik vind dat je het echt al goed doet, want je zegt dat je een beginner was en mijn beginselen waren echt diep dramatisch, dus ik vind dit echt heel goed!
En dan je laatste update:
Die is leuk xD Grappig <3 Mooie crop ook. Normaal ben ik niet zo van het centreren, maar hier is het mooi.
Deze is echt supergaaf! Vind hem heel cool!
En je - uiteindelijke - inzending. Ik vind hem erg mooi. Hij had iets knallender kunnen zijn qua kleuren, maar de crop vind ik erg mooi en het is een erg mooie afbeelding.
En ik sluit af met deze. Ik vind hier de rustige kleuren erg mooi staan. Mooi gecropped, mooie kleuren, mooie afbeelding. Goed gedaan!!
Zo dat is het voor nu. Ik vind dat je heel goed bezig bent! Keep up the good work. En als je aan requests doet: een Bellatrix Lestrange Wallpaper? Ik ben namelijk benieuwd hoe je walls zijn!
OW WACHT:
Deze zijn ook mooi. Vooral de eerste 3 Helena's De eerste heeft hele mooie kleuren, rustig en mooi. De tweede is een awesome afbeelding en de derde heeft een super mooie gloed en mooie crop. Die van Ron en Hermione is gewoon lief, maar dat ''love'' vind ik niet zo leuk.
Zo, dat is het echt xD Bye <3
_________________ Hard work never killed anybody, but why take a chance?
|
|